PS3 pelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
Yyh, mä en koske Shevaan kun se pelaa väärinpäin :D Pitää nakittaa Iyari ostamaan toi Resident Evil 5 niin pääsee hakkaamaan sitä jonkun kanssa. Tekoäly toimii joskus ja ampuu tarkasti, mutta välillä on niin arsesta että pistää vihaksi. Yks hyvä esimerkki on vaikka kun tappelin

lepakkohirviö Popokarimua

vastaan, ja pistin maahan proximity minen (posahtaa kun vihulainen astuu päälle). Sheva fiksuna tyttönä kävi korjaamassa sen siitä maasta parempaan talteen... :rolleyes: Lisäksi Cover- ja Attack-moodit on aika hanurista, toisessa sillä on paskin mahdollinen ase käytössä ja se tuhlaa ammoa seisomalla Chrisin takana, toisessa se juoksee SUORAAN päin pahiksia hakemaan kaikki pudonneet ammot sun muut eikä hirveästi varo minne menee.

Pakko hankkia jostain pelikaveri :jahas:

Ulkomailla on kyllä välillä ihan älyttömät (halvat) hinnat verrattuna Suomeen muutenkin, harvoin tosin riittää maltti tilaamaan sieltä uutuuspelien kohdalla kun pitää saada jo ekana päivänä, kalliiksi tulee se huvi.

Bionic Commando 6,49€. *Klik*

Olipas kyllä aikamoinen pettymys tuo Tekken 6. Jotenkin niin tönköltä tuntuu koko peli eikä siinä oikeen saanu mitään aikaseksi. Ei oo Soul Caliburin voittanutta. Assassins Creed 2 tai Lego Indiana Jones 2 kiinnostaa jos joku haluaa tuon Tekkenin vaihtaa itelleen.

Pelaileeko kukaan pakkislainen Resident Evil 5:sta? Ois hauska jos vois co-oppailla jonkun kanssa.. :dance:

Itselläkin lähti maku koko Eevilistä juuri tuon Shevan takia. En ehtinyt pelata juuri kovinkaan pitkälle...

Pitäisi varmaan pyyhkäistä kotelosta pölyt ja kokeilla joko se yhteistyö tuon Shevan kanssa luistaisi paremmin. :rolleyes:

Itselläkin lähti maku koko Eevilistä juuri tuon Shevan takia. En ehtinyt pelata juuri kovinkaan pitkälle...

Pitäisi varmaan pyyhkäistä kotelosta pölyt ja kokeilla joko se yhteistyö tuon Shevan kanssa luistaisi paremmin. :rolleyes:

Testattu on kyllä ja voin sanoa, että pelaaminen on ehkä 80 kertaa siistimpää co-oppina jonkun ihmisen kanssa.

Testattu on kyllä ja voin sanoa, että pelaaminen on ehkä 80 kertaa siistimpää co-oppina jonkun ihmisen kanssa.

Juu, niin olen kuullu, että se on nii-in paljon parempi co-oppina. Pitääpä siis kokeilla, joskos se palauttaisi sen maun sitten...

Nyt tuo Uncharted on vaan saanu mut niin koukkuun... taidan olla helposti vietävissä :rolleyes:

Mä hankin FFVIIn just PSPlle ja oon pelannut sitä aina julkisilla liikkuen, ja mietin että koskahan sen VIII:nkin saisi samalla tavalla PSPlle. Originaalit löytyy mullakin, mutta vanha pleikka on kaaaaaaukana kotona, ja tuo portable on vaan ihan järjettömän kätevä. Ajattelin muutenkin tässä ottaa perinteiset ja pelata kaikki omistamani FFt läpi ennen uuden julkaisua maaliskuussa :D

Tyhmä kysymys, mutten oo perehtynyt asiaan: pitääkö olla jotkut jenkkitunnukset että pääsee tohon USAn storeen? Miten sellaset hankitaan? Ihan tekemällä vai vai liittyykö tähän jotain kikkoja?

Tyhmä kysymys, mutten oo perehtynyt asiaan: pitääkö olla jotkut jenkkitunnukset että pääsee tohon USAn storeen? Miten sellaset hankitaan? Ihan tekemällä vai vai liittyykö tähän jotain kikkoja?

Ihan vaan tekemällä uuden käyttäjän pleikalle ja laittamalla osotetiedot vaikka Usaan.

Juu, ja sen verran täytyy kikkailla, että osoitteen täytyy olla oikea suuntanumeroineen ja osavaltioineen.

Luonnollisesti. Helpoiten selviää ottamalla vaikka jonkun Hotellin osotteen netistä ja laittamalla sen. Itse taisin tosin laittaa Pepsi Centerin osotteen silloin joskus, kun tuon tein.

Back
Ylös Bottom