PS3 pelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
-Eikös jossain änärissä juti ja saukkonen "selostaneet".. mutta sehän oli ihan typerän kuulosta? Sitä en tiedä saako tuohon jutia tai jotain muuta..

Oli muuten aivan kamalan kuuloista se selostus. Grogilasin korkuisen lämärin upotessa maaliin Juti hehkutti jotain "ylämummoa", puuh. :D

Mutta miksi ihmeessä EA poisti KHL:n änäristä? Mua lähinnä vituttaa noi WHL:t ja AHL:t, HIVL:t ja muut saatanan Alaskan farmisarjat, ku jokaisen joukkueen overall on siellä 60:n tasolla ja ukot ei osaa edes takaperin luistella, näin hieman karrikoiden ilmaistuna. Viitsiikö joku oikeasti pelata noilla Rochester Motherfuckerseilla ynnä muilla? :D

Jos edellä mainittua ei huomioida, niin pelisarja on mielestäni nostanut tasoaan vuodesta toiseen!

joko jollain on dead space 2? ite tykkäsin ykkösestä ja harkinnas on tämänki hankkiminen

Itse tuossa ostin käytettynä Assassin's Creed: Brotherhoodin. Pitänee alkaa testaileen, en ole Assassin's Creediin aiemmin tutustunut. :)

Millaset kokemukset jengillä on Final Fantasy 13:sta? Koitan tässä taas etsiä jotain peliä jossa hahmonkehitys on iso osa peliä, ja mieleen tulee vain toi ja Oblivion. Oblivion taitaa olla vaan niin vanha peli jo että en siitä tiedä, ja muutenkin kai aika fallout mainen? Toki muitakin tollasia pelejä saa ehdotella. Vanhana Final Fantasy fanina pelottaa vain toi 13, sillä XII oli ensimäinen FF joka jäi kesken pelin umpisurkean taistelusysteemin ja juonen vuoksi.

Onko pleikalle mitään hyvää strategia peliä? tyyliin civilization vast.

onko jengi koklannut storesta killzone kolmosen betaa , hyvltä vaikuttaa eka oikeesti hyvän tuntuinen move räiskintä, jippii!

Hyvältähän tuo vaikuttaa, mutta aika pieniä uudistuksia tuntuu olevan kakkoseen. Odotin itse ainakin jotain uusia leluja ja härpäkkeitä, mutta melkein täysin samalla vanhalla mennään. Lähitaistelusetit on kyllä puhdasta kultaa. Tähtääminenkin tuntuu ainakin tuossa olevan paljon tahmeampaa kuin esim. codeissa. Eiköhän tuo tule kuitenkin hommattua, viihdyttävä peli kun kuitenkin on.

Millaset kokemukset jengillä on Final Fantasy 13:sta? Koitan tässä taas etsiä jotain peliä jossa hahmonkehitys on iso osa peliä, ja mieleen tulee vain toi ja Oblivion. Oblivion taitaa olla vaan niin vanha peli jo että en siitä tiedä, ja muutenkin kai aika fallout mainen? Toki muitakin tollasia pelejä saa ehdotella. Vanhana Final Fantasy fanina pelottaa vain toi 13, sillä XII oli ensimäinen FF joka jäi kesken pelin umpisurkean taistelusysteemin ja juonen vuoksi.

Itse pelasin tuon 13 läpi. Edellinen minkä pelasin tais olla 10 ja 7...Itse dikkasin, taistelusysteemi ihan pätevä ja ok juoni imo.

Onko jengi pelannu paljon Dead Nationia?

Kyseessä on Suomalaisen Housemarque -pelitalon kehittämä räiskintäpeli, jossa pääsee lahtaamaan zombieita sydämensä kyllyydestä! Pelin saa PS Storesta muistaakseni hintaan 12,90 eur.

Ite pelasin pelin just yksinpelillä läpi. Ohuen juonen varassa mennään ja lahdataan örkkejä erilaisilla aseilla, mitä saa ostettua ja "tuunattua" pelin edetessä. Ihan hauska "aivot narikkaan" -tyylinen räiskintäpeli kyseessä!

Mä koitan ettiä jotain pitkää ja hyvää juonellista rpg:tä, siis sellasta jossa sitä hahmoa saa oikeasti kehittää ja juonikin olisi hyvä (kunnolla hankalia sivutehtäviä unohtamatta, jotka siis ovat haastavampia kuin itse pääjuoni ja näinollen vaativat hahmonkehitystä ja tavaraa). Periaatteessa sitä hahmonkehittämistä ja tavaraa sais olla samaan tyyliin kuin WoWissa, eli kokoajan kama paranee ja aina löytää lisää. Kai toi FF13 on sitten lähimpänä, vai löytyykö jotain muuta?

Mä koitan ettiä jotain pitkää ja hyvää juonellista rpg:tä, siis sellasta jossa sitä hahmoa saa oikeasti kehittää ja juonikin olisi hyvä (kunnolla hankalia sivutehtäviä unohtamatta, jotka siis ovat haastavampia kuin itse pääjuoni ja näinollen vaativat hahmonkehitystä ja tavaraa). Periaatteessa sitä hahmonkehittämistä ja tavaraa sais olla samaan tyyliin kuin WoWissa, eli kokoajan kama paranee ja aina löytää lisää. Kai toi FF13 on sitten lähimpänä, vai löytyykö jotain muuta?

Final Fantasy XIII on aika lineaarinen, ja hahmonkehitystä rajoitetaan kunnes on pelannut pelin läpi. Sivutehtäviä on lähinnä vain hirviöiden liiskaaminen tyyliin XII:n mark huntit. Vaikeita ne kyllä ovat toki.

Yleisesti ottaen pelistä kyllä pidin, tarina oli ihan ok.

Resonance of Fate ja Demon's Souls voisivat olla tutustumisen arvoisia JRPG:itä tuon lisäksi. Kumpikin ovat vaikeita ja hahmonkehitys palkitsee. Resonance of Fatessa ainakin riittää tekemistä sivutehtävien kanssa.

jos fps rpg käy, niin ihmeessä borderlands ostoon. Oi kun vielä olis pelaamatta toikin peli, parhautta!..hahmoa kehitetään+koko ajan uutta asetta ym. tulee, ja tehtäviä on vitusti.

Onko jengi pelannu paljon Dead Nationia?

Kyseessä on Suomalaisen Housemarque -pelitalon kehittämä räiskintäpeli, jossa pääsee lahtaamaan zombieita sydämensä kyllyydestä! Pelin saa PS Storesta muistaakseni hintaan 12,90 eur.

Ite pelasin pelin just yksinpelillä läpi. Ohuen juonen varassa mennään ja lahdataan örkkejä erilaisilla aseilla, mitä saa ostettua ja "tuunattua" pelin edetessä. Ihan hauska "aivot narikkaan" -tyylinen räiskintäpeli kyseessä!

Kuhan saisivat tähän sen mikkituen valmiiksi. Cooppina huomattavasti hauskempaa (mikä nyt ei ole yllätys).

Final Fantasy XIII on aika lineaarinen, ja hahmonkehitystä rajoitetaan kunnes on pelannut pelin läpi. Sivutehtäviä on lähinnä vain hirviöiden liiskaaminen tyyliin XII:n mark huntit. Vaikeita ne kyllä ovat toki.

Yleisesti ottaen pelistä kyllä pidin, tarina oli ihan ok.

Resonance of Fate ja Demon's Souls voisivat olla tutustumisen arvoisia JRPG:itä tuon lisäksi. Kumpikin ovat vaikeita ja hahmonkehitys palkitsee. Resonance of Fatessa ainakin riittää tekemistä sivutehtävien kanssa.

Demon's Souls on peluussa atm, oikein mainio peli ja hahmonkehitystäkin on mukana. Ainoa joka siinä häiritsee että kamaa on todella vähän, ja suurinta osaa ei saa päälle laitettua jos haluaa kehittää magiaakin (joka omasta mielestäni on jossain määrin pakollisa jos haluaa pärjätä). Tosta Resonancesta pitää googletella lisää, kiitti vinkistä! :)

jos fps rpg käy, niin ihmeessä borderlands ostoon. Oi kun vielä olis pelaamatta toikin peli, parhautta!..hahmoa kehitetään+koko ajan uutta asetta ym. tulee, ja tehtäviä on vitusti.

Vedin ton netistä PC:lle että testaan jos on hyvä, ja ostan. Alkuun oikein viihdyttävä, sitten alkoi vähän liikaa toistamaan itseään, varsinkin kun hakkasin samalla haulikolla lvl6 -> lvl24 vaikka aseiden löytäminenhän tässä on se koukku. 25lvl toi taitaa atm olla ja ei jaksa koukuttaa, olen tosin kuullut että loppua kohti se paranee ja DLC:t on todella kivoja. Harmi kun toi fps toiminta on itsellä niin jäässä konsolilla että siihenkin menisi luultavasti hermot hyvin monta kertaa ennenkuin oppisi kunnolla tähtäämään.

Lisää ehdotuksia :)

joko jollain on dead space 2? ite tykkäsin ykkösestä ja harkinnas on tämänki hankkiminen

On ihan kurko, lähinnä vaan paranneltu tuota ykkösosaa.
Pelin alku on tosi siisti, mutta kunnollisen loppubossin puuttuminen harmitti. Samaten se lopun jatkuvasti seuraava Ubermorph oli uberärsyttävä. Enkä tajua, miksi ohjaimissa piti vaihtaa kinesis- ja stasis-napit, hiton monta kertaa mokasin kun vanhasta tottumuksesta tein juuri päinvastoin kuin mitä piti.

XIII eroaa XII:stä todella paljon, ja muistuttaa etenemiseltään enemmän X:ää. Hahmonkehitys on rajallista, eikä pelissä oli oikein järkevää mahdollisuutta päättää itse, mihin suuntaan hahmoja lähtee kehittämään, vaan jokaisella on valmis "kehityspolku" jota seurataan. XIII oli kyllä itselleni pettymys, muttei niin suuri pettymys kuin XII.

Lisää ehdotuksia :)

Ota suosiolla vaan se Oblivion kokeiluun. GOTY editionia saa 20 eurolla ja mitä olen netistä lukenut/psn kavereilta kuullut niin jotkut on kuluttaneet jollain ilveellä jopa 250 tuntia peliaikaa tuohon peliin. Luulis, että on tuon genren faneilla ihan must peli. Itsellä ei mitään kokemusta ole, kun en niin hirveästi noista perusta, mutta jos noista pitäisin niin ehdottomasti menisi muiden pelaajien kokemuksien perusteella tuo ostoon.

Ota suosiolla vaan se Oblivion kokeiluun. GOTY editionia saa 20 eurolla ja mitä olen netistä lukenut/psn kavereilta kuullut niin jotkut on kuluttaneet jollain ilveellä jopa 250 tuntia peliaikaa tuohon peliin. Luulis, että on tuon genren faneilla ihan must peli. Itsellä ei mitään kokemusta ole, kun en niin hirveästi noista perusta, mutta jos noista pitäisin niin ehdottomasti menisi muiden pelaajien kokemuksien perusteella tuo ostoon.

Ehkä mä laitankin, thehutista toi irtoaa reilulla 10e GOTYna joten ei siinä mitään menetä

Tänään tulee sitten Killzone 3:n SP demo storeen (plusjäsenille ollut jo ~viikon jaossa). Usan puolelta tuo demo löytyykin jo mistä sen laitoinkin valumaan. Itse pelihän ilmestyy viikon päästä.

Aijai. Tässä viikonlopun yli olen kuolaillut Killzone 3 videoita netin syövereistä ja kyllähän se vaikuttaa hienolta peliltä! Viime viikolla pistin pelin tilaukseen ja huomenna pitäisi iskeytyä postiluukusta sisään. Siinäpä se koko viikko meneekin kun pelailee kampanjan läpi ja sen jälkeen alkaa hakkaamaan verkkopeliä :)

Back
Ylös Bottom