Protskua tonnikalasta ja raejuustosta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyy testata maksa-arvot

Originally posted by jarivaha
nykyisin löytyy jotakin jokaisesta elintarvikkeesta, kun oikein käydään tutkimaan. tuskimpa tohon tonnikalan syöntiin nyt kuolee.

Aloin huolestua. Saanko sittenkään riittävästi elohopeaa kahdesta purkillisesta tonnikalaa päivässä? Mitenkä raskasmetallit ja dioksiini?

Juma, mua on petetty! Taidanpa mennä testauttamaan maksani;)

Originally posted by Kroppamies
:D :D Lol!! sen takiako sä jätät tonnikalat kauppaan ja ostat proteiinijauheita!! Luuleksä ettei EU ole ehtinyt jo sata vuotta sitten asettaa säädöksiään ja ohjeitaan noihin tonnikalapurkkeihin? Just tos tänään vedin purkin jossa luki kyljessä että täyttää EU:n direktiivit, ja kun eu:n direktiiveistä on kyse niin ei siinä sairastu vaikka vetäis 5 purkkia päivässä 50:n vuoden ajan! Siis oot aika face jos luulet et noista PURKEISTA liukenee jotain myrkkyä niihin tonnikaloihin! getalife!

Ja sekö takaa jotain, jos EU on säätänyt direktiivejä? Eurokolikoiden nikkelipitoisuuskin on yli EU-standardien ja voi näin aiheuttaa allergisia oireita usein rahaa käsitteleville herkille henkilöille. Asetuksilla/säännöillä yms. kun ei tahdo tehdä paskaakaan, jos niitä ei noudateta ja valvota.

No joo ei ois kannattanu taas riehua näin, muttä välillä tollaset uunot ottaa tosissaan pannuun. :kippis1:

Hyvä nyrkkisääntö on se, että lue postattu viesti ja mieti ainakin kaksi tuntia kannattaako kirjoittaa vastinetta. Kun olet vastineen kirjoittanut, mieti vielä kannattaako se postata, onko sinulla todella jotain JÄRKEVÄÄ kommentoitavaa asiaan.

-Sumu

Mä olen käsittäny asian näin, että ne purkeissa olevat "myrkyt" nousee aiheeksi, kun puhutaan jo aukaistun purkin säilyttämisestä. Kun purkki aukaistaan, se pitäis samalla tyhjentää, joko syödä kaikki tai sitten säilöä jäljelly jäänyt tuna johonkin toiseen purkkiin.

Right!

Originally posted by Kilppa
Mä olen käsittäny asian näin, että ne purkeissa olevat "myrkyt" nousee aiheeksi, kun puhutaan jo aukaistun purkin säilyttämisestä. Kun purkki aukaistaan, se pitäis samalla tyhjentää, joko syödä kaikki tai sitten säilöä jäljelly jäänyt tuna johonkin toiseen purkkiin.

Näinhän se on. End of session.

Originally posted by Kilppa
säilöä jäljelly jäänyt tuna johonkin toiseen purkkiin.

Puhdas lasipurkki lienee hyvä ja miksei pakasterasiakin. Mulle äiti jo pikkupoikana paukutti kaaliin, että avatussa säilyketölkissä/purkissa EI IKINÄ säilytetä mitään, siis nimenomaan peltipurkissa. Lasitölkit on erikseen. Nyt näkee perustelujakin tuolle äidin tiukalle linjalle.

Joo :D en mä niin teekkään että syön puolet ja säilön loput viikoksi avatussa tunapurkissa vaan kippaan ne suoraan lautaselle ja syön kaikki siitä!

Ja mitä noihin tutkimuksiin tulee niin näkkileipiä ja sipsejä ei kannata syödä syöpäriskin pelossa :lol2: ja eräässä tutkimuksessa todettiin perunan lisäävän masennusta!! ja jos oikein tutkimuksiin perhdytään niin varmasti jokaikisessä ruuassa on jotain myrkyllistä, syöpää aiheuttavaa tai muuten vaan epäterveellistä! joten ei auta muu kuin olla syömättä mitään. Näin voi välttää kaikkia myrkkyjä.

ps. en oikein saanut vastauksia siihen ensimmäiseen postaukseen, mut who cares... aion syödä tunat heti koulun jälkeen (klo 14-16.30:n maissa) ja rakeet sit treenien jälkeen ennen 9:ää..

Originally posted by Sumu

Hyvä nyrkkisääntö on se, että lue postattu viesti ja mieti ainakin kaksi tuntia kannattaako kirjoittaa vastinetta. Kun olet vastineen kirjoittanut, mieti vielä kannattaako se postata, onko sinulla todella jotain JÄRKEVÄÄ kommentoitavaa asiaan.

-Sumu
Olen Sumun kanssa samaa mieltä. Aiheetonta vittuilua kroppamieheltä.

Originally posted by Kroppamies
Sehän on kalaa jumaliste!! terveellistä ku mikä!! siinä mitään myrkkyä ole! sitäpaits 150g/päivä niin saa vähän myrkkyä ollakin. Tos just tohon toiseen protskuthreadiin postas joku äijä joka on vetäny yhden purkin päivässä viimeisen vuoden ajan ja hyvinhän se näyttää jaksavan prkle!

Tonnikala sisältää elohopeaa, ja se on myrkkyä..
Se ei lähde kehosta millään pois vaan kertyy sinne, eli ei ole terveellistä syödä joka päivä..

Originally posted by Trinity
No hui, ite syön monesti kaksikin purkkia päivässä! Yks lounaalla ja toinen päivällisellä... Varsinki nyt dieetillä saa paljon hyvää proteiinia ja ei tuu ylimääräistä fläsää...

trinity, kokeilitko säätää niitä selaimen asetuksia sen mun aikasemmin postaaman ohjeen mukaan? (selaimen valikosta view -> encoding- > western european)
pistäsin privana mut en oo vielä vip...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom