PS3 korvaamaan muut härpäkkeet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juniper
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
HD matskut saa mukavasti pleikkarille datasähköllä. Itselläni oli ongelmana se että pleikkari on alakerrassa ja modeemi/serveri yläkerran yhdessä makuuhuoneessa. Langattomasti kaikki kyllä toimii hyvin, mutta usean tietokoneen ja pleikkarin taloudessa alkaa wlan käydä pahasti pullonkaulaksi. Vedin yläkerrasta datasähkö-laitteella netin alakertaa ja yläkerran työhuoneeseen. Datasähköllä bitit kulkee 200 megaa sekunnissa, joten riittää hyvin HD matskuun. Käytännössä läppärit ja puhelimet käyttää enään wlania. Siihen wlanin kaista riittää hyvin.

Datasähkö siirtää netin ilman piuhoja pistorasiasta toiseen. Ei tarvitse siis vetää piuhoja pitkin kämppää. Verkkokaupasta saa laitteita 80 euroa (kaksi päätettä, eli riittää siirtämään dataa modeemihuoneesta yhteen huoneeseen). Datasähkö verkkoa pystyy laajentamaan vaikka joka huoneeseen. Ostaa vaan lisää noita päätteitä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nostetaans tää ketju niin ei tarvihe tehdä omaa.

Eli mä kokeilin nyt ekaa kertaa tota ps3 media serverii. Tätä ennen en oo käyttän reititintä/jakajaa/mikä onkaan, vaan mulla on modeemista suoraan ollut verkkokaapeli tietokoneessa. Jos oon halunnu pleikkarin nettiin, oon irrottanut johdon tietokoneesta ja liittänyt pleikkariin.
Nyt sitten pistin väliin tuon reitittimen ja tuntuu että mulla olis asetukset varmaan viturallaan kun on niin hidasta.

Psm status ikkunakin sanoo media renderin kohdalla ps3 ja 2mb/s...kyllähän täs huonolaatusemmat pätkät pyörii muttei paremmat.
Kokeilin ihan kopioida pätkää pleikalle, jota ei tarvinnut renderöidä, mutta vauhti oli silti tuota luokkaa. Eli mun järjen mukaan vika on nimenomaan verkkoasetuksissa, eikö? En vaan osaa lähiverkkoa saada kuntoon

Pc:llä netti toimii kyllä edelleen ihan normisti ilman nopeusrajoituksia.

Zone-sarja -42%
tässä taloudessa ps3 on langattomassa yhteydessä verkkolevyyn. Levyltä toistetaan siis kaikki mediatiedostot. videoista 720p resoluutiolla olevat toistuu ongelmitta langattoman verkonkin yli. 1080p vaatii melkein tiedoston kopioinnin ps3:sen omalle levylle.

MKV tiedostot saa kätevästi muunnettua ps3 ymmärtämään muotoon http://www.mkv2vob.com/ löytyvällä ohjelmalla. tiedoston muunto sujuu yleensä nopsasti, ainut poikkeus jos haluaa polttaa tekstit (srt/sub) tiedostoon niin silloin koko tiedosto enkoodaan uudelleen..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom