Protein No. 1

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pikkasen menee OT:n puolelle.
Eikös tossa 90 luvun puolivälissä Weider (saattoi olla muukin merkki) myynyt jotain Beef protein tai vastaavan nimistä tuotetta? Muistan vaan kun kuolasin niitä mainoksia sen ajan Bodaus lehdistä ja olin varma, että lihakseni olisivat räjähtäneet kasvuun Beeffin avulla. :lol2:

neutraali sanoi:
:anssi: samaa jauhoa joka pussissa(siis halpis herasta puhuttaessa), toisissa vaan käytetty enemmän makeutus aineita ja hintaa sitä kautta enemmän.

sen sijaan tuo no1 prode on kyllä suolesta, ja vain sen takia koska saa rampata vessassa vähänväliä :(

:anssi:

Eroja on takuuvarmasti, esim imetymisessä, miksi toiset pierettää, mutta viereisen merkin halpishera ei tätä tee?

Mike sanoi:
On se! :whip:

Hyi vittu, eipä tuohon voi muuta sanoa. :urjo:

sss sanoi:
:anssi:

Eroja on takuuvarmasti, esim imetymisessä, miksi toiset pierettää, mutta viereisen merkin halpishera ei tätä tee?
tuskin niissä halpis heroissa on oikeesti eroa siinä imeytymisessä. mulla ei oo kyllä mikään halpis hera eikä mikään muukaan roteiini pierettäny sen enempää kun mikään muukaan ruoka aine. tuosta no1 meni maha kuralle ja se onkin ainut roteiini mistä "sivareita" on tullut ja se laitetaan loppu elämäksi banniin. Ja tiedoksi että monessa halpis herassa raaka aine on täysin sama siis jopa samasta paikasta hankittua(merkit vaan on erit), jotkut on maustettuja ja jotkut maustamattomia ja nuo maustetut saattaa joillekin herkkä vatsaisille saada rupsu oireita aikaan.

No siis ei tuo protein no1:nen ole mulle aiheuttanut mitään epämääräistä paskomista.
Mutta jos se on jostain paskasta tehty ja se on muutenkin paskaa, niin nyt vituttaa.
Ei tämmösel opiskelijapoitsul oo kumminkaan varaa ostella kaappiin seittemää jauhoo ja ostella uusii millo mieleen juolahtaa.

Voehaan kilin kummit. Entäpäs se Botaus lehdessä mainostettu lisäravinne systeemi, joku suomalainen, jota myydään luontaistuote liikkeissä... Semmosia keltaisia pussukoita.. Sieltä ois irronnut maustamatonta heraa alle kympillä 900gr... Onko nekin tehty sian peräsuolista?

kiitokset monenlaisista mielipiteistä.. tosta imeytymisestä sen verran, että tuskin kukaan kroppaansa niin hyvin tuntee, että pystyy sanomaan mikä imeytyy hyvin ja mikä taas ei... tosin joku kehoilija bodaus-lehdessä kyllä mainosti käyttämiensä ravinteiden olevan omaa luokkaansa imeytymisessä.. justjoo. tiedoksi että valitsin nutriplussan best whey 3

-Marchi- sanoi:
No siis ei tuo protein no1:nen ole mulle aiheuttanut mitään epämääräistä paskomista.
Mutta jos se on jostain paskasta tehty ja se on muutenkin paskaa, niin nyt vituttaa.
Ei tämmösel opiskelijapoitsul oo kumminkaan varaa ostella kaappiin seittemää jauhoo ja ostella uusii millo mieleen juolahtaa.

Voehaan kilin kummit. Entäpäs se Botaus lehdessä mainostettu lisäravinne systeemi, joku suomalainen, jota myydään luontaistuote liikkeissä... Semmosia keltaisia pussukoita.. Sieltä ois irronnut maustamatonta heraa alle kympillä 900gr... Onko nekin tehty sian peräsuolista?

No ei se nyt ihan pelkkää kakkaa ole. Kollageenia käytetään "lääkkeenä" erilaisten nivelvaivojen hoitamiseen. Esim. artidol merkkistä tuotetta jotkut lääkärit suosittelevat.

(liha)pyörykkä sanoi:
No ei se nyt ihan pelkkää kakkaa ole. Kollageenia käytetään "lääkkeenä" erilaisten nivelvaivojen hoitamiseen. Esim. artidol merkkistä tuotetta jotkut lääkärit suosittelevat.

Kollageenia on kuitenkin aina esim. jauhelihassa aina jonkin verran mukana (lukee paketissa), eli sitä ihan kohtuullisesti tulee ainakin itsellä nautittua päivittäin lihojen mukana. En kyllä näe syytä enää erikseen kollageenia alkaa ostelemaan varsinkaan, kun sitä sisältävät Tai kanen tuotteet näyttää vielä aika kalliilta.

Teippirulla sanoi:
tosta imeytymisestä sen verran, että tuskin kukaan kroppaansa niin hyvin tuntee, että pystyy sanomaan mikä imeytyy hyvin ja mikä taas ei...
Mä pystyn!! Huonosti imeytyvän tuotteen tunnusmerkit: -ilmavaivat ja ripuli ovat helposti havaittavissa!!

pakkomielle.com sanoi:
Mä pystyn!! Huonosti imeytyvän tuotteen tunnusmerkit: -ilmavaivat ja ripuli ovat helposti havaittavissa!!
jaa ja toisella ihmiselläkö ne imeytyy hyvin, siis sellaisilla keille ei kyseisiä vaivoja tule :confused: , mistä tiedät että se imeytyy silloin huonosti kun nuin käy eli tuollaiset vaivat tulee, se saattaa olla se makeutus aine tai laktoosi joka pistää peräpään sekaisin, en kyllä usko että halpis heroissa oikeesti isoja eroja on.

Kannattaako minun siis heittää tuo protein no. 1:nen roskiin?

neutraali sanoi:
jaa ja toisella ihmiselläkö ne imeytyy hyvin, siis sellaisilla keille ei kyseisiä vaivoja tule :confused: , mistä tiedät että se imeytyy silloin huonosti kun nuin käy eli tuollaiset vaivat tulee, se saattaa olla se makeutus aine tai laktoosi joka pistää peräpään sekaisin, en kyllä usko että halpis heroissa oikeesti isoja eroja on.

Nopea ihmistyyppi analyysi: taidat olla niitä jamppoja, jotka aina haluavat sanoa viimeisen sanan ja ovat AINA oikeassa.

Sanoit että eri valmistajat jopa tilaa herat samasta paikasta, sulla varmaan löytyy tästä sitten esittää jotain konkreettista faktaakin. :whip:

Puutun asiaan siksi että itse kyllä olen huomannut perus heroissa eroja, tällä hetkellä käytössä Fastin Green linen hera ja siitä ei ole tullut ongelmia, kuten vaikkapa nutri plussan heralla, molemmat maustamattomia ja ilman makeutusaineita....Mitäs siihen sanot?

sss sanoi:
Puutun asiaan siksi että itse kyllä olen huomannut perus heroissa eroja, tällä hetkellä käytössä Fastin Green linen hera ja siitä ei ole tullut ongelmia, kuten vaikkapa nutri plussan heralla, molemmat maustamattomia ja ilman makeutusaineita....Mitäs siihen sanot?
fastilla ja nutri plussalla voi ollakin eri toimittajat, en sanonut että jokaisella merkillä on samat toimittajat, itse tiedän 100% varmuudella että ainakin 3eri valmistajaa käyttävät täysin samaa heraa halpis tuotteissaan, faktoja ei ole esittää mutta tiedänpä vain. Jos sulle tulee nutri plussasta ongelmia kierrä tai kanet kaukaa.

Samaa mieltä halpisheroista neutraalin kanssa. Olen arviolta kuutta tai seitsemää eri merkkiä syönyt, eikä niissä juuri eroja ole, ainakaan maustamattomissa. FASTin Hera80 ja Hera100 halpishera sekoittuvat ehkä hieman muita paremmin (eli vähän vaahtoa, joka laskeutuu nopsasti), siinä pieni ero muihin. Maun ja "tehon" suhteen en ole huomannut mitään eroja, eikä mikään halpishera ole aiheuttanut vatsanväänteitä (ehkä siksi, ettei mulla ole minkäänlaista laktoosi-intoleranssia).

cuscus sanoi:
Kollageenia on kuitenkin aina esim. jauhelihassa aina jonkin verran mukana (lukee paketissa), eli sitä ihan kohtuullisesti tulee ainakin itsellä nautittua päivittäin lihojen mukana. En kyllä näe syytä enää erikseen kollageenia alkaa ostelemaan varsinkaan, kun sitä sisältävät Tai kanen tuotteet näyttää vielä aika kalliilta.

Näinhän se on, noissa paketeissahan pitää olla sideskudosproteiinin määrä ilmoitettuna. Tosta näkee hyvin minkälaatuista jauheliha on. Paljonkohan tosta kollageenista imeytyy? Taitaa olla murto-osa?

Piti uteliaisuudesta tarkistaa ja todella tuossa tai kanen no 1:ssä on 50% proteiinista kollageenia ja loput 50% heraa. Kyllähän nuo pois kannattaa syödä ei siitä haittaakaan ole jos vaan vatsa kestää. Väittävät tuotesivullaan jopa näin "Säännöllisesti Protein No. 1:tä käyttävät kertovat tyytyväisinä päässeensä pitkään kiusanneista polvivaivoista jo muutaman käyttökuukauden jälkeen."
Onkohan tuossa perää? Hainrustojauheita ym. mainostetaan samalla myyntiargumentilla: parantamaan jänteiden kuntoa jne.

Kepponen sanoi:
Näinhän se on, noissa paketeissahan pitää olla sideskudosproteiinin määrä ilmoitettuna. Tosta näkee hyvin minkälaatuista jauheliha on. Paljonkohan tosta kollageenista imeytyy? Taitaa olla murto-osa?

Piti uteliaisuudesta tarkistaa ja todella tuossa tai kanen no 1:ssä on 50% proteiinista kollageenia ja loput 50% heraa. Kyllähän nuo pois kannattaa syödä ei siitä haittaakaan ole jos vaan vatsa kestää. Väittävät tuotesivullaan jopa näin "Säännöllisesti Protein No. 1:tä käyttävät kertovat tyytyväisinä päässeensä pitkään kiusanneista polvivaivoista jo muutaman käyttökuukauden jälkeen."
Onkohan tuossa perää? Hainrustojauheita ym. mainostetaan samalla myyntiargumentilla: parantamaan jänteiden kuntoa jne.

Enpäs ole koskaan katsonut jauhelihojen kollageenipitoisuuksia, mutta kyllähän suurin osa tavarasta on ihan oikeaa lihaa. Eli aika pieneksi jää määrät ellei sitten syö erityisen paljon tuota jauhelihaa.

(liha)pyörykkä sanoi:
Enpäs ole koskaan katsonut jauhelihojen kollageenipitoisuuksia, mutta kyllähän suurin osa tavarasta on ihan oikeaa lihaa. Eli aika pieneksi jää määrät ellei sitten syö erityisen paljon tuota jauhelihaa.

Niissä jauhelihoissa mitä oon itse safkannut on yleensä ollut "max. 20 %" tai "max. 15 %", 400g 2 e about.

Suositut

Back
Ylös Bottom