PS3 pelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
Joo tuo on kyllä pirun typerästä tehty. Sen valikon löytää:

1. Eli kirjaudut PSN:ään ja menet:
Account Management (taisi olla suomeksi joku tilienhallinta) > Transaction Management > Services List
2. Valitset “PlayStation Network Promotions”
3. Valitset joko “PS3 Free Games” tai “PSP Free Games”, jonka jälkeen “Select Content”

Isoo propsia tästä! ois jääny muuten iteltä toinen peli saamatta varmasti.

Onko kenelläkään duke nukem foreveriä pleikalla? Onko tämmöselle vanhanliiton action fanille oikee valinta?

Mä latasin ton ps+ 30pvä trial membership:n, ja siinä sai ladattua tuon burnout paradisen ilmaseks. Kysymys kuuluukin jääkö toi mulle sen 30pvän jälkeen?

oli kyl täysin turha tuo burnoutti, pysty siin tosin moottoripyöräl keulimaa ympyrää ja polttaa kumii samaa aikaa, mut eipä varmaan tule enään uudestaan tuota pelattua.

Joo tuo on kyllä pirun typerästä tehty. Sen valikon löytää:

1. Eli kirjaudut PSN:ään ja menet:
Account Management (taisi olla suomeksi joku tilienhallinta) > Transaction Management > Services List
2. Valitset “PlayStation Network Promotions”
3. Valitset joko “PS3 Free Games” tai “PSP Free Games”, jonka jälkeen “Select Content”

Kylläpäs oli ihmeellisesti jemmattu tämä. Hyvä, että tuli täältä villkastua niin löytyi helposti. Kiitän.

Miksei konsoleille tehdä enää hyviä rpg pelejä? Mä niin kaipaisin jotain oldschool ritariheiluntaa jossa sais kerätä tavaraa ja kehittää hahmoja, ja eteneminen olis edes vähän vapaaehtoista. Mistään ei löydy tollasta. Toisaalta mikävaan peli jossa hahmonkehitys on osana peliä on kiva, mutta yleensä ne on noita fantasia ropeja. Haluan jotain pelattavaa näille vesisade illoille!

Kaikki kiinostavat uutudetkin tulee joskus loppuvuodesta maksaen mansikoita :(

Miksei konsoleille tehdä enää hyviä rpg pelejä? Mä niin kaipaisin jotain oldschool ritariheiluntaa jossa sais kerätä tavaraa ja kehittää hahmoja, ja eteneminen olis edes vähän vapaaehtoista. Mistään ei löydy tollasta. Toisaalta mikävaan peli jossa hahmonkehitys on osana peliä on kiva, mutta yleensä ne on noita fantasia ropeja. Haluan jotain pelattavaa näille vesisade illoille!

Kaikki kiinostavat uutudetkin tulee joskus loppuvuodesta maksaen mansikoita :(

Ei nyt osu suoraan, mutta kai olet dragon age originsin pelannut? Demon's soul on kans aika kova ;)

Ei nyt osu suoraan, mutta kai olet dragon age originsin pelannut? Demon's soul on kans aika kova ;)

Oon aika päiviä sitten, tosin demons souls jäi kesken. Sen vois alottaa alusta kun tässä jaksais, siihen vaan palaa käpy niin totaalisesti :D

Oon aika päiviä sitten, tosin demons souls jäi kesken. Sen vois alottaa alusta kun tässä jaksais, siihen vaan palaa käpy niin totaalisesti :D

Se on niin totta, mutta onpahan ainakin vaikeustaso kohdallaan :D :D noin se meni 64:llakin, kops, vainaa ja 10 minuuttia kasetilta peliä takaisin tms.

Demon's soulillehan on tulossa jonkinlainen jatko-osa joka ei kyllä ole jatko-osa mutta samanhenkinen peli samalta porukalta:)

Se on niin totta, mutta onpahan ainakin vaikeustaso kohdallaan :D :D noin se meni 64:llakin, kops, vainaa ja 10 minuuttia kasetilta peliä takaisin tms.

Demon's soulillehan on tulossa jonkinlainen jatko-osa joka ei kyllä ole jatko-osa mutta samanhenkinen peli samalta porukalta:)

Vaikeustasoa löytyy joo, mutta peli onnistuu jotenkin olemaan hyvällä tavalla vaikea. Koko ajan on semmonen fiilis, että jos vaan pelaa paremmin niin kaikki on mahdollista. Tämän johdosta myös esim loppuvastustajien kukistaminen antaa mukavan onnistumisen tunteen.

Harvinaista nykypeleille , mutta kuolemalla on tosiaan jotain merkitystäkin tässä pelissä: keräät ison määrän sieluja ja pieni huolimattomuus voi aiheuttaa kaikkien sielujen menettämisen. Voi kuulostaa turhauttavalle, mutta jostain kumman syystä ei sitä ole.

Vaikeustasoa löytyy joo, mutta peli onnistuu jotenkin olemaan hyvällä tavalla vaikea. Koko ajan on semmonen fiilis, että jos vaan pelaa paremmin niin kaikki on mahdollista. Tämän johdosta myös esim loppuvastustajien kukistaminen antaa mukavan onnistumisen tunteen.

Harvinaista nykypeleille , mutta kuolemalla on tosiaan jotain merkitystäkin tässä pelissä: keräät ison määrän sieluja ja pieni huolimattomuus voi aiheuttaa kaikkien sielujen menettämisen. Voi kuulostaa turhauttavalle, mutta jostain kumman syystä ei sitä ole.

Totta joka sana. Niin hieno peli ja mukava irtiotto valtavirrasta. Toivottavasti saman poppoon seuraava peli jatkaa samoilla jalanjäljillä eikä tapahdu samanlaista kauheutta kuin monessa muussa pelisarjassa, kun lähdetään massoja miellyttävälle linjalle(mass effect, dragon age jatko-osat oli ihan hirveitä)

Onko jengi pelannut infamous2:sta? Ykkösosan demo jätti kylmäksi ja peli jäi väliin. Tuota jatko-osaa näytetään hehkutettavan kovasti. Onkohan tuo hypen arvoinen?

Tossa Demons soulssissa mua vaan kyrpii se että on niin hankala löytää mitään hauskaa buildia pelattavaksi. Ois kiva saada ne isot haarniskat päälle mutta ei vittu se vaatii endurancea. Muutenkin tuntuu että ihan ylivoimainen kombo on purple flame shield ja moon winged spear. Voi huitoa kokoajan kilven takaa ottamatta yhtään iskua.

Perhana pitäs saada oma Plege nettiin piakkoin, että pääsis hakeen noi ilmaiset pelit PSN:stä. Ei ole tällä hetkellä kaapeliyhteyttä, pelkkä #G yhteys eli nettitikku.

Iskipä oikein kunnon pelikärpänen kun tuli hommattua PS3. Ostin alesta Kun Fu Panda (1):n ja sitä hakannut :)
Nyt kuitenkin iski ongelma ja en tiedä onko vikaa pelaajassa eli minussa vaiko itse pelissä.

Miltä teidän korvaan kuulostaa tai onko joku tuota pelannut aiemmin:

Olen päässyt jo aika pitkälle sellaiseen kohtaan jossa sillä pandalla pitää hyppiä oksalta oksalle.
Ohjeissa sanotaan että heilu (L-tatti tai ristikko) ja paina X hypätäksesi toiselle oksalle.
Noh, tuo X tai muutkaan napit eivät toimi tuossa heiluessa lainkaan eli en pääse kentässä eteenpäin tuon vuoksi.
Kerran sain aikani rämpytettyä yhden hypyn mutta en koskaan toista.
Olen ladannut pelin uudelleen ja uudelleen jos se siitä korjaantuisi mutta ei...
Ostin sen pari päivää sitten niin tietäisin käydä sen sitten vaihtamassa uuteen jos siinä itsessään on vika...
vai enkö mä oikeasti tajua tuollaista "lasten" peliä :D

Kaipaan konsoleille vanhoja kunnon seikkailupelejä, kuten full throttle http://www.youtube.com/watch?v=PktBJ6HpNJQ, the dig http://www.youtube.com/watch?v=1LI4pKnEogc ja sam & max http://www.youtube.com/watch?v=4yWnnk9fyJE

Nämähän olisi konsoliohjaimelle aika helppo toteuttaa, toisin kuin command & conquer tyyppinen ylhäältäkuvattu naksuttelustrategia joka melkeinpä vaatii hiiren.

Uutta sam&maxia ainakin löytyy konsoleille http://www.telltalegames.com/samandmax/thedevilsplayhouse

Monkey islandien remaket on kans kyllä hankkimisen arvoisia.

Mitäs ootte mieltä tosta L.A Noiresta? Lomalla ku iltasin tuppaa olemaa niin tylsää, että jotain pikku tekemistä pitäisi keksiä. Kattelin tossa pari videoo ja niitten perusteella ihan lupaavalta näyttää. Ainoo vaan ettei tota rahaa ole tuhlattavaksi niin ajattelinpa kysyä että onkos tää ostamisen arvoinen? :)

Ainakaan itse en tykännyt Noiresta, kyllästyin muutaman tunnin jälkeen... Saisko tuosta vaikka Demon imutettua että voisit koittaa ennen ostopäätöstä, ei sitten harmittas jos ei tykkääkään.

Back
Ylös Bottom