Proteiinipitoinen suklaapuuro

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu

JN

.
Kaupunki
Tampere
Jos normi kaurapuuro tökkii tai haluaisi vähän hemmotella itseä; pitää itseä oikein hyvänä, niin tässäpä karsittu ohje suklaapuuron valmistamiseen :hyper:

1. Tekaise normaali kaurapuuro.
2. Lisää suklaanmakuista proteiinijauhetta, ite laitoin protein xl:ää.
3.sekoita jollain, vaikka haarukalla.
4. lisää aavistuksen verran kaakaojauhetta.
5. ite lisäsin vielä kylmää maitoa päälle
Bon apetit :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ace-oo- sanoi:
Jos normi kaurapuuro tökkii tai haluaisi vähän hemmotella itseä; pitää itseä oikein hyvänä, niin tässäpä karsittu ohje suklaapuuron valmistamiseen :hyper: QUOTE]

XL vaniljan makuisena tuottaa puuroon lisättynä kermaisen herkullisen lopputuloksen :kuola:

Puuro on parasta!

Juu, tuota tulee itsekin joka aamu, elovena+ hiutaleita reilu desi, 3 dl maitoa, mikroon ja sen jälkeen 1 dl suklaaheraa sotketaan sekaan ja aijai kun on nannaa :kuola:

namskis! mun combo oli vaniljahera+tumma kaakao kunto-kaura-puurossa. ah. Toimii... :thumbs:

No niin. Asiaa.

Mannaversiota tulee vetästyä monena päivänä viikossa, ei kuitenkaan valmiista paketista.

hiukan reilu 1l maitoa
2½dl tummia mannasuurimoita
2-4tl kanelia
3-6tl kreatiinia
1rl hunajaa
6tl fruktoosia
protskujauhoa(vanilja) fiiliksen mukaan
kaakaojauhetta sen verran, että tulee puurosta todella tummaa
+ ½g sahramia jos haluaa kikkailla annoshintaa korkeammalle.

Siinä se. Oli kaloreita tai ei niin näillä aerobisen määrillä ei tunnu missään.

Pantani sanoi:
No niin. Asiaa.

Mannaversiota tulee vetästyä monena päivänä viikossa, ei kuitenkaan valmiista paketista.

3-6tl kreatiinia
Onko nuo teelusikat tasapäitä vai miksi pistät noin paljon kreaa kerralla, eikö tuosta meni suurin osa hukkaan?

Minuutissa valmis "suklaapuuro": Pikakaurahiutaleita kulhoon ja suklaan makuista heraa päälle. Tulee joka aamu tehtyä.

Jotkut laittaa jauhonsa puuroon mikron jälkeen, jotkut mikroa ennen. Kumpi on se right-way-to-do-it tapa?

-Marchi- sanoi:
Jotkut laittaa jauhonsa puuroon mikron jälkeen, jotkut mikroa ennen. Kumpi on se right-way-to-do-it tapa?
Mitäpä niitä jauhoja lämmittelemään. Ainakin mulla suklaaprotskut sekoittuu hyvin jo valmiiseen puuroon, ja helpompi saada oikeab "touchin" mukaista puuroa. (kun summassa muutenkin aineet aina laitan).
Kyllä tuli tänä aamuna taas tippa linssiin, kun kaura&suklaapuurot vetelin kaasariin :lol2:
Ei muuten maku eroa paljoakaan siitä mannasuklaapuurosta, joka on melko reilusti huonompi ravintoarvoiltaan.

-Marchi- sanoi:
Minä ainakin laitan vasta jälkeenpäin

harde20 sanoi:
Onko nuo teelusikat tasapäitä vai miksi pistät noin paljon kreaa kerralla, eikö tuosta meni suurin osa hukkaan?

Hyvä pointti!

Olin jotenkin ajan mittaan harhautunut ajattelemaan, että se normiannos(jota kukaan ei tietenkään noudata) paketinkyljestä on 2tl. :hyper:

Ja kyllä, ovat olleet ihan reiluja teelusikallisia. Voipi muuten johtua tästä, että puuropäivinä on ollut hieman normaalia suurempi nestehukka päällä.

Mannapuuroon sopivat todella hyvin monet proteiinijauheet, itse teen usein mansikan tai vadelman makuisesta. Lapsetkin oikein vaativat "mansikkapuuroa" :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom