PS2 Ulkomailta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Epe-72
  • Aloitettu Aloitettu
Sanokaahan onko esim.PS2 GrandKanarialla halvempi kuin täällä Suomessa vai onko elektroniikka sielläpäin kalliimpaa?Meinattiin tossa Joulukuussa lähtä tonne kyseiseen paikkaan ja jos PS2 on vaikkapa halvempi kuin täällä kotosuomessa,ja siellä kun olemme, vois vaikkapa ostaa,ja tiedättekö vielä toimiiko kyseisestä paikasta ostettu laite täällä Suomessa kotimaisten pelien ja dvd kuvien kanssa?Kun oon kuullu että joissakin ulkomaisissa dvd soittimissa olisi joku "rajakoodi",että ei toimisi sen maan ulkopuolella mistä laite on ostettu.(esim suomalaiset dvd:t)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä noista Espanjan systeemeistä, mutta jos siellä on sama kuin UK:ssa, pleikkari ei toimi Suomessa. Ääni taisi olla eri taajuudella, vaikka niilläkin on PAL.

Aika usein Elektroniikka on kallista etelän maissa. Olin Unkarissa käymässä ja siellä on todella halpa hintataso, mutta elektroniikan kohdalla näin ei todellakaan ollut.
Täällä kun sai jostain Gigantista 32 tuumasen telkkarin n.650€. Sama merkki oli alennuksella euroissa n. 1800€

Olin Unkarissa käymässä ja siellä on todella halpa hintataso, mutta elektroniikan kohdalla näin ei todellakaan ollut.
Mitä hemmettiä? Tähän asti on ollut lähes kaikki halvempaa siellä kuin suomessa. Aikasemmin jo kyselin dvd-leffoja Únkarista niin ne oli saman hintaisia.
Mutta juuri tällä hetkellä eräs tuttu selvittää siellä uuden tietsikan hintaa mulle, kun ainakii tämän hetkisen vertailun perusteella ne olisi halvempia. Miten muuten lie pleikkarien pelit unkarissa? Ja toimiiko ne täällä. Muutamaa vanhaa ps1 peliä arvelin viellä sieltä katsoa. Onkohan Unkarissa mikä hintataso lisä ravinteilla?

Originally posted by japa
Mitä hemmettiä? Tähän asti on ollut lähes kaikki halvempaa siellä kuin suomessa. Aikasemmin jo kyselin dvd-leffoja Únkarista niin ne oli saman hintaisia.
Mutta juuri tällä hetkellä eräs tuttu selvittää siellä uuden tietsikan hintaa mulle, kun ainakii tämän hetkisen vertailun perusteella ne olisi halvempia. Miten muuten lie pleikkarien pelit unkarissa? Ja toimiiko ne täällä. Muutamaa vanhaa ps1 peliä arvelin viellä sieltä katsoa. Onkohan Unkarissa mikä hintataso lisä ravinteilla?

Voi olla, että hintataso on muuttunut tai sitten katsoin vääristä paikoista, mutta silloin ainakin oli elektroniikka todella paljon kalliimpaa.
Lisäravinteet oli suurin piirtein samoissa. Ei hirveästi eroa tullut. Glutamiini oli aika paljon halvempaa, joten sitä tarttui mukaan. 500g purkki maksoi n.15€

Raven! Oliko siel lisäravinteissa mitään muuta erityistä tai halvempaa kuin glutamiini? Olen 2 viikon päästä lähdössä Unkariin niin olisin kiinnostunut että mitä muuta sieltä voisi nykyään tuoda tuliaisin.
Joskus muutama vuosi sitten kun viimeksi kävin aika usein Unkarissa kannatti käydä reilusti Budapestin ulkopuolella niisä kaupoissa jossa paikalliset kävivät niin siellä oli kaikki halvemapaa.

Originally posted by japa
Raven! Oliko siel lisäravinteissa mitään muuta erityistä tai halvempaa kuin glutamiini? Olen 2 viikon päästä lähdössä Unkariin niin olisin kiinnostunut että mitä muuta sieltä voisi nykyään tuoda tuliaisin.
Joskus muutama vuosi sitten kun viimeksi kävin aika usein Unkarissa kannatti käydä reilusti Budapestin ulkopuolella niisä kaupoissa jossa paikalliset kävivät niin siellä oli kaikki halvemapaa.

Kreatiini on nykyään Suomessakin aika halpaa, joten se on aika turha ostos. Protskut menee melkein samoille linjoille, eli ei pahemmin muutaman euron takia kannata kuljetella.
Itse ostin juuri Budapestistä, joten kaupungin ulkopuolelta voisi tosiaan saada paljon halvemmalla ja nuo protskutkin voisivat olla hieman halvempia. Itse olin ostoksilla bonus, pollus-center vai mikä se hemmetin iso ostoskeskus olikaan, joten ei varmaan kuitenkaan ihan halvimmasta päästä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom