Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Montahan päivää menee hutista pelin tuleminen? Tänään olivat postittaneet Batmanin
Minun mielestä ohjaimissa ei ole muuta eroa kun dualshockissa on tärinätoiminto. Ohjaimet ladataan usb kaapelilla joka kytketään pleikkariin. Et tarvitse kun toisen ohjaimen se kyllä toimii suoraan
EDIT: Ja ihan sairaan hidas..
kyllä muuten mun siksakki vibraa
kyllä muuten mun siksakki vibraa
Mistä irtoaa halvimmalla Batman: Arkham Asylum?
The Hutissa näyttäisi olevan 41 euroa.
Auts, oisit kysyny päivää aikaisemmin,.. olis gamestopissa ollu luokkaa 16-20€ (2 peliä vaihtoon + 1€, ja pelit olis voinu toki ostaa sieltä gamestopista em. hintaan..)
Zavvi.co.uk:ssa näytti olevan myös tuon 41€.. eli eipä siltä apua pulmaan..
Kertokaas kun mulla on koneella sarjoja ja leffoja joita haluaisin katsoa yläkerran telkkarista jossa pleikkari on kiinni, niin miten homma toimii? Molemmat koneet ovat nyt verkossa, mutta ilmeisesti pitää kikkailla jotain että ne löytää toisensa
Miten pääsen jenkki storeen?
Käykö sama PSP:llä?Teet uuden käyttäjän PS3:lle. Mene rekisteröitymään psn:ään. Laita sille uudelle käyttäjälle kotimaaksi jenkit ja katot netistä jonkun katuosotteen minkä syötät osotekenttiin. Siinä se.
Käykö sama PSP:llä?
jos genrellä ei ole väliä, niin kumman ostaisitte (saman hintaisia ovat) Prince of persian vai little big planetin?

Mihin on kadonneet Colin Mcrae-tyyliset "rallisimulaattorit"? Löytyy toki Cmr dirt-pelit mutta se ei hirveesti kiinnosta. Joskus oli myös Wrc-rallipeli muttei sekään montaa jatko-osaa saanut. Ymmärtääkseni Colin Mcrae oli yksi suosituimmista peleistä aikanaan ja vaikka kaveri itse on jo edesmennyt luulisi että nimikkopeliensä suosiosta olisi joku pelitalo ottanut työkseen valmistaa vastaavia pelejä. Samannimistä pelisarjaa nyt tietenkään kukaan muu saa valmistaa ilman lupaa mutta ei luulisi olevan liian vaikeaa tehdä samanlaisia pelejä. :( Olisi niin mukavaa taas kaivaa ratti/poljin-ohjainyhdistelmä ja alkaa leikkimään taas "Cilin Colinia"!!![]()
Ikävä kyllä kysyntä tuollaiselle oikeen kunnon rallisimulle on niin pientä, että sen takia ei pahemmin sellaisia pelejä enää ole tullut. Nykyään pukataan tuollaista arcadea, joka jokaisen on helppo omaksua ja jonka pelaamiseen ei niin kummosesti tarvitse uppoutua pärjätäkseen. Esim. tuo porukka mikä WRC pelejä väänsi puuhailee nykyään Motorstormin parissa eli sielläkin on siirrytty arcade kaahailun puolelle. Nuo alkuperäset CMR pelit oli kyllä todella loistavia Pleikkarilla.
Richard Burns rally on kyllä parhautta rallipelien saralla, mutta siitäkään ei yhtä osaa enempää tullut. Siinä ajotuntuma oli jotain niin loistavaa, ettei missään ole vastaavaa ollut. Täytyykin kaivaa se tuolta kaapista ja vähän päräytellä menemään taas.