PS3 pelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
Otin tohon kaveriksi Wheelstand Pron sekä Logitechin G25 ratin.

Eli tommonen komea kapistus löytyy olohuoneen lattialta ens viikolla. Mahtaa eukko dikata...

N-G25-1.jpg

http://www.wheelstandpro.com

Sukulainen lähti Jenkkeihin ja kyseli,että mitä PS3 pelejä pitäis tuoda...

Sellainen tuli vaan mieleen,että onko Jenkeistä ostetut pelit "toimivia" minun Suomesta ostetun PS3:n kans?

Muistaakseni joissain vanhemmissa konsoleissa(PS1?) oli erikseen jenkki ja euro versiot...Vai olenko ihan hakoteillä?

Sukulainen lähti Jenkkeihin ja kyseli,että mitä PS3 pelejä pitäis tuoda...

Sellainen tuli vaan mieleen,että onko Jenkeistä ostetut pelit "toimivia" minun Suomesta ostetun PS3:n kans?

Muistaakseni joissain vanhemmissa konsoleissa(PS1?) oli erikseen jenkki ja euro versiot...Vai olenko ihan hakoteillä?

PS3 pelit on kaikki aluevapaita, nettipelissä voi jotain pelikohtasia rajoituksia olla.

Tipahti luukusta jo! :rock: Rattiteline tuli myös, ratti varmasti huomenissa.
Karmeen pitkään tuo asenti ja nyt vielä päivittää tuota... Tunnin jo odotellut. :rolleyes:
Ratti tuli ja paketti oli ottanu osumaa ja ratti aivan paskana.

g25_2.jpg

g25_1.jpg

Vittu että vituttaa! :curs: Kuvassa tuo kierous ei oikeen edes näy, aivan solmussa joka suunnasta toi ratti. Saa nähdä syyttävätkö minua tuostakin kun juuri reklamoin. Toimii kuitenkin, aivan huippuahan tuolla on pelata!

Vittu että vituttaa! :curs: Kuvassa tuo kierous ei oikeen edes näy, aivan solmussa joka suunnasta toi ratti. Saa nähdä syyttävätkö minua tuostakin kun juuri reklamoin. Toimii kuitenkin, aivan huippuahan tuolla on pelata!

En tiedä missä maassa asut mutta suomessa olisi kait pitänyt palauttaa paketti välittömästi avaamattomana että voisit palauttaa. Onnistunee varmasti muutenkin mutta postin mokahan se on, paitsi jos päälipakkaus on täysin ehjä.

edit: siis oli

Onnistunee varmasti muutenkin mutta postin mokahan se on, paitsi jos päälipakkaus on täysin ehjä.
Postin vikahan tuo on, mutta Posti ei ota mitään vastuuta, ellei pakettia oltu vakuutettu. Yleensä tuollaisessa tilanteessa liike josta ratti on ostettu lähettää uuden veloituksetta tai pelkästään postimaksua vastaan. Siis näin ainakin Suomessa. Mutta tosiaan Posti pesee kätensä noissa tilanteissa. Tutuilla useamman kerran hajonnut tavaraa kun ovat ostaneet esim. Huuto.net:stä jne. jolloin kaikki maksettava jäi pelkästään itelleen.

Päälipakkaus oli aivan ehjä ja sen sisäll oli pienempi laatikko mikä oli rikki. Eli ovat särkeneet tuon ihan myyjäliikkeessä ja pakanneet siitä huolimatta. Hieman hirvittää että väittävät nyt tarkistaneensa lähetyksen ja koska päällilaatikko oli ehjä, syyttävät minua nyt tuosta. Virallisesta isosta nettikaupasta tilasin josta Suomeenkin ihmiset paljon tilaavat kamaa.

Back
Ylös Bottom