protskut ja hiilarit....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dynion
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by turre101
Mutta veteen sekottaessa sen luulis imeytyvän nopeammin, ja soija ei muutenkaan kovin hyvä oo ominaismaultaan, vedessä -> :urjo:

Täytyy vielä vähän hienosäätää tota iltadrinkkiä...
Pistä siihen sekaan maitoproteiinia, jos haluat hidastaa iltaprotskun imeytymistä niin kaseiini auttaa.

Kaseiini on kyllä hirvittävimmän makuista proteiinijauhetta mitä löytyy... Mutta kyllä sen kerran päivässä saa alas. Soija on ihan suklaata tän rinnalla.

Mutta veteen sekottaessa sen luulis imeytyvän nopeammin, ja soija ei muutenkaan kovin hyvä oo ominaismaultaan, vedessä -
Niin tietenkin, mutta nyt puhutaan iltaprotskusta eikä palautusjuomasta. Palautusjuoma kannattaa sekoittaa veteen koska sen tulisi imeytyä nopeasti. Iltaprotsku on taas sitä parempi, mitä hitaammin se imeytyy: ei ehdi katabolia iskeä yön aikana.

Originally posted by Hulkki
Niin tietenkin, mutta nyt puhutaan iltaprotskusta eikä palautusjuomasta. Palautusjuoma kannattaa sekoittaa veteen koska sen tulisi imeytyä nopeasti. Iltaprotsku on taas sitä parempi, mitä hitaammin se imeytyy: ei ehdi katabolia iskeä yön aikana.

Jos pelottaa iltapirtelöön sekoitella maitoa hiilihydraattien vuoksi ja pelkää pelkän veden aiheuttavan liian nopean imeytymisen, kannattaa tietenkin sotkea hera/soija/kaseiini veteen ja lorauttaa perään vaikka kylmäpuristettua rypsiöljyä, jotta lihakset saavat aminohappoja hitaasti koko yön eikä insuliinipeikko häiritse kasvuhormonin erittymistä...

Öh, tuota... mikäs tuossa maidossa on se imeytymistä hidastava tekijä ellei juuri kaseiini? Mun pointti oli että jos haluaa hitaasti imeytyvän drinksun ilman maidon hiilareita niin sillon maitoproteiini ajaa saman asian. Ja toki just tuota öljyä vielä sekaan...

Mutta veteen sekottaessa sen luulis imeytyvän nopeammin, ja soija ei muutenkaan kovin hyvä oo ominaismaultaan, vedessä -> :urjo:

Täytyy vielä vähän hienosäätää tota iltadrinkkiä...

Ootkos saanu kehiteltyy juotavan makuisen soija-drinksun? ite oon kokeillu veden, maidon ja appelsiinimehun ja maku on hirvittävä.

Mä olen muutaman kokeilun kautta saanut kehitettyä ainakin omasta mielestäni hyvän yöprotskusekoituksen, maku ei ole paha ja sekoittuukin vielä suhteellisen hyvin. Hinta todella halpa, hullun maanantain hinnoilla ~ 15 euroa / kilo. (Protskua yli 80 prosenttia ja hiilaria alle 5)

Sekoitus tapahtuu seuraavasti:

-4.5 dl Evolution Ultra Whey tai Fast Hera85
-4 dl Fast Protein 95
-1.5 dl Fast Soija 97
-1.5 dl Hermesetas Fructofibres-makeutusjauhe
-35 g kaakaojauhetta (Van Houten, Schmidt, Cocoa jne)

Tätä vedän hitaan imeytymisensä johdosta lisäprotskuna ja ennen nukkumaanmenoa. Yleensä öljyn kanssa.

Mä olen muutaman kokeilun kautta saanut kehitettyä ainakin omasta mielestäni hyvän yöprotskusekoituksen, maku ei ole paha ja sekoittuukin vielä suhteellisen hyvin. Hinta todella halpa, hullun maanantain hinnoilla ~ 15 euroa / kilo. (Protskua yli 80 prosenttia ja hiilaria alle 5)

Sekoitus tapahtuu seuraavasti:

-4 dl Fast Protein 95
-1.5 dl Fast Soija 97

Tätä vedän hitaan imeytymisensä johdosta lisäprotskuna ja ennen nukkumaanmenoa. Yleensä öljyn kanssa.

Paljonko litra tuota sekoitusta painaa? On meinaan aika kallis tuo sun yöprotskusekoitus. Vähän eri määriä mitä mulla.

-4 dl Fast Protein 95
-1.5 dl Fast Soija 97

Tän satsinko vedät joka ilta naamariin :D ?

Haloo, järki käteen. Totta kai kun tiedetään että painosta 80 prosenttia on protskua otetaan kerta-annoksena sekoitusta joku 50-65 grammaa jolloin protskua tulee 40-50 g.

Tuo mainitsemani sekoitus on vain suoraan se määrä, mitä itselläni mahtuu käytössä olevaan kulhoon. Teen noita satseja joku pari kolme joilla se Fastin protskupussi sitten täyttyykin.

Naskali: jos sun mielestä 15 euroa / kilo on kallista niin osta sitten vaikka soijaa, sitä saa helposti 10 eurolla kilo kun ostaa vähän enemmän. Mulla tuossa sekoituksessa vain on suurin osa laadukkaampaa proteiinia (hera ja kaseiini) ja soijaa minimaalisesti, jolloin se hinta on jopa niinkin päätä huimaava kuin 15 euroa / kilo.

Naskali: jos sun mielestä 15 euroa / kilo on kallista niin osta sitten vaikka soijaa, sitä saa helposti 10 eurolla kilo kun ostaa vähän enemmän. Mulla tuossa sekoituksessa vain on suurin osa laadukkaampaa proteiinia (hera ja kaseiini) ja soijaa minimaalisesti, jolloin se hinta on jopa niinkin päätä huimaava kuin 15 euroa / kilo.

Kysyinhän minä sitä painoa. Ei tuo kilohinta sitä minunkaan mielestä kalliiksi tee. Tuota sekoitusta nyt vaan on yli litran ja näköjään mun käsitys protskun painosta on sitten aika paljon pielessä.:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom