Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by jarivaha
nykyisin löytyy jotakin jokaisesta elintarvikkeesta, kun oikein käydään tutkimaan. tuskimpa tohon tonnikalan syöntiin nyt kuolee.
Originally posted by Kroppamies
:D :D Lol!! sen takiako sä jätät tonnikalat kauppaan ja ostat proteiinijauheita!! Luuleksä ettei EU ole ehtinyt jo sata vuotta sitten asettaa säädöksiään ja ohjeitaan noihin tonnikalapurkkeihin? Just tos tänään vedin purkin jossa luki kyljessä että täyttää EU:n direktiivit, ja kun eu:n direktiiveistä on kyse niin ei siinä sairastu vaikka vetäis 5 purkkia päivässä 50:n vuoden ajan! Siis oot aika face jos luulet et noista PURKEISTA liukenee jotain myrkkyä niihin tonnikaloihin! getalife!
No joo ei ois kannattanu taas riehua näin, muttä välillä tollaset uunot ottaa tosissaan pannuun. :kippis1:
Originally posted by Kilppa
Mä olen käsittäny asian näin, että ne purkeissa olevat "myrkyt" nousee aiheeksi, kun puhutaan jo aukaistun purkin säilyttämisestä. Kun purkki aukaistaan, se pitäis samalla tyhjentää, joko syödä kaikki tai sitten säilöä jäljelly jäänyt tuna johonkin toiseen purkkiin.
Originally posted by Kilppa
säilöä jäljelly jäänyt tuna johonkin toiseen purkkiin.
Olen Sumun kanssa samaa mieltä. Aiheetonta vittuilua kroppamieheltä.Originally posted by Sumu
Hyvä nyrkkisääntö on se, että lue postattu viesti ja mieti ainakin kaksi tuntia kannattaako kirjoittaa vastinetta. Kun olet vastineen kirjoittanut, mieti vielä kannattaako se postata, onko sinulla todella jotain JÄRKEVÄÄ kommentoitavaa asiaan.
-Sumu
Aiheetonta vittuilua kroppamieheltä.
Originally posted by Kroppamies
Sehän on kalaa jumaliste!! terveellistä ku mikä!! siinä mitään myrkkyä ole! sitäpaits 150g/päivä niin saa vähän myrkkyä ollakin. Tos just tohon toiseen protskuthreadiin postas joku äijä joka on vetäny yhden purkin päivässä viimeisen vuoden ajan ja hyvinhän se näyttää jaksavan prkle!
Originally posted by Trinity
No hui, ite syön monesti kaksikin purkkia päivässä! Yks lounaalla ja toinen päivällisellä... Varsinki nyt dieetillä saa paljon hyvää proteiinia ja ei tuu ylimääräistä fläsää...