sss sanoi:Mutta että vielä nykyäänkin, sano nyt vielä kerran Mika että onko toi proteiini ko tuotteessa siis lihaperäistä?
On se! :whip:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sss sanoi:Mutta että vielä nykyäänkin, sano nyt vielä kerran Mika että onko toi proteiini ko tuotteessa siis lihaperäistä?
neutraali sanoi:samaa jauhoa joka pussissa(siis halpis herasta puhuttaessa), toisissa vaan käytetty enemmän makeutus aineita ja hintaa sitä kautta enemmän.
sen sijaan tuo no1 prode on kyllä suolesta, ja vain sen takia koska saa rampata vessassa vähänväliä :(
tuskin niissä halpis heroissa on oikeesti eroa siinä imeytymisessä. mulla ei oo kyllä mikään halpis hera eikä mikään muukaan roteiini pierettäny sen enempää kun mikään muukaan ruoka aine. tuosta no1 meni maha kuralle ja se onkin ainut roteiini mistä "sivareita" on tullut ja se laitetaan loppu elämäksi banniin. Ja tiedoksi että monessa halpis herassa raaka aine on täysin sama siis jopa samasta paikasta hankittua(merkit vaan on erit), jotkut on maustettuja ja jotkut maustamattomia ja nuo maustetut saattaa joillekin herkkä vatsaisille saada rupsu oireita aikaan.sss sanoi:
Eroja on takuuvarmasti, esim imetymisessä, miksi toiset pierettää, mutta viereisen merkin halpishera ei tätä tee?
-Marchi- sanoi:No siis ei tuo protein no1:nen ole mulle aiheuttanut mitään epämääräistä paskomista.
Mutta jos se on jostain paskasta tehty ja se on muutenkin paskaa, niin nyt vituttaa.
Ei tämmösel opiskelijapoitsul oo kumminkaan varaa ostella kaappiin seittemää jauhoo ja ostella uusii millo mieleen juolahtaa.
Voehaan kilin kummit. Entäpäs se Botaus lehdessä mainostettu lisäravinne systeemi, joku suomalainen, jota myydään luontaistuote liikkeissä... Semmosia keltaisia pussukoita.. Sieltä ois irronnut maustamatonta heraa alle kympillä 900gr... Onko nekin tehty sian peräsuolista?
(liha)pyörykkä sanoi:No ei se nyt ihan pelkkää kakkaa ole. Kollageenia käytetään "lääkkeenä" erilaisten nivelvaivojen hoitamiseen. Esim. artidol merkkistä tuotetta jotkut lääkärit suosittelevat.
Mä pystyn!! Huonosti imeytyvän tuotteen tunnusmerkit: -ilmavaivat ja ripuli ovat helposti havaittavissa!!Teippirulla sanoi:tosta imeytymisestä sen verran, että tuskin kukaan kroppaansa niin hyvin tuntee, että pystyy sanomaan mikä imeytyy hyvin ja mikä taas ei...
jaa ja toisella ihmiselläkö ne imeytyy hyvin, siis sellaisilla keille ei kyseisiä vaivoja tule , mistä tiedät että se imeytyy silloin huonosti kun nuin käy eli tuollaiset vaivat tulee, se saattaa olla se makeutus aine tai laktoosi joka pistää peräpään sekaisin, en kyllä usko että halpis heroissa oikeesti isoja eroja on.pakkomielle.com sanoi:Mä pystyn!! Huonosti imeytyvän tuotteen tunnusmerkit: -ilmavaivat ja ripuli ovat helposti havaittavissa!!
neutraali sanoi:syö pois se, ei siitä haittakaan oo
neutraali sanoi:jaa ja toisella ihmiselläkö ne imeytyy hyvin, siis sellaisilla keille ei kyseisiä vaivoja tule , mistä tiedät että se imeytyy silloin huonosti kun nuin käy eli tuollaiset vaivat tulee, se saattaa olla se makeutus aine tai laktoosi joka pistää peräpään sekaisin, en kyllä usko että halpis heroissa oikeesti isoja eroja on.
fastilla ja nutri plussalla voi ollakin eri toimittajat, en sanonut että jokaisella merkillä on samat toimittajat, itse tiedän 100% varmuudella että ainakin 3eri valmistajaa käyttävät täysin samaa heraa halpis tuotteissaan, faktoja ei ole esittää mutta tiedänpä vain. Jos sulle tulee nutri plussasta ongelmia kierrä tai kanet kaukaa.sss sanoi:Puutun asiaan siksi että itse kyllä olen huomannut perus heroissa eroja, tällä hetkellä käytössä Fastin Green linen hera ja siitä ei ole tullut ongelmia, kuten vaikkapa nutri plussan heralla, molemmat maustamattomia ja ilman makeutusaineita....Mitäs siihen sanot?
cuscus sanoi:Kollageenia on kuitenkin aina esim. jauhelihassa aina jonkin verran mukana (lukee paketissa), eli sitä ihan kohtuullisesti tulee ainakin itsellä nautittua päivittäin lihojen mukana. En kyllä näe syytä enää erikseen kollageenia alkaa ostelemaan varsinkaan, kun sitä sisältävät Tai kanen tuotteet näyttää vielä aika kalliilta.
Kepponen sanoi:Näinhän se on, noissa paketeissahan pitää olla sideskudosproteiinin määrä ilmoitettuna. Tosta näkee hyvin minkälaatuista jauheliha on. Paljonkohan tosta kollageenista imeytyy? Taitaa olla murto-osa?
Piti uteliaisuudesta tarkistaa ja todella tuossa tai kanen no 1:ssä on 50% proteiinista kollageenia ja loput 50% heraa. Kyllähän nuo pois kannattaa syödä ei siitä haittaakaan ole jos vaan vatsa kestää. Väittävät tuotesivullaan jopa näin "Säännöllisesti Protein No. 1:tä käyttävät kertovat tyytyväisinä päässeensä pitkään kiusanneista polvivaivoista jo muutaman käyttökuukauden jälkeen."
Onkohan tuossa perää? Hainrustojauheita ym. mainostetaan samalla myyntiargumentilla: parantamaan jänteiden kuntoa jne.
(liha)pyörykkä sanoi:Enpäs ole koskaan katsonut jauhelihojen kollageenipitoisuuksia, mutta kyllähän suurin osa tavarasta on ihan oikeaa lihaa. Eli aika pieneksi jää määrät ellei sitten syö erityisen paljon tuota jauhelihaa.