PS3 pelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
Assassins Creed Revelations Collectors Edition irtoaa huikeaan 19.95 euron hintaan (+ 3 euroa posteja) Cdon:sta. En tiedä kauanko mahtaa olla tarjous voimassa kannattaa olla nopia tai jääp ilman! Boxille myös samaan hintaan.

Kiitti vinkistä, lähti heti tilaukseen! Muut mulla onkin jo, odotellut vain että tämän pelin hinta vähän tippuu.

Dimmu, kyllä mä siitä ekasta alottaisin kuitenkin. ton ekan saat kuitenkin jollakin kybällä huuto netistä tai uutenaki nettikaupasta alta pari kyrsää.

Ei se AC ykkönen paska peli ole. On se kieltämättä pidemmän päälle itseään toistava, mutta kyllä sen kuitenkin kerran jaksaa pelata. Kannattaa myös pelata, niin on paremmin kärryillä juonesta. Se on aika oleellinen juttu tässä sarjassa, eli ei kannata skipata sitä ykköstä.

Suositelkaa pelejä!
Olen pelannut viimeksi cod mw / 2 sekä medal of honor tier versioit. Sekä battlefield 2. Kaikki nuo olivat hyviä. Lisää räiskintää.

Sekä yhden autopelin pelasin need for speed undercover ja siitäkin pidin. Joten joku autopelikin kiinnostaisi.

Millainen on homefront sekä resistance 3?

codit, medal of honorit ym.räiskinnät pelanneena mä ainakin tykkäsin kovasti homefrontista. pelasin kahella istumalla läpi kun koukutti. oli siistejä mestoja missä tapeltiin.

Mä suosittelen myös Homefrontia. Sain sen just eilen pelattua läpi ja tähän meni ehkä noin 10 pelikertaa. Yksinpeliosuus on lyhyehkö, mutta eipähän ehdi kyllästyä.

Onko muita suosituksia? Nyt on tuolla huutonetissä huudettunan homefront, Black ops ja Battlefiel 3. Cod MW 3 on viellä hirmu hinnoissa että sitä kannattaisi mun ostaa.

Koska olen ihan noob tämän pleikan kanssa niin pitää kysyä seuraavaa: jossain on aina maininta että kyseiseen peliin on tullut lisää kenttiä tai jotain aseita jne. Miten ne saa? Ja onko ilmaisia? Kerran päivitin pleikkaa ja sitten kävin siellä storessa niin ei löytynyt kuin moninpelin jotain kenttiä ja ne olivat maksullisia. Löytyykö noita parannuksia yleensä yksinpelaamiseen vai onko nuo kaikki niitä moninpeli parannuksia?

Latailin eilen Far Cry 2:sen Storesta. Makso pari kymppiä. Muutaman tunnin pelailun jälkeen vaikuttaa ihan mukavalta.

Japa: Sekä että :) Taitaa aika usein olla jotain uusia moninpelikenttiä ja aseita/kittejä. Maksaa yleensä muutaman euron.

Japa: Killzonet on myös ihan viihdyttäviä räiskintöjä ainakin omasta mielestäni. Kakkosen pelannut läpi ja siinä kyllä riittää vaikeusastekin, jos niin haluaa. Suht lyhkänenhän se on, mutta jollain kympillä luulis irtoavan käytettynä.

Se killzone 2 on mulla mutta se pelaaminen on jäännyt sillä olen yhdessä saatanan kohdassa jumissa ja vaikka kuinka siitä jatkaa niin aina tulee lähes heti jostain joku saakelin raketti otsaan ja kuolen.

Moro! Onko kellään kokemuksia tuosta uudesta Silent Hill Downpour pelistä? Onko hankkimisen arvoinen?

PS3 tuli taannoin hommattua iltamia varten, että voi pelailla Buzzia ja lauleskella, mutta nyt on vähän mietityttänyt joku peli, jota voisi pelailla, kun aikaa on liiaksi. Mutta ongelmana on, että oon autuaan ulkona tämän hetken tarjonnasta. Ekana tuli mieleen joku uusin NFL - onko mimmonen peli nykysillään ja soveltuuko satunnaiseen pelaamiseen? Mihinkään syväluotaavaan perehtymiseen ja uppoutumiseen en jaksas lähtee. Semmosta sillontällön pelailua.
Tossa selailin yhtä nettikauppaa, niin tuli vastaan Batman: Arkham City. Näytti aika hyvältä, mutta onko minkämoinen peli? Aikanaan PS2:lla tykkäsin jostain Splinter Cellistä ja Metal Gear Solidista (eiks se ollu se Snake Plisskin -peli?), ja jotakin samantapasta vois tulla nytkin kyseeseen. Näissäkin sama, että ei houkuta hinkata jotain pikkunäperrystä tuntitolkulla tai haeskella miljoonaa salakenttää tms.

Kiitos jo etukäteen mahdollisista vastauksista!

Ostin nyt vimesellä tuon Heavy Rainin, ja onhan tuo mahtava peli. Yksi asia on kuitenkin pistää vituttamaan kunnolla. Aina välillä, kun noilta hahmoilta kysellään jotain, ja pitää vastata painamalla neliötä, ympyrää, kolmiota, tai x-nappulaa, niin vastausvaihtoehdot rupeavat vittumaisesti tärisemään, ja sumenemaan. Tiedän että ne hakevat tuolla jotain lisä kiimaa, jännitystä ym. tuohon keskusteluun, mutta silti pistää vituttamaan.

Yakuza 4 tuli myös hommattua, ja olen pitänyt todella paljon. Tulee hiukan Gta-sarja, ja Shenmue-sarja mieleen tuosta. Ja tekemistä piisaa.

niin on. jos et oo pelannu, niin kannattaa hakata ykkönenkin. ite pelasin ensin kakkosen ja innostuin niin kovin, että hommasin sitten myös ygösen. en pettynyt, vaikka jokku väitti että kakkosen jälkeen ykkönen ei tunnu miltään.

Back
Ylös Bottom