Protkut ja malto Jenkeistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja venus
  • Aloitettu Aloitettu
Olen ollut jo pari viikkoa jenkeissä. Olen käyttänyt FAST-tuotteita kuukauden päivät. Kaikki näyttää toimivan hyvin (protskut, malto, krea, vitkut ja öljyt). Nyt kun protsu ja malto alkavat loppumaan, niin mitä kannattaisi ostaa täältä jenkeistä? Lehtien tarjonta on valtavaa, joten tuotteista tietämätöntä voidaan viilata linssiin kovastikin. Maltoa en ole vielä missään mainoksessa tai kaupassa nähnyt! Onko edes? Vai pitääkö burgerit yllä jenkkien hiilaritasapainoa? En viitsisi enää keski-ikään saapuneena alkaamaan kokeilemaan eri valmisteita, vaan haluan suoraan saada toimivaa tavaraa. Kiitti vaan etukäteen vastanneille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
venus sanoi:
Olen ollut jo pari viikkoa jenkeissä. Olen käyttänyt FAST-tuotteita kuukauden päivät. Kaikki näyttää toimivan hyvin (protskut, malto, krea, vitkut ja öljyt). Nyt kun protsu ja malto alkavat loppumaan, niin mitä kannattaisi ostaa täältä jenkeistä? Lehtien tarjonta on valtavaa, joten tuotteista tietämätöntä voidaan viilata linssiin kovastikin. Maltoa en ole vielä missään mainoksessa tai kaupassa nähnyt! Onko edes? Vai pitääkö burgerit yllä jenkkien hiilaritasapainoa? En viitsisi enää keski-ikään saapuneena alkaamaan kokeilemaan eri valmisteita, vaan haluan suoraan saada toimivaa tavaraa. Kiitti vaan etukäteen vastanneille.

Koita kalastaa jostain vaikkapa Optimum Nutritionin, Prolabin tai ABB:n tuotteita. Ne on ainakin todella laadukkaita ja ymmärtääkseni siellä myös aika laajalti myynnissä :) Voithan ostaa valmiiksi sekoitetun palautusjuomaseoksen, siis sellaisen jossa on hiilarit ja protskut molemmat jo valmiina. Ei tarvitse sitten sitä maltoa lähteä etsimään, jos tuntuu hankalalta.

Vitargoa saa ainakin ja Now Foods-nimisellä valmistajalla on ihan maltoakin.

No niin nyt alkaa näyttää paremmalta! Protsku oli protskua eikä hiilareita suhteessa 2/1:een. Nyt pystyy taas paremmin tasapainottelemaan hiilareiden kanssa. Mulla on ollut nyt jotain jenkki whey protskua viikon ajan ja normaali ruokailut, protskujen ja hiilarien saanti ei oikein ole ollut tasapainossa. Maha on vain hieman kasvanut, vaikka tarkoitus olisi päinvastoin. Pystyy syömään enemmän protskuja ja samalla siis vähentää hieman hiilireita nykyisestä => Maha pienenee mutta lihakset, ainakin pitäisi, pysyä samanlaisia tai hyvällä tuurilla jopa kasvaakin.

venus sanoi:

The Vitamin Shoppe myymälöitä on siellä täällä (= mene isoon "mall":iin). Myyvät lisäravinteita.

Yritin tilata tuotteita Hulkin mainitsemasta paikasta!!!!!!!!!!!!!!!!! Eivät kuulemma hyväksy kansainvälisiä luottokortteja!!! Vittu et jenkit voi olla taas tyhmiä......

Kaveri on yrittänyt saada nettikaupasta digikameraa! Tulos sama 0.

Näköjään tuo Supplement Direct vaatii non-US ensitilaajilta maksun US money orderilla. Vasta siitä eteenpäin kelpaavat luottokortit.

Aika deivid toimintaa noilta, kun esim. Bulk Nutrition hyväksyy heti luottokortit,
joko suoraan tai PayPal:in kautta.

venus sanoi:
Yritin tilata tuotteita Hulkin mainitsemasta paikasta!!!!!!!!!!!!!!!!! Eivät kuulemma hyväksy kansainvälisiä luottokortteja!!! Vittu et jenkit voi olla taas tyhmiä......

Kaveri on yrittänyt saada nettikaupasta digikameraa! Tulos sama 0.
Ei välttämättä tyhmiä, mutta pihejä. Kansainvälisestä kortista liike joutuu maksamaan isommat rojaltit luottokorttiyhtiölle.

puuppa sanoi:
Ei välttämättä tyhmiä, mutta pihejä. Kansainvälisestä kortista liike joutuu maksamaan isommat rojaltit luottokorttiyhtiölle.

Taas hyvä esimerkki järkevästä säästämisestä. Vitut mä ainakaan hommaisi mitään tiettyä luottokorttia jonkun firman takia. Ei muutakun ostamaan muualta vaan. :curs:

Please see our store policy section for international orders. You will need
to send a US Money order for your first order to establish a business
relationship.

Tossa oli vastaus ensimmäiseen yritykseen. Sitten tiedustelin miten on mahdollista tehdä US money order.

US Money order must be retrieved at a US bank or one that sells US Money
Orders otherwise they can not be cashed in the US. We do not accept
International Credit Card for reasons of fraud.

Sitten kysyin mailissa, että kumpi täsmää:

US Money order for your first order to establish a business
relationship

vai

We do not accept
International Credit Card for reasons of fraud (petos).

Sanoin vielä lopettavani tilaukset, jos en voi ensimmäinen money orderin jälkeen tilata luottokortilla. Lopputulos oli, että ne otti nerneet nenään eikä vastausta tullut!!!

Mä en viitsi mennä pankissa maksamaan yhtään mitään. Jos ei netistä pysty hoitamaan, niin voivat pitää paskansa.

Suositut

Back
Ylös Bottom