Protsku ennen voimaharjoitusta. Liikuntafysiologian gradu.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jhulmi
  • Aloitettu Aloitettu
Ei me sairaanhoitajia pilkata tietenkään, mut se, että sairaanhoitaja yrittää kävelevälle proteiinitietosanakirjalle väittää jotain protskujen haitoista...se on hmm...aika huvittavaa :itku: Tai sit muistan tapauksen väärin :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulipa taas duunipaikan printterille töitä ja tottakai unohdin sen töihin, eli ei tartte sitten tänä iltana vielä lukea... :curs:

Mutta hiton hieno juttu että Hulmi viittii tekstejään tänne laittaa. Ja kun vielä on suomeksi niin saa meikäläinenkin niistä jotain irti. :thumbs:

Mulla on sen verran oma lehmä ojassa, että jatkotutkimuksia teen mm. hieman tuota aihetta sivuten ja toisaalta kansainvälinen artikkeli tohon liittyvistä jutuista on aluillaan, joten palaute aina kiinnostaa senkin suhteen. Tää on hyvä foorumi, missä tieto leviää suurelle massalle. En mä tässä juttujen levittämisessä mitään häviä, päinvastoin. Ja tuonne mun sivuille on tarkoitus jatkossakin kerätä juttuja ja vähän muutenkin päivitellä kunhan kerkeen...Ei millään pahalla kotimaisia bodylehtiä kohtaan, mutta siellä pyörii nykyään periaatteessa ne samat jutut käytännössä vuodesta toiseen.

Minä luen erittäin mielelläni näitä tekstejä, aina niistä jotai mieleen jää ja on parempi ottaa osaa keskusteluun, kun on jotain tutkittua faktaakin tarvittaessa heittää peliin. Pitää koittaan tän viikon aikana lukasta toi teksti läpi.

Suositut

Back
Ylös Bottom