Proteiinipitoinen aterian lisuke

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukikyy
  • Aloitettu Aloitettu
itse vedän raejuustoa bonuksena, en oikein tykkää sen mausta pelkästään, mutta lisukkeena käy hyvin ( leivät, ruuat )

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Amelie sanoi:
Mä oon ihastunu soijasuikaleisiin. Niistä saa hyvää kasviswokkia. Hyvää vaihtelua broiskusuikaleille ja halvemmaksikin tulee. Kannattaa kokeilla! :thumbs:

Mistäs näitä saa? Onko käyttö samanlaista kuin esim. broilerisuikaleilla? Olisi mielenkiintoista kokeilla joskus...

siis lisukeita?????? Kaikki heittää tääl jotain kanaa ja tonnikalaa, mulla ne on ainakin ihan sitä protskun pää lähdettä yhdessä drinkin kanssa.
Lisäkkeinä otan raejuustoo, rahkaa ja paljon soijaa, joka käy ihan kastikkeena riisiruuissa.

MrIks sanoi:
siis lisukeita?????? Kaikki heittää tääl jotain kanaa ja tonnikalaa, mulla ne on ainakin ihan sitä protskun pää lähdettä yhdessä drinkin kanssa.
Lisäkkeinä otan raejuustoo, rahkaa ja paljon soijaa, joka käy ihan kastikkeena riisiruuissa.

Mistä soijavalmisteesta tässä on kyse?

Vaikka puhutaan että soija on hyvä proteiininlähde, saa tuollaista soijakastiketta hörppiä aika paljon, että proteiinia saisi merkittäviä määriä. Toki tuo hyvin makua ruokaan, mutta ei nyt mikään "proteiinipitoinen aterian lisuke" kuitenkaan.

Itse ainakin syön normaalin ruoan (esim. peruna, liha ja salaatti) yhteydessä raejuustoa ja tonnikalaa, koska niissä on paljon proteiinia. Tällä aterian lisukkeella tarkoitan juuri sitä millä täydentää ateriaa, jotta saa enemmän proteiinia. Muutamia hyviä vinkkejä tähän hakemaani tarkoitukseen onkin jo tullut esim. pajut ja linssit. Noita lisäravinteita ei oikein jaksa enää aterian yhteydessä syödä, koska niitä tulee jo syötyä aamullapuuron joukossa, ennen ja jälkeen treenin sekä illalla.

Eli hain aterian LISUKETTA millä täydentää ateriaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom