PS3 pelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
Juu play on perkeleen hidas, mutta ei huttikaan mikään erityisen nopea ole. Nopein toimitus hutista on tullut 7 päivässä. Nyt olen odotellut yhtä toimitusta jo 2 viikkoa.Kyllä ero on suurempi kuin 20 centtiä playn ja hutin välillä. Play.com : 38.99 Thehut: 41.93. Tällä hetkellä hutilla ei ole tuotetta edes varastossa eli ei kannata sieltä ainakaan tilata.

No tuo 7 päivää aika minimi tosiaan.

Killzone 2 hutissa maksaa postikuluineen 35.72 puntaa. Sieltä kun voi vielä myös puntahinnoilla tilata. Ei mulla ainakaan oo mitään merkintää että ei olis varastossa. "Usually despatched within 4 working days"

Amazonista tuli jo laitettua tilaukseen. Vähä kalliimmalla tulee, mut on sentää viel halvempaa ku Suomessa. Jos sitä seuraavalla kerralla kun pelin tilaa kattelis noita kauppoja paremmin ni sais vielä halvemmalla.

No tuo 7 päivää aika minimi tosiaan.

Killzone 2 hutissa maksaa postikuluineen 35.72 puntaa. Sieltä kun voi vielä myös puntahinnoilla tilata. Ei mulla ainakaan oo mitään merkintää että ei olis varastossa. "Usually despatched within 4 working days"

Ahaa en tiennytkään että hutista voi tilata puntahinnoilla Suomeen. Täytyykin hyödyntää tuota ensi kerralla. Joo tuota "Usually despatched within 4 working days" tarkoitinkin eli peliä ei ole heidän varastoissa vaan valmistajan.

Tulipa tuo paketti tänään Thehutista mistä äskeisessä postauksessa puhuin. Koomista on se että ne lähettivät pelin kahteen kertaan. :thumbs:

Onko tuo normaalia kun yritin maksaa electronilla, mutta kohta mennyt jo 3 päivää, eikä suoritus ole lähtenyt tililtä?

Itellä menee yleensä useempikin päivä voi mennä jopa viikko, että näkyy tilitapahtumissa tuo veloistus. Tosin katevarauksiin se menee jo aikasemmin.

Joo eli tarkotin just tuota että sitä summaa ei ole edes varattu tililtä, eli taitaa olla jotain ongelmia tuossa kortin hyväksymisessä. Jos ei tänään ole lähtenyt niin pitää ottaa yhteyttä sitten liikeeseen.

Joo eli tarkotin just tuota että sitä summaa ei ole edes varattu tililtä, eli taitaa olla jotain ongelmia tuossa kortin hyväksymisessä. Jos ei tänään ole lähtenyt niin pitää ottaa yhteyttä sitten liikeeseen.

Eikös tuolla Blahhissa valita se kortin tyyppi ja siellä vaihtoehdoissa on se visa electron? Koitas seuraavalla kerralla laittaa siihen korttityyppiin pelkkä visa, on auttanut ainakin muissa puljuissa, kun olen tollasen peliliikkeen tehnyt.

Muistaakseni tuolla myöskin laitoin sen pelkän visan siihen korttityypiksi. Tosin jonkunverran aikaa, kun viimeksi tuolta jotain tilasin niin en nyt ihan satavarmaan muista kyllä.

Onko sulla verkkopankin asetuksissa sallittu verkossa maksaminen? Onko tuote lähtenyt tulemaan? Tyypillisesti kaupat veloittavat kortilta summan vasta kun paketti lähtee heidän varastoltaan.

Tulipa tilattua Killzone Sendit:stä 33,5 puntaan postikuluineen. Täytyy jatkossa miettiä jaksaako parin punnan takia tilata näistä hitaista kaupoista. Tilausta tehdessä luki että "usually dispatched within 72 hours". Tänään tarkistin tuon todellisen arvioidun postitusajankohdan ja 72h tunnin sijasta yli viikkoa näyttää eli noihin tuotekohtaisiin dispatch estimaattteihin ei ole kyllä luottamista. Saas nähdä millon tulee perille.

Hankin ps3:sen ensi viikonloppuna. Mitä pelejä porukka suosittelee. Online pelaamisesta en itse niin välitä, mutta itsekseen ja kavereiden kanssa tulee varmasti mätettyä.

Top spin 3 ostin jo kun sain 19,90 uutena.
NHL 2009 on varma ostos
Samoin PESSI

Jotain hyviä räiskintä / ajopelejä siis etenkin yksin peliin ?

e: myös joku roolipeli vois olla ok.

Jotain hyviä räiskintä / ajopelejä siis etenkin yksin peliin ?

e: myös joku roolipeli vois olla ok.
Killzone 2 on ilmeisen kovaa pyssyttelyä, vaikka käsittääkseni co-opia siinä ei olekaan. Ja GTA4 on aina varma valinta.

Killzone 2 on paras puhdas räiskintä mitä olen pelannut, suosittelen lämpimästi.

Huomenna pitää hakea Resident Evil 5 ruokiksella kaupasta, ai että tätä on odotettu. :rock: :dance2:

Onko totta että pelin aikana ei kannata sammuttaa järjestelmää vaan pitäisi ensin pistää lopeta peli ja vasta sitten sammuttaa kone?

Back
Ylös Bottom