PS3 pelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
Ainakaan itse en tykännyt Noiresta, kyllästyin muutaman tunnin jälkeen... Saisko tuosta vaikka Demon imutettua että voisit koittaa ennen ostopäätöstä, ei sitten harmittas jos ei tykkääkään.

Mulle kävi sama homma, kyllästyin hetkessä. Teknisesti, laadullisesti ja juonellisesti pelihän on huippuluokkaa, mutta kun et oikeasti edes "pelaa" tuota peliä.
Samantyylinen peli kuin Heavy Rain. Jos siitä tykkäsi niin tämäkin varmasti maistuu... Tosin itse kyllä pelasin Heavy Rainin läpi, mutta tätä ei jaksa. Heavy Rainissa sentään oli vaihtelevuutta paikoissa, tilanteissa ja pelisysteemissä. LA Noiressa sama kaava toistuu, menet rikospaikalle, klikkailet kaikkea niin kauan kunnes jazz-musiikki loppuu ja sen jälkeen menet kyselemään tyhmiä. Välillä tuntuu, että ihan sama mitä kysyt niin herneet menee kuulustelussa olevalta nenään tai etsivä vetää hullut raget.

Kuva kertoo parhaiten:

pic3.jpg

Iskipä oikein kunnon pelikärpänen kun tuli hommattua PS3. Ostin alesta Kun Fu Panda (1):n ja sitä hakannut :)
Nyt kuitenkin iski ongelma ja en tiedä onko vikaa pelaajassa eli minussa vaiko itse pelissä.

Miltä teidän korvaan kuulostaa tai onko joku tuota pelannut aiemmin:

Olen päässyt jo aika pitkälle sellaiseen kohtaan jossa sillä pandalla pitää hyppiä oksalta oksalle.
Ohjeissa sanotaan että heilu (L-tatti tai ristikko) ja paina X hypätäksesi toiselle oksalle.
Noh, tuo X tai muutkaan napit eivät toimi tuossa heiluessa lainkaan eli en pääse kentässä eteenpäin tuon vuoksi.
Kerran sain aikani rämpytettyä yhden hypyn mutta en koskaan toista.
Olen ladannut pelin uudelleen ja uudelleen jos se siitä korjaantuisi mutta ei...
Ostin sen pari päivää sitten niin tietäisin käydä sen sitten vaihtamassa uuteen jos siinä itsessään on vika...
vai enkö mä oikeasti tajua tuollaista "lasten" peliä :D

Hihi :)

Nopsaan googletin ja jollakin on myös ollut ongelmia ilmeisesti juuri samassa kohdassa.
Kyse on vain ajoituksesta. Itse hajoilin joskus uncharted ykkösessä hieman saman tyylisen kohtaan, piti liaanilta hypätä kivelle. Olin ihan varma, että se fakin liaani oli jäänyt bugin takia liian lyhyseksi.
Kun olet tuon lastenpelin läpäissyt niin suosittelen hieman aikuisempaa seikkailupeliä, tuota Uncharted: Drake's Fortune. Se on eka osa ja nyt saat varmasti jostain 10-20 eurolla.
Siinä kyllä myös ammutaan eikä söpistellä...

Tässä linkki tuohon Kun Fu Panda juttuun:

http://www.gamespot.com/ps3/action/kungfupanda/answers.html?qid=98201

Edit: Viestistä taisi ollakkin niin kauan aikaa, että olet joko tuon kohdan päässyt läpi tai sitten heittänyt pleikkarin ohjaimen seinään ja pelaamisen kanssa on sen jälkeen ollut hieman hiljaisempaa.

Kun olet tuon lastenpelin läpäissyt niin suosittelen hieman aikuisempaa seikkailupeliä, tuota Uncharted: Drake's Fortune. Se on eka osa ja nyt saat varmasti jostain 10-20 eurolla.

jep ja sen jälkeen kakkosta silmään, kolmosta odotellessa :kuola:

Jep. Yhdyn kuoroon. Unchartedit ovat ehdottomasti pleikkaripelien parhaimmistoa. Taisi Drake's Fortune olla lähes ensimmäinen peli, joka julkaistiin ps3:lle ja se on silti vielä tänäkin päivänä yksi parhaimmista ps3:lle tehdyistä peleistä.

Itse aloitin eilen FF13:n pelaamisen ja vaikka osasin odottaa putkijuoksua, niin en silti ollut varautunut, että putkimaisuus on noin rajua. Esimerkiksi Lake Breshan kartta näyttää tältä: Lake Bresha. Silti hakkasin sitä samantien monta tuntia putkeen. Koukuttava peli, muttei kyllä vakuuta, jos vertaa FF4-FF9 -peleihin.

Jep. Yhdyn kuoroon. Unchartedit ovat ehdottomasti pleikkaripelien parhaimmistoa. Taisi Drake's Fortune olla lähes ensimmäinen peli, joka julkaistiin ps3:lle ja se on silti vielä tänäkin päivänä yksi parhaimmista ps3:lle tehdyistä peleistä.

Itse aloitin eilen FF13:n pelaamisen ja vaikka osasin odottaa putkijuoksua, niin en silti ollut varautunut, että putkimaisuus on noin rajua. Esimerkiksi Lake Breshan kartta näyttää tältä: Lake Bresha. Silti hakkasin sitä samantien monta tuntia putkeen. Koukuttava peli, muttei kyllä vakuuta, jos vertaa FF4-FF9 -peleihin.

Itsekin ihmettelin tuota putkijuoksutyyliä kummasti.. Tosiaan muuten ihan koukuttava peli, käytin läpipelaamiseen joku 40-50 tuntia. Ja ihan nätti peli myös.
Btw. muutama kuukaus sitten pelasin läpi FF8:n ja kylläpä kelpasi, edellisen kerran pelannu peliä sillon junnuna kun se julkastiin. Sai nyt vähän enemmän irti :)

Mä en ole paljon PS3:lla pelannut, mutta hiljattain tuli vedettyä pari loistavaa peliä läpi.
Eli Infamous ja Infamous 2.

Toi ykkönen on jo hieman vanhempi (ilmestyi 2009) ja on itseasiassa yksi niistä peleistä, jonka saa ilmaiseksi siinä Sonyn Welcome Back get 2 games for free hässäkässä.
Kakkonen tais tulla vasta viime kuussa ja on huomattavasti viilatumpi kokonaisuus kuin ykkönen.

Itse suosittelen kuitenkin aloittamaan tuon ykkösen kanssa, sillä tietyt siinä tehdyt ratkaisut yms. siirtyvät tallennuksen kautta myös Infamous kakkoseen. Myös juoni jatkuu suoraan, eli jos ei ole ykköstä pelannut niin hyppää ikäänkuin puolesta välistä mukaan. Kyllä peli varmaan silti ihan viihdyttävä olisi, mutta monet asiat jäisivät ns. auki.

Pelien idea lyhyesti.
Pelaajan hahmo on kuriiri, joka ykkösosan alussa on kuljettamassa vähän erilaista pakettia. Ko. paketti aiheuttaa räjähdyksen joka tuhoaa ison osan pelaajan kotikaupungista, mutta siinä sivussa pelaaja saa sähköön perustuvia supervoimia. Niiden voimien avulla aletaan sitten mättämään pahiksia nenään ja auttamaan viattomia ihmisiä taikka sitten toisin päin :D Eli pelissä voi olla sankari tai antisankari. Enempää en tässä spoilaa, mutta jos avoimen maailman supersankari/pahis peli kiinnostaa, niin näitä kannattaa testata.

Nopsaan googletin ja jollakin on myös ollut ongelmia ilmeisesti juuri samassa kohdassa.
Kyse on vain ajoituksesta. Itse hajoilin joskus uncharted ykkösessä hieman saman tyylisen kohtaan, piti liaanilta hypätä kivelle. Olin ihan varma, että se fakin liaani oli jäänyt bugin takia liian lyhyseksi.

Edit: Viestistä taisi ollakkin niin kauan aikaa, että olet joko tuon kohdan päässyt läpi tai sitten heittänyt pleikkarin ohjaimen seinään ja pelaamisen kanssa on sen jälkeen ollut hieman hiljaisempaa.

Heh, joo :) Pääsin tuosta kyllä sitten viimein eteenpäin. Vähän tuli tyhmä olo kun ei meinannut tajuta...
Tuli pelattua sitten kerrasta koko systeemi läpi. Että jos sitten vähän haastavampaa seuraavaksi.
Pitää testata tuota sun suositusta jos pelin jostain käsiini saan :D

Edit. Ja kyllä näköjään munkin vastaaminen on kestänyt :rolleyes:

Ajattelin tänään hakea itelle lahjaksi jonkun räiskintäpelin, eli mikä kannattaa ostaa?? Ennen tuli pelailtua rainbow six, counter strike ym.. nyt en ole pariin vuoteen pelannu ku NHL ja tietty GT5 :)

Muutaman kuukauden sisään tulossa sekä (Call of Duty) Modern Warfare 3 sekä Battlefield 3. Mutta jos välipalaksi haluaa jotain niin vastaavasti MW2 tai Battlefield Bad Company 2. CoD Black-Opsia en ostaisi kun ei ole Infinity Wardin tekele.. Mutta enpä ole itse noita Dutyja pelannyt sen ainoan hyvän eli CoD4:MW:n jälkeen :)

Ei ehkä ihan oikea threadi kysellä tätä, mutta mites tyypit kun ootte tilanneet ps3 pelejä esim play.comista tai thehutista ennakkovarauksella. Tuleeko paketti edes lähipäivänä julkaisusta vai meneekö huonolla tuurilla viikkoja eteenpäin?

Arvuuttelen tässä vaan että miten noita tulevia julkaisuja oikeen ostais että pääsis nopeasti myös pelaamaan, ennakkotilaus verkkokauppa.comista joka tulee lähes aina päivän tai kaks myöhässä (varsinkin ahvenanmaan kautta), korkeella hinnalla gamestopista varaamalla julkkaripäivänä vaiko halvalla (ja myöhässä?) briteistä.

Mää oon tilannu nyt muutaman kerran ennakkoon cdon.comista ja kahesti on tullu peli päivää ennen ku se on julkastu ja muilla kerroilla julkasupäivänä.

Discshop.fi ja vpd.fi ainakin hyviä. Discshopista en oo itse tilannut mutta monesti lukenut kun ihmiset saa pelin päivän tai kaksi ennen julkaisua, ja yleensä nämä ovat tulleet discshopista. Verkkiksen ahvenanmaamyynnistä on joskus muistaakseni ehtinyt julkkariksi.

Pelaaja

Omistan Ps3 ja pelaan mieluiten modern Warfare 2 ja Uncharted 2 . ne ovat osa parhaista peleistä tähän asti :) Olen tyttö ja pelaan sota pelejä! joten haluaisin mielipiteenne onko väliä onko tyttö vai poika kun pelaa sota pelejä kun kaikki ystäväpiiristäni ei sitä hyväksy???

Dark Souls tuli hankittua! Löytyi Prismasta heti julkaisupäivänä. Kovin pitkälle en ole vielä päässyt (Demon's Soulia pelanneet arvannevat syyn), mutta so far ollut kyllä rautaista settiä. Tämän pelin avulla pääsen ehkä vihdoinkin Dragon Age II:n aiheuttaman pettymyksen yli!

Tosin kohta pitää varmaan perustaa joku vertaistukiryhmä jolle voisi purkaa tuntojaan, kun ensin pluuranko pistää seipäällä mahaan kun vahingossa laskee kilven alas ja nirri lähtee saman tien, ja sitten kun menee hakemaan kuolinpaikalle tipahtaneita sielujaan talteen, niin sama helkkarin örkki tuuppaa sillalta alas ja kaikki sielut jää sinne lopullisesti. Perkele! :D

Haluttais niin perhanasti ostaa toi Dark Souls, mutta Demon's Soulssikin on vielä vaiheessa kun en koskaan jaksanut läpi pelata noitten sielujen menetysten kanssa :D Ja eikö tätä jatko-osaa ole vielä sanottu paljon hankalammaksi...

Mulla jäi kans Demon Souls puolitiehen, mutta silti Dark soulin ostin. Hyvä ostos, tässä on peli jossa oikeasti on sitä meininkiä! 15h pelattu ekalla charalla, alotin uuden ja 2,5h myöhemmin olin samassa kohdassa missä ensimmäinen chara. (kertoo kuinka VAIKEA peli on alkuun ja kuinka paljon niitä kuolemia oikeasti tulee joka taas hidastaa etenemistä). Yks harvoja pelisarjoja joka saa sykkeen nousemaan ison bossin kohdatessa!

5/5

Onks nää Assassins Creedit pelejä jotka pitää pelata ykkösosasta lähtien jotta pysyy kärryillä? Ois kyllä halua pelata näitä uudempia ihan tosissaan, mutta toi ykkönen on kuulema niin paska verrattuna näihin viimeisimpiin ettei kiinostais rahoja siihen laittaa, jos sitä nyt edes mistään enää saa. Brotherhood ja Revelations noista varmaan eniten kiinostais.

Back
Ylös Bottom