Provinssirock 2008

PROVINSSIROCKIIN LISÄÄ ULKOMAISIA ARTISTIKIINNITYKSIÄ:
DANKO JONES (CAN), COHEED AND CAMBRIA (US), THE Dø (FRA), BILLY TALENT (CAN), BLACK LIPS (US) JA DINOSAUR JR. (US)!

Lauri Tähkä ja Elonkerjuu, Ismo Alanko Teholla, Kari Peitsamon Skootteri ja YUP täydentävät kotimaista kattausta.

Kertoi Imperiumi.net.

Majoituksesta

Majoituksesta sen verran, että kotimajoitus on aika suosittu vaihtoehto, kun Sjoen hotellikapasiteetti ei riitä provinssiin eikä tangomarkinoille. Käsittääkseni tangotoimisto hoitaa nuo varaussysteemit, tai ainakin ennen hoiti. Hintoja en muista, mutta lienee jotain samaa luokkaa kuin hotelleissa per henki per yö.

Vanhemmat ovat jo useana vuonna antaneet kotinsa "vuokralle" sekä provinssiin että tangomarkkinoille, ovat tietenkin itse muualla festareiden ajan. Parhaat kämpät menee tietysti ensimmäisinä.

Majoituksesta sen verran, että kotimajoitus on aika suosittu vaihtoehto, kun Sjoen hotellikapasiteetti ei riitä provinssiin eikä tangomarkinoille. Käsittääkseni tangotoimisto hoitaa nuo varaussysteemit, tai ainakin ennen hoiti. Hintoja en muista, mutta lienee jotain samaa luokkaa kuin hotelleissa per henki per yö.

Vanhemmat ovat jo useana vuonna antaneet kotinsa "vuokralle" sekä provinssiin että tangomarkkinoille, ovat tietenkin itse muualla festareiden ajan. Parhaat kämpät menee tietysti ensimmäisinä.
Yksityismajoituksen kauppaaminen alkoi eilen. Jonottelin heti toimiston avauduttua puolisen tuntia puhelimessa ja sain majoituksen jollain ilveellä.

2 henk. kerrostaloyksiössä yhdeksi yöksi = 53,50 euroa per naama, sisältäen sen välittäjän toimistomaksun 15 euroa puoliksi osallistujille ja petivaatteet asunnossa, joka n. 3,5 km Törnävältä. Yleensä ottaen yksityismajoitus on luokkaa 43 euroa/henk/yö, plus se toimistomaksu.

Hyvin opiskelijat tienaavat tuolla...

Monet antavat kämppiään vain koko viikonlopuksi, joten erityisesti yhdeksi yöksi majoitus on kiven alla.

Edit: kokoonpano ei ole paras mahdollinen, kaikki näkemisen arvoinen tuntuu menevän muualle. Sauna Open Air vaikuttaa passelilta.
edit 2: Yksityismajoituksen kontakti-info täältä: http://www.epmatkailu.fi/

Viimeksi muokattu:
Provinssissa ei yhtäkään metallibändiä?
Paitsi "soitamme jokapuolella vaikkei ketään kiinnosta" - Mokoma"

Näyttäisi olevan kesällä taas joka nurkalla joku hevipumppu vetelemässä, että ovatko tehneet sitten periaatepäätöksen etteivät mitään hirveää metallisatsausta tee. Mene ja tiedä, kuten Mokoma soittaa, mutta eihän se ketään kiinnosta kun listaviikkojakaan ei ole kuin yhdeksän tällä uusimmalla levyllä.

Mulle ihan sama mitä bändejä tulee, kun missaan kaiken kuitenki.

Tänne! lippu jo hankittuna, majotus(koulumajotus) varattuna,hyvä festariseura varmistettuna:) ei malttais millään odottaa kesää, tulee varmasti paras festarireissu ikinä:worship:

Asuntoauto varattuna ja valmiina rokkaamaan :)

Melko luxusta. Mä oon lähteny ihan survivor-pohjalta aina. Jostain syystä oon useimmiten löytänyt tieni jonkun tutun majapaikkaan, jota myös isoveljeksi kutsutaan. Muistan edelleen varsin elävästi vuoden (en tosin vuotta), kun sotarumpuja rummutellen kaverilla oli hyvä paikka leirintäalueella ja haastoi kylään matalaan majaan. Ilta jostain syystä venyi noin aamu kolmeen(!) perjantai-yönä ja menin majapaikkaan, niin kaikki olivat jumalauta asuntoautossa nukkumassa. Apein mielin(:hyvä:) keräsin korkkaamattomat olutpullot (:dance:) leirityksen ympäriltäni ja jatkoin matkaa ympäri leirintäaluetta. Helvetti, että oli hienoa.

Jossain kohtaa saavuin täysin tuntemattomien ihmisten leiriin ja näin puistonpenkin johon aamuaurinko paistoi. Kysyin tuntemattomilta tovereilta: "Ette kai pane pahaksenne, jos tuohon penkille käyn uinumaan?", he sanoivat "Nuku, jos sua nukuttaa!". Niin minä nukuin. Välillä heräilin kun kuului huuto "Älkää jumalauta koskeko siihen! Se NUKKUU!". Ja niin sitten heräsin ja suoristin vartaloni. Katsoin ympärilleni. En tuntenut ketään. "Huomenta! Ota olut!", minulle toivotettiin. Täytyy myöntää, en voinut vastustaa kiusausta. Kun katsoin ympärilleni, niin olin noin viiden metrin päästä kavereiden asuntoautosta. Eikä aikaakaan kun ystäväni riensi paikalle utelemaan: "Mitä vittua! Olisit tullu sisään nukkumaan! Meillä oli ovet auki..." :D

Kyllähän sitä pitää taas tulla leirintäalueelle kaljoittelemaan. Sen verran perinteeksi on jo Provinssireissut muodostuneet. Ei kylläkään ole kovin hyvä tämä nykykehitys, että lippujen hinta nousee vuosi vuodelta. Muutama vuosi sitte oli vielä Manson ja Slipknot samana päivänä ja sitä edellisenä kesänä David Bowie. Ja tällöin lippujen hinnat olivat alhaisemmat.

Yhden päivän lipun ostamista täytyy harkita. Koko viikonlopun settiin ei köyhä opiskelja tänä kesänä kyllä rahojaa syydä, sen verran tyyristä touhua. Saatais Seinäjoelle joku Metallica tai RHCP, niin voisi jo maksaakin maltaita.

Jaa provinssiin? No totta helvetissä! Sen verran hyvä kattaus on noita bändejä tiedossa, että pakkohan se on lähteä. Liput on hommattu ja tarkotus ois lähteä kaveriporukan kanssa asuntoautolla, hieno reissu tulossa. Odotan innolla :hyvä:

Itselläni ei ole mitään varmaa tietoa mistään mutta torstai iltana olis tarkotus jollakin kulkuvälineellä lähteä ja maanantaina jossain vaiheessa pitäisi kömpiä takaisin kotiin. Jos ei ole kyytiä niin juna kulkee.

Viime vuonna olin sahalammella ja pakko kyllä yrittää päästä siihen lähimmälle leirintäalueelle. Teltta varmaan pitäisi jostain hankkia.

Nostellaas hieman, kun päivämääräkin lähenee!

Ite ensi kertaa menossa, ja vähän hukassa noitten leirintäalueiden kanssa. Mikä noista on "hyvä"? Niitähän löytyy joka sormelle ja kaverille. Camp provinssi taitaa olla jo täynnä. Ajateltiin kavereiden kanssa myös asuntoautoa, mutta taitaa olla liian hintavia(? 300-400e?)

Camp Provinssi
Törnävän lisäleirintäalue
Törnävän varsinainen leirintäalue
Sahalammen leirintäalue
Kyrkösjärven leirintäalue

Nostellaas hieman, kun päivämääräkin lähenee!

Ite ensi kertaa menossa, ja vähän hukassa noitten leirintäalueiden kanssa. Mikä noista on "hyvä"? Niitähän löytyy joka sormelle ja kaverille. Camp provinssi taitaa olla jo täynnä. Ajateltiin kavereiden kanssa myös asuntoautoa, mutta taitaa olla liian hintavia(? 300-400e?)

Camp Provinssi
Törnävän lisäleirintäalue
Törnävän varsinainen leirintäalue
Sahalammen leirintäalue
Kyrkösjärven leirintäalue

Camp provinssi on tosiaan loppuunmyyty. Leirin valintaan riippuu koska saavut paikalle. Törnävän leirintäalue on lähimpänä festarialuetta ja myös täyttyy nopeiten. Torstai-iltana alkaa valumaan porukkaa alueelle.

Nii paljon täältä pakkikselta on ny lähössä provinssii?? Vittu tuli sellanen kuningas idea mielee, että pitäskö pitää jonkin sorttinen pieni miitti siellä??? :D

Täällä kanssa odotellaan kovasti viikonloppua , asuntoauto varattu ja varastossa 7 laatikkoa viron tuliaisia :D
Pienimuotoista kataboliaa saattaa olla siis tiedossa , mut ei kykene selvinpäin kyllä festareilla olemaan :kippis1:

Back
Ylös Bottom