proteiinit ym. mukaan lennolle?

Thaimaassa oli viime kesänä mukana hirveät kasat proteiineja, vitamiineja, bcaa:ta ja kreatiinia.
Tämä siksi, että treenasin täysillä koko loman ajan.

Menomatkalla ketään ei kiinnostanut, mutta Suomeen palatessa tulli-nainen avasi joka purkin erikseen. Totesi vain, että näyttää olevan sitä mitä pitääkin.
Vähän arastellen näytin tullivirkailijalle muovipurkkia, jossa säilytin valkoista jauhetta, kreatiinia, joka jäi yli. Sekin oli tuttua tavaraa, "kun oma mieskin käyttää sitä".

Suurinta mielenkiintoa herätti boxing-linimentti, jota minulla oli repussa useampi litra.
Riitti että kerroin, mihin sitä käytetään, ja että sitä käytetään vain ulkoisesti ja koostuu lähinnä mentolista.
Virkailija selitti lopulta, että ei ole aiemmin törmännyt tuotteeseen ja oli kiinnostunut käyttötarkoituksesta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Disabled sanoi:
Toisaalta voisi ajatella, että kannattaako entistä valvotumpaan lentoliikenteeseen tuoda mitään ylimääräisiä jauhoja, vain sen takia, että on lähdössä viikon lomalle. Syökää siellä lomalla kunnolla ja unohtakaa ne lisäravinteet vaikka viikoksi?

Tämä vain minun näkemykseni, ehkä joku ei tosiaan selviä ilman päivittäistä protskusheikkiään.
erittäin samaa mieltä. Treenamisenki kyllä unohtaisin jo tuossa vaiheessa viikoksi, ei lomalla saa rehkiä, jos se on lomamatka :) .

demoni sanoi:
Thaimaassa oli viime kesänä mukana hirveät kasat proteiineja, vitamiineja, bcaa:ta ja kreatiinia.
Tämä siksi, että treenasin täysillä koko loman ajan.
Miksi ihmeessä treenasit täysiä koko loman ajan? :confused: Itse en aio pieraistakaan punttisaliin päin, kun tämän vuoden puolella suuntaan kyseiseen maahan...

Kotiaurinko sanoi:
Eli miten lentoaseman turvallisuus henkilöstö suhtautuu lisäproteiini "pusseihin" ja vitamiini purkkiin.

Itse tulin lentokoneella pari viikkoa sitten Suomeen ja turvatarkastus oli uskomatonta kyyläämistä. Kaikki käsimatkatavarat levitettiin pöydälle ja tutkittiin erikseen. Ostin matkalta sellaisia liemikuutioita ja nekin syynättiin epäilevällä katseella. En tiedä onko kaikkialla nykyään sama meininki mutta sinuna heittäisin protskut ruumaan menevään laukkuun. Eipä kai ne kiellettyjä ole, mutta saattaa hukkaantua älyttömästi aikaa kun selvittelet + pakkailet + vastailet kysymyksiin siinä tarkastuksessa.

Kysytäänpä ny samaan syssyyn hieman off-topiccina, että kuinka nopeesti tommosen Intiaan tarvittavan viisumin voi saada? Ois mahollisesti alle kolmen viikon päästä matka Intiaan ja usein kuullu puhuttavan siitä kolmesta viikosta rajana?

Integrandi sanoi:
..sinuna heittäisin protskut ruumaan menevään laukkuun.

Ne tutkitaan ihan yhtä tarkkaan.

Miksi ihmeessä treenasit täysiä koko loman ajan? Itse en aio pieraistakaan punttisaliin päin, kun tämän vuoden puolella suuntaan kyseiseen maahan...

No mä haluan lomalla nauttia elämästä.
Siellä treeni, ruoka ja lepo +muu relaaminen on paremmin tasapainossa kuin täällä kotisuomessa.
Sieltä palatessa on treenaamisesta huolimatta kuin uusi ihminen.

Treeni on kuumuuden takia erilaista ja palautuminen jotenkin nopeampaa (ei jumitusta, mutta kramppeja). Se vaan tuntuu hyvältä. Kokeile.

Itse oon kyllä kuskannut aina jauhot etelään ja teen niin jatkossakin. Ei nyt lentokoneeseen tartte roudata, mut matkalaukussa kohteeseen.

Etelässä nyt ei tule vaan syötyä 5-6 kertaa päivässä ja jos ei halua laihtua kohtuuttomasti niin mikäs sen helpompaa kun juoda protsku paukku silloin tällöin väliin. Tahtoo etelässä ne syömiset väkisinkin jäädä siihen että aamulla syö hotellissa ja illalla menee ulos syömään, eli kaksi ateriaa. Se on kiva kun tankkaukseen ei mene aikaa kuin se 1 minuutti ja sit voi taas mennä altaalle ilman jatkuvaa näläntunnetta.

Tosin fanaattisimpina treenivuosina kuskasin treenikamppeet etelään, sitä en tee enää ikinä. Ei ollut kyllä sille mitään järkevää perustetta, olin silloin muutenkin ylikunnon rajamailla jatkuvasti :D

Juupeli82 sanoi:
Meillä oli viime etelän reissulla mukana pyykinpesuainetta pakasterasiassa. Tajuttiin vasta perillä, että oli aika epäilyttävän näkönen paketti mukana :hyper:

Olin kerran reppumatkalla ja lensin Damista erääseen Lähi-Idän maahan. Mukanani oli pesupulveria Minigrip-pussissa, mutta koska pussi oli vahän rikki, olin laittanut sen parin läpinäkyvän muovipussin sisälle.

Voin kertoa, että hyvä, että minulla koski jalat maahan sen jälkeen, kun tullimies oli noukkinut pussukan repusta. Kylläpä sitä Omoa sitten testattiin...

Ei ollut ongelmia

On hyvä huomio ettei reilun viikon lomalle välttämättä tarvitse jauhoja mukaan, toisaalta oma ruokavalioni on siinä mielessä haasteellinen etten käytä eläinkunnan tuotteita ruokavaliossani (vegaani) huomasin reissulla ettei ainakaan Pattayalla ollut kovin runsasta tarjontaa vegetaarisen ruoan suhteen, jos olisin viettänyt siellä pidemmän aikaa olisin varmasti löytänyt parempaakin tarjontaa.

Menu oli muutenkin hyvin turistipainotteinen, monessa paikassa oli bratwurstia ja muuta vähemmän terveellistä roskaruokaa.

Menomatkalla protskut oli käsimatkatavaroissa ja paluu lennolla ruumassa, ei ollut ongelmia. Bangkokin lentokentällä kaikki toimi muutenkin erittäin nopeasti ja mutkattomasti.

Joku kyseli kauanko Intiaan kestää saada viisumia, tietääkseni 2kk.

demoni sanoi:
Ne tutkitaan ihan yhtä tarkkaan.

QUOTE]

Ei tutkita. Ruumaan menevät laukut toki läpivalaistaan ja nuuskitutetaan koiralla, mutta harvoin niitä revitään auki ja tutkitaan sen tarkemmin. Itse olen joka kerta (vastoin ohjeita) lukinnut ruumaan menevän laukun eikä sitä ole koskaan pitänyt mennä avaamaan. Syynä tietysti se, että rumaan menevästä laukusta on hankala lennon aikana hakea rekvisiittaa kanssamatkustajien eliminoimiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom