Originally posted by Ripe
Sinä joka katsot DVD-leffoja pleikkarilla oletko törmännyt ongelmiin, että jotkut esim. vuokraleffat eivtä pyöri kunnolla? Syynä siis kevyt naarmuisuus tai likaisuus. Pariin otteseen on tähän tullut törmättyä vuokra-dvdtä lainatessa. Tapahtuuko tätä ollenkaan "normaali" soittimilla (vuokraleffojen kanssa)? Toistaiseksi tuota PS2ta käyttänyt katseluun, mutta voisihan sitä parisataa escudoa sijoittaa normaali soittimeen.
Toki jotkut leffat eivät pyöri ollenkaan PS2della mutta se on sitten eri juttu...
Yep olen opiskelujen ohessa tehnyt iltahommia videoliikkeessä ja tällaista on tullut eteen.
PS2 hyväksyy useimmat dvd:t kunhan muistaa pyyhkiä vuokralevyn ennen käyttöä, asiakkaat kun eivät ymmärrä sitä että heidänkin jälkeen joku vuokraa ko. elokuvaa. Eli pyyhkiminen jollain pehmeällä rätillä, ei siis millään frotee-pyyhkeellä vaan tyyliin Nessulla.
Naarmuihin tämäkään kikka ei auta tietenkään mutta rasva tms. jälkiin kyllä.
Katsokaa filmin kyljestä onko yrityksen nimi Futurefilm, jos on niin takaisin hyllyyn. Pleikka ei hyväksy suurinta osaa ko. yrityksen elokuvista, joitain tietenkin mutta kannattaako ottaa riski.
Viikon vinkki(moraaliton), katsot elokuvan joka toimii moitteettomasti. Menet liikkeeseen ja sanot että katselunautinto meni ihan pilalle ja vituttaa suunnattomasti. Sen jälkeen nätti tyttö ehkä kokeilee levyä omassa soittimessaan ja sanoo että kyllä tää näkyy ihan hyvin.
Sanot etä mulla ihan uudet vehkeet ja se pomppi, perkele! Ok, tyttö tarjoaa todennäköisesti sulle uudelleen ilmaiseksi sitä samaa filmiä. Sanot sille että en mä nyt uudelleen rupea sitä katsomaan että vaikka se hyppi niin kyllä mä näin sen tosi huonosti, että otan mieluummin jonkun muun tilalle. Tyttö sanoo ok, ja antaa sulleelokuvan tai etuseteleitä tai sitten kirjoittaa ylös että "niko matikaiselle" uusi elokuva veloituksetta.
Kenelläkään ei pitäisi olla noin kova pula rahasta mutta silti tää on jokapäiväistä, kyllä se nykypäivän kuluttaja on sitten tiedostava.
Soturin varjo, eli kerran sotureita2, One(jet Li), matrix(näkyy vihreänä surimmalla osalla) eivät näy ainakaan pleikalla.
En katsonut viestiketjua loppuun että oliko joku jo laittanut nämä mutta toivottvasti täsät oli edes jotain iloa. :lol2: