proteiinit ym. mukaan lennolle?

Olen lauantaina lähdössä reilun viikon matkalle Thaimaaseen ja esiin nousi kiinnostava kysymys johon en löytänyt vastausta haulla.

Eli miten lentoaseman turvallisuus henkilöstö suhtautuu lisäproteiini "pusseihin" ja vitamiini purkkiin, onkohan olemassa jotain universaalia käytäntöä asiasta. Maalaisjärjellä ajateltuna, jos kyse on kohtuumääristä ja tuote-etiketit on paikallaan ongelmaa ei muodostu..vastasinkohan jo itse kysymykseeni.

Minkälaisia kokemuksia pakkislaisilla on?

Tarkennan vielä ettei kyse ole kielletyistä aineista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kotiaurinko sanoi:
Olen lauantaina lähdössä reilun viikon matkalle Thaimaaseen ja esiin nousi kiinnostava kysymys johon en löytänyt vastausta haulla.

Eli miten lentoaseman turvallisuus henkilöstö suhtautuu lisäproteiini "pusseihin" ja vitamiini purkkiin, onkohan olemassa jotain universaalia käytäntöä asiasta. Maalaisjärjellä ajateltuna, jos kyse on kohtuumääristä ja tuote-etiketit on paikallaan ongelmaa ei muodostu..vastasinkohan jo itse kysymykseeni.

Minkälaisia kokemuksia pakkislaisilla on?

Tarkennan vielä ettei kyse ole kielletyistä aineista.

Juu, vitamiinit + proteiinijauheet on kyllä kuljetettu Espanjaan, Portugaliin ja Brasiliaan. Myös takaisinpäin jos on jäänyt paljon yli...Kerran vilkaistiin lähtöselvityksessä reppuun tarkemmin, mutta ei tietystikään ollut mitään ongelmia. Kunhan ei ala kehittelemään mitään omia läpinäkyviä pussukoita yms. on rauhaisa lomamatka eväiden kanssa taattu :) .

Itelle kanssa ajankohtanen aihe. Kanarialle ainakin tuli vietyä vähän omia eväitä viime vuonna, eikä mitään ongelmia sen suhteen. Thaimaaseen on luultavasti itelläkin lähtö ja jos Brasseihin on viety ongelmitta, en usko Thaimaankaan kohdalla niitä ilmenevän

Toisaalta voisi ajatella, että kannattaako entistä valvotumpaan lentoliikenteeseen tuoda mitään ylimääräisiä jauhoja, vain sen takia, että on lähdössä viikon lomalle. Syökää siellä lomalla kunnolla ja unohtakaa ne lisäravinteet vaikka viikoksi?

Tämä vain minun näkemykseni, ehkä joku ei tosiaan selviä ilman päivittäistä protskusheikkiään.

Niinpä..Lomasta pitää nauttia eikä vaan seurata kelloo ja miettiä et millon on seuraava ruoka aika :D

Jos laitat ruumaan meneviin matkatavaroihin, niin pakkaa kunnolla. Viime kesänä odotin damissa kolme tuntia koneen vaihtoa, kun jotain tuntematonta ainetta oli levinnyt ruumaan. Avaruuspukuiset miehet puhdistivat koneen ruuman sen jälkeen kun ihmiset oli evakuoitu koneesta. Kaikki tämä johtui siitä, että joku oli päättänyt ottaa omat vehnäjauhot mukaan ja pakannut ne huolimattomasti :(

mä en taju mitä järkeä on proteiinejä pakata reilun viikon lomamatkalle mukaan, syökää halvalla kunnon pihvejä. Nauttikaa lomasta.

BTW eiks Thaimaassa proteiinit oo kielletty?

ota mukaan vaan. ei pitäis tuottaa ongelmia. eikä thaimaan päässä kovin helposti tulliin jää (vaikka samapa tuo jos jäätkin). vitamiinit kannattaa ostaa kyllä thaimaasta, siellä on apteekkeja joka kulmassa.

Gazza sanoi:
Joo, siellä ei syödä kuin pelkkiä hiilareita ja rasvoja. Kaikki proteiini(hormoonit) erotellaan ruuista pois.

Voi vitun :david:

Jossain kuulin et sieltäsaa hormooneja apteekista mutta proteiini LISÄRAVINTEET ovat kielletty?

n00kie sanoi:
Voi vitun :david:

Jossain kuulin et sieltäsaa hormooneja apteekista mutta proteiini LISÄRAVINTEET ovat kielletty?

:anssi:

Eihän se nyt voi missään maassa noin voi olla :david:

Kyllä ainakin kuntosaleilla myydään protskujauhoo.

Jos ei heti ekassa niin seuraavassa sitten.

Thaimaassa on ruoka varmaan sen verran halpaa, että voi syödä oikein ja hyvin ilman jauhojakin. jos siellä nyt tällä hetkellä vaan systeemit toimii.

n00kie sanoi:
tiedän, mutta luulin oikeesti että lisäravinteet o thaimaassa kielletty...

Et kovin tarkkaan varmaan sitten miettinyt tota asiaa. Onhan thaimaallakin olympiatason urheilijoita ym.

Mutta eipä siittä sen enempää. Asia on nyt puitu :D

Välttämättä kaikki ulkomaan matkat eivät ole lomamatkoja. On olemassa myös kilpailumatkoja.

Itsellä aina pieninä pussukoina omia voimajuoma sekoituksia mukana, eikä ikinä mitään mutinoita ole kuulunut.

Jos ei muuten uskalla kuljettaa mukanaan lisäravinteita, niin voihan sen tunkea kumin sisälle ja heittää taunuksen pimentoon. Tullimies ihmeisään löytää heraa annospakattuina suolestasi :hyper: :haart: :love:

Meillä oli viime etelän reissulla mukana pyykinpesuainetta pakasterasiassa. Tajuttiin vasta perillä, että oli aika epäilyttävän näkönen paketti mukana :hyper:

ironchef sanoi:
Eiks jenkkeihin ole kaikkien elintarvikkeiden vienti kielletyä?
Kiellettyjä ovat tuoreet safkat, missä voi kulkeutua tauteja messissä. Uudessa-Seelannissa ja Australiassa sen sijaan on täyskielto tuoda mitään elintarvikkeita, tosin samasta syystä. Samaan kategoriaan kuuluvat myös kengät, joilla on kävelty maatiloilla, multa jne. Mulla on prodejauhoja ollut reissussa mukana viidessä maanosassa eikä ikinä ole kyselty mitään joten ei taida olla tullimiehille tuntematonta tavaraa sillä laukut on tutkittu moneen kertaan.

Vois tullimiehelle olla aika elämys kyllä snortata kaseiinia tyyliin Uma Thurman Pulp Fictionissa :hyper:.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom