Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Deadly Poison sanoi:Jotkut sekottaa juuri kaakaojauhetta tai funlightiakin mutta se on juuri sitä turhuutta mitä maailma on puolillaan.
Deadly Poison sanoi:Kaikkeen tottuu ja hetken kuluttua voit jo edetä hydrosoloituun heraan jonka jälkeen tavallinen hera maistuu jo hyvälle.. Jotkut sekottaa juuri kaakaojauhetta tai funlightiakin mutta se on juuri sitä turhuutta mitä maailma on puolillaan.
Sitä kyllästyy paskanmakuisiin kun aikansa vetää. Kyllähän sitä normaalissa sapuskassakin tulee katsottua makuhermoille mieleisiä vaihtoehtoja, miksei samoin jauhoissa?Deadly Poison sanoi:Kaikkeen tottuu ja hetken kuluttua voit jo edetä hydrosoloituun heraan jonka jälkeen tavallinen hera maistuu jo hyvälle.. Jotkut sekottaa juuri kaakaojauhetta tai funlightiakin mutta se on juuri sitä turhuutta mitä maailma on puolillaan.
Ei noi maustetutkaan mitään herkkua oleMike sanoi:Maksaa vähän extraa niin saa maustetun.
no mulla on tota nutri plussan whey 8100 jauhetta mutta en nyt sanos että mitenkään eksoottisen hyvää olis..twinlab sanoi:Mä teen niin että: drinkkiin laitan jotain halppisheraa 1,5dl ja sitten Nutri Plussan Best Wheytä ruokalusikallisen, niin kyllä muuten tulee hyvää! Toi Bes Whey on liian hyvää yksistään vedettäväksi ja peittää omasta meilestä parhaiten jokaisen pieruheran pahan maun. Suosittelen!
Boodaaja sanoi:Kuinka paljo tota sitte pitäs ottaa päivässä??Ku luin jostain että 2 grammaa kiloa kohti kuinka paljo painaa...pitääks paikkansa?
Hullu inkkari sanoi:Jos on 250kiloinen maailman lihavimpiin kuuluva yksilö, ei taida 2g per painokilo pitää paikkaansa... pointtini on tämä: puhuttaessa jostain ravintoaineeseta per painokilo puhutaan kehon rasvattomasta painosta, vai mitä?
Boodaaja sanoi:no mulla on tota nutri plussan whey 8100 jauhetta mutta en nyt sanos että mitenkään eksoottisen hyvää olis..
Vois kyllä kokeilla tommostaki..eihän siinä mitään häviä vaikka kokeilee..paitsi rahaa ..kyllä se alas meni paremmin kyllä laittamalla jotain hyvän makusta sekaantwinlab sanoi:Joo toi Whey 8100 ja Best Whey on kaks aivan eri asiaa. Kokeileppa pistää sitä Best Wheytä sinne sekaan se ruokalusikallinen. Yksi pussi Best Wheytä liikkuu siinä varmaa 20-25€ ja pussi kestää todella pitkään :thumbs: