PS3 pelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
Onko Uncharted ostamisen arvoinen?

The Darkness:iakin kehuttiin, oli mun mielestä melko huono...

Itse en ole vielä ehtinyt kokeilemaan peliä, mutta kovin on kyllä kehuttu. Konsolifin foorumilla monet ovat vetäneet pelin jo 3 kertaa lävitse ja vielä riittää motivaatiota pelata uudestaan.

Osta HC76 unreal tournament niin saa vähän suomalaista peliseuraa niin päästään porukalla ulkomaalaisten kaatoon :D

Osta HC76 unreal tournament niin saa vähän suomalaista peliseuraa niin päästään porukalla ulkomaalaisten kaatoon :D

Aww jeah, unohin UT3:en kokonaan. Nettipelin takia kiinnostais tämäkin, onko yhtä siistii ku COD4? Foorumeilla puhutaan ainakin todella nopeasta temposta ja hektisyydestä, eli meneekö pelaamine kaaokseski?

Aww jeah, unohin UT3:en kokonaan. Nettipelin takia kiinnostais tämäkin, onko yhtä siistii ku COD4? Foorumeilla puhutaan ainakin todella nopeasta temposta ja hektisyydestä, eli meneekö pelaamine kaaokseski?

en ole sitäkään päässy viellä kokeilemaan :D, vasta joulun jälkeen pääsen käsiksi siihen, mutta on kyllä paljon nopeatempoisempaa kuin cod4, mitä olen juuri noita foorumeita lueskellut.

Mitä aikaisempia unrealeja olen pelannut niin ei niissä ainakaan liian nopea se tempo ole...

tuossa jotain gameplay videota http://www.gametrailers.com/player/28862.html
http://www.gametrailers.com/player/28864.html
http://www.gametrailers.com/player/28860.html

yksi hyvä asia muuten mikä tuossa unrealin nettipelissä vielä on se, että pelaajat jotka pelaavat näppäimistö-hiiri yhdistelmällä, niin hosti voi laitta etteivät he pääse samoihin peleihin padilla pelaavien kanssa.

Foorumeilla puhutaan ainakin todella nopeasta temposta ja hektisyydestä, eli meneekö pelaamine kaaokseski?
http://www.gametrailers.com/player/28864.html

Siinä olis gameplay videoo. Ohan toi siis todella nopee temposta eikä paljoo kämpperit pärjää tossa juoksussa. Mutta onneksi kyseessä ei oo mikään "box-killing" tyylistä mättöö vaan kentät ovat suht laajat ja monipuoliset. Eli vaikka peli on nopee temponen nii ei tarvii koko aikaa rämpyttää respawn-näppäintä.

Oon pelannu kaikkia edellisiä UT pelejä ja olen tykännyt juuri tuosta fiiliksestä minkä se nostattaa. Veren maku suussa mennään, välillä aika päättömästi, mutta menkööt..... tätä uusinta en ole vielä pelannut, mutta hankintalistalla on.

Jep, ei tota tarvinnu kattella kuin 20sec. Hyvä meininki ostoon menee! :rock:

Näyttäs olevan tilapäisesti loppu Konsolinetin storessa.

taitaa olla tilapäisesti loppu helmikuun loppuun saakka, ei meinaan julkasta suomessa ennen sitä, eikä sitä ole tuolta konsolinetistä saanut missään vaiheessa.

Tosiaan tuli hommattua tuo peli Skaten sijaan. Eka puoli tuntia tuli ihmeteltyä kuinka hemmetin hienolta kaikki näyttää. Hämmennystä varmaan vielä lisäsi hyppy kakkoselta kolmoselle.

On ainakin vielä hommaamisen arvoinen peli. Juoni, ääninäyttely ja graffat on kaikki aika hiton hienoa. Pientä putkimaisuutta on tosiaan havaittavissa etenemisen osalta, mutta tuo eteneminen on aika hyvin tehty loikkien riippaamisien jne. muodossa. Takakannessa mainitaan ongelmanratkaisua, mutta ongelmat ovat ainakin vielä olleet aika yksinkertaisia ja helppoja. Mulla oli vielä alussa se vihje jutksa päällä niin se partneri vihjas muutaman sekunnin jälkeen mitä kandeis tehdä. Onneks sen sai pois päältä.

Oon päässyt jo ampumaan ja se vaikuttaa menevän aika paljon saman kaavan mukaan, suojasta räiskien. Voi olla, että tuo alkaa pitkässä juoksussa puuduttamaan niin kuin täällä onkin jo mainittu, mutta vielä ainakin se on ihan jees.

Ei mitään, hyvältä peliltä vaikuttaa n. kolmen tunnin pelaamisen jälkeen.

Mainitsinko jo, että pelin on aivan hiton siisti? On kyllä kakkonen ja kolmonen kuin yö ja päivä. Se Call of Duty on varmaan kanssa jotain aika erikoista.

Tosiaan tuli hommattua tuo peli Skaten sijaan. Eka puoli tuntia tuli ihmeteltyä kuinka hemmetin hienolta kaikki näyttää. Hämmennystä varmaan vielä lisäsi hyppy kakkoselta kolmoselle.

On ainakin vielä hommaamisen arvoinen peli. Juoni, ääninäyttely ja graffat on kaikki aika hiton hienoa. Pientä putkimaisuutta on tosiaan havaittavissa etenemisen osalta, mutta tuo eteneminen on aika hyvin tehty loikkien riippaamisien jne. muodossa. Takakannessa mainitaan ongelmanratkaisua, mutta ongelmat ovat ainakin vielä olleet aika yksinkertaisia ja helppoja. Mulla oli vielä alussa se vihje jutksa päällä niin se partneri vihjas muutaman sekunnin jälkeen mitä kandeis tehdä. Onneks sen sai pois päältä.

Oon päässyt jo ampumaan ja se vaikuttaa menevän aika paljon saman kaavan mukaan, suojasta räiskien. Voi olla, että tuo alkaa pitkässä juoksussa puuduttamaan niin kuin täällä onkin jo mainittu, mutta vielä ainakin se on ihan jees.

Ei mitään, hyvältä peliltä vaikuttaa n. kolmen tunnin pelaamisen jälkeen.

Mainitsinko jo, että pelin on aivan hiton siisti? On kyllä kakkonen ja kolmonen kuin yö ja päivä..

Niin siis mitä peliä tässä tarkoitat kakkonen ja kolmonen?

edit. aah tarkotit varmaan että ps2 ja ps3 on kuin yö ja päivä, rupesin miettimään että ei perkeles tosta pelistä oo aikasempia versioita :D

Juu, sitä juuri tarkoitin. Konsoleissa on aika hurja ero, en oo oikein missään päässyt kokeilemaan tuota ps3:a, senkin takia varmaan noi grafiikat löi niin selkeästi silmille.

Onkos porukka testannut tuota SSHDeetä eli Super Stardust HD -peliä? Ite demon imutin storesta ja jäin kyllä koukkuun. Todella yksinkertanen peli, mutta koukuttava! Täysversio makso 8 egeä nii pitihä se pois korjata. Tuossa arvostelua/haastattelua kyseisestä suomalaisesta tekeleestä!

Vihdoinkin sain tuon Unreal Tournament 3:n käsiini ja on kyllä pakko myöntää että on kaikista paras moninpeli mitä on tullut ikinä pelattua. Pelkästään botteja vastaankin meno on todella hektistä, saatikka sitten ihmispelaajia vastaan verkossa.
Täydet :5: ja ei voi kuin vaan suositella jokaiselle moninpeli ystävällä kyseistä tekelettä!! Omalla listalla ohittaa jopa COD4:n ja se on paljo n se

Pitänee laittaa hankintalistalle toi UT3 :) tieskarilla tuli
aikoinaan pelattua vanhempia versioita ja olivat koukuttavia.

Skate tuli hankittua tässä joku päivä aikaa ja ensivaikutelma
on hyvä, tulis vaan äkkiä toi fullhd töllö kun noi pelit on kohtuullista pikselimössöä

Pitänee laittaa hankintalistalle toi UT3 :) tieskarilla tuli
aikoinaan pelattua vanhempia versioita ja olivat koukuttavia.

Skate tuli hankittua tässä joku päivä aikaa ja ensivaikutelma
on hyvä, tulis vaan äkkiä toi fullhd töllö kun noi pelit on kohtuullista pikselimössöä

Hanki vaan äkkiä toi unreal niin saa suomalaisia pelikavereita.

Toinen peli mikä tuli hankittua Uncharted drakes fortune, joka on myös todella loistava ja koukuttava peli. Pitkästä aikaa sellainen tekele, jossa myös juoni vaikuttaa mielenkiintoiselta. Myös kamera ja ohjaus toimivat todella hyvin.

Vihdoinkin sain tuon Unreal Tournament 3:n käsiini ja on kyllä pakko myöntää että on kaikista paras moninpeli mitä on tullut ikinä pelattua.

UT3 on kyllä seuraava peli ostoslistalla. Suomesta näyttäs saavan vasta: "Julkaisupäivänä 22.2.2008". Mistä tilasit omasi?

Ai vielä COD4 onlinea parempi? Se vaatiikin jo aika helvetin kovan pelin. :D

Back
Ylös Bottom