Provinssirock 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu
Amy Winehouse sitten perui viime hetkillä? AIka erikoista, ehti jo tulla suomeen. Erikoista ja harmillista että "pääesiintyjä" peruu noin viimemetreillä. Toivottavasti HIM ei tee mitään yllättävää ratkaisua ilorokin suhteen =/

Eipä tuo nyt mikään yllätys ole, että se doku perui keikkansa. Muija on sen verran sekaisin, että tekee noita temppuja vähän väliä. Tuota menoa ura kaatuu omaan kusipäisyyteen.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706176247848_uu.shtml
Viikonvaihteessa poliisille kertyi Seinäjoella yhteensä 300 tehtäväilmoitusta, joista 200 liittyi Provinssirock-tapahtumaan.
Heh, kylläpä oli vihaista väkeä. Vuonna 2005 Nummirockissa näin tasan yhden tappelun ja kuulin toisesta. Kävijämäärä oli vajaa 20 000.

Johtuukohan tuo tappelumäärä sekamusiikkifestarista vai mikä siinä on että pitää tapella? Ei tuo ihmismääräkään tuohon voi niin paljoa vaikuttaa.

joo taisivat lehdissäkin mainita sivuhuomautuksena että winehouse on tunnettu alkoholiongelmistaan. Kurkku kipeä, yeah right.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706176247848_uu.shtml

Heh, kylläpä oli vihaista väkeä. Vuonna 2005 Nummirockissa näin tasan yhden tappelun ja kuulin toisesta. Kävijämäärä oli vajaa 20 000.

Johtuukohan tuo tappelumäärä sekamusiikkifestarista vai mikä siinä on että pitää tapella? Ei tuo ihmismääräkään tuohon voi niin paljoa vaikuttaa.

Provinssissa on se ongelma, että alueen ulkopuolella pyörii ihan helvetisti jengiä, joka tulee ihan vaan dokaamaan sinne ja rähinöimään. Ennen kun se oli mahdollista niin ihmiset meni ihan vaan leirintäalueelle kolmeksi päiväksi ostamatta lippua itse festareille.

Ite provinssissa pari kertaa käyneenä jäi semmonen kuva että porukkaa on kyllä ihan helvetisti, mutta en kuitenkaan törmännyt itse järjestyshäiriöhin - tosin joukkoon mahtuu aina myös dorkia kun noin paljon on lössiä liikkeellä.

VR räjäytti tajuntani...
Nimimerkillä: Olin Scott Weilandin reidessä ja mikissä kiinni.

PMMP oli kanssa aika päällikkövedossa.

11. Provinssi enkä vieläkään nähnyt yhtään käsirysyä.

Hyvä meno taas kerran, mitä nyt vähän iho kärvähti.

Itse olin perjantaina ja lauantaina ja näin äkkiä muisteltuna todistin neljää urosten välistä mittelöä + yhden näin kannettavan ambulanssiin. Normipäivä.

Back
Ylös Bottom