Protskujuomasta proteiinin maku pois?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wnb
  • Aloitettu Aloitettu
Otan tuota American Pro Whey:tä ja se on minusta aivan jumalattoman pahan makuista. Miten te saatte sen maun pois? En pysty oikein sitä juomaan pelkän veden kanssa. Pari kertaa olen saanut menemään alas appelsiinimehun kanssa. Maidon kanssa se ei myös mene alas. Mitä konsteja suosittelette

Sekota maitoon ja vaikka vähän kaakaota vielä sekaan, nenästä kiinni ja ykkösellä koko drinkki :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fastin vaniljan makuista heraa erehdyin pari vuotta sitten ostamaan ja oli kyllä järkyttävää kamaa. Sheikkerin juominen oli kovan työn ja taistelun takana, lukuisten irvistelyiden ja yökkäysrefleksien saattelemana. Pelkkä jauheen haistaminenkin sai aikaan kovaa puistatusta. Fastin muut maut (ainakin vadelma ja suklaa) menee ihan hyvin alas kun ei sen enempää maistele vaan vetää pullon tyhjäksi muutamalla isolla kulauksella. Vaniljaheran kierrän kuitenkin kaukaa ohi jos kaupassa näkee :D

Itellä on kokemusta Fastin, Evolutionin ja Starnutrionin jauhoista. Ehdottomasti noi Fastin maustetut herat oli pahimpia. Niissä oli sellanen ihmeellinen jälkimaku. Evolutionin whey1:stä vedin suklaanmakusena 3 pussia ja se oli hyvää. Nyt on menossa Starnutrionin Vadelma ja tämä on kyllä hintamakusuhteeltaan parasta (n. 12€/kg tilasin 8kg säästöpakkauksen).
mistä sä tilasit tota starnutrion settiä???

Fastin vaniljan makuista heraa erehdyin pari vuotta sitten ostamaan ja oli kyllä järkyttävää kamaa. Sheikkerin juominen oli kovan työn ja taistelun takana, lukuisten irvistelyiden ja yökkäysrefleksien saattelemana. Pelkkä jauheen haistaminenkin sai aikaan kovaa puistatusta. Fastin muut maut (ainakin vadelma ja suklaa) menee ihan hyvin alas kun ei sen enempää maistele vaan vetää pullon tyhjäksi muutamalla isolla kulauksella. Vaniljaheran kierrän kuitenkin kaukaa ohi jos kaupassa näkee :D

Mä en ymmärrä miten noista Fastin jauhoista onkin saatu niin kamalan makuisia. Mä oon maistanu suklaata, mansikkaa ja vadelmaa. Noista ainoastaan viimeksi mainittu menee ees jotenkin, muut meinaa tulla samantien takas ylös... Edes Phase1 ei oo niin pahaa ko noi :lol2:
Evolutionin Whey2 suklaanmakuisena on parasta perusheraa mitä oon maistanu, menee melkein kaakaosta.

Täh, Fastin vanilja herahan on oikein maukasta. Fast vanilja + kaakaojauhe + maito = :kuola:

Soijaisolaatti on ihan hirvittävää ja saa melkoisen oksennusreaktion aikaan, jos siinä on vähänkin paakkuja. Jos siihen laittaa tummaa kaakaojauhetta, se menee vähän paremmin. Sokerikaakaojauheen avulla sen juo jo ilolla, mutta ei-treenipäivinä ei sellasia sokeripommeja viitti vetää.

Jossain kohtaa haukuttu riisiproteiini menee mulla parhaiten alas ihan veteenkin sekotettuna, koska se ei takuulla muodosta paakkuja ja makuunkin tottuu aika pian. Tuoremehuun sekotettuna jopa hyvää.

Parhaiten proden maun saa pois sekoittamalla ruokaan, jos ei siis ole palkkari kyseessä. Lettuja, mikrossa tehtyä leipää (lisäksi esim. vehnälese, pellavansiemeniä, riisiprode sopii paremmin koska soijaisolaatti menee sitkeäksi), leivoksia jos harrastatte tai ruokaan soija käy vähän suurusteestakin, jugurttiin (tosin jogurttia pitää silloin olla enemmän kuin sitä prodejauhetta, muutoin maistuu ilkeesti läpi).

Soijaisolaatista ja pakastepinaatista (+curry ja suola) olen paistanut rypsiöljyssä pannulla pieniä pihvejä. On hyvää:hyvä:

Viimeksi muokattu:
Toi soijan maku vaihtelee.Ite oon ostanu 3 kertaa Nutri Plussan SoyAmino protskua ja joka kerta maistuu erilaiselta ja myös sekottuvuus ollu erilaista:eka pussi ihan ok juotavaa mutta hirveitä kökköjä ,toinen laatta lensi ja kolmas taas sekottu hyvin ja meni alas jotenkin...

Optimun Nutritionin proteiini, jota on P-storessa on ainaki iha törkeen hyvää, mulla makuna minttu-suklaa. Proteiinia ei ehkä oo niin paljon per 100g mut mulle se maku on ainaki tärkeintä, ei se gramman päälle ole.

Siis nyt on mulla jääny epäselväks, että voiko mitä vaan heraprodea sekottaa esim puuroon? kun meinaa UFS;ä tulla ylös veteen sekoitettuna.. ??

Ihan ekat prodet mitä vedin naamariin oli just Fastin maustamatonta Hera80 :stä. Kyllä siinä oli hieman naamassa vääntämistä kun ekan setin kiskas kuonoon, mutta siihen tottui todella nopeasti. On tullut vedettyä fun lightin kanssa, raakana ja sitten O'boyn ei-lisättyä-sokeria kaakaon kera. Yksi hyvä maku mistä ainakin itse tykkäsin oli O'lightin appelsiini-mango, kantsii kokeilla.

Nyt ostin sitten pussillisen samaa kamaa, mutta mansikan makuisena - ei herranjestas, on kyllä ku pirtelöä vetäis eikä ainakaan mun suuhun maistu kamelin oksennukset tai muutkaan mielenkiintoiset ja eksoottiset makukokonaisuudet :D

Kysytään nyt täällä, tää ehkä just ja just sopii tähän topicciin.

Kaveri kysyi että voiko Malton sijasta käyttää kaakaojauhetta, ja samalla saisi heran pahaa makua vähän sivutettua, en osannut sanoa juuta enkä jaata. :) Viisaammat vastatkoon!

Kysytään nyt täällä, tää ehkä just ja just sopii tähän topicciin.

Kaveri kysyi että voiko Malton sijasta käyttää kaakaojauhetta, ja samalla saisi heran pahaa makua vähän sivutettua, en osannut sanoa juuta enkä jaata. :) Viisaammat vastatkoon!

Ei kannata ehkä kokonaan käyttää kaakaojauhetta, mut 40g heraa ja 40g maltoa, ja sit pari ruokalusikallista kaakaojauhetta. Noin mäkin palautusjuomani vedän ja maistuu kaakaolle.

Mulla toiminu seuraavalla tavalla: Sekoitan heraproteiinit maitoon ja laitan tunniksi tai pariksi jääkaappiin seisoskelemaan!
Minulla ainaskin on auttanut toi 'taktiikka' jo muutamia kuukausia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom