Proteiiniolut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllähän tuolle markkinointa löytyy. Pakkotoistollakin on muistaakseni useampikin ketju, joissa ihmiset todistelevat itselleen ja toisilleen kuinka se alkoholi on loppujen lopuksi ihan harmiton aine punttailun kannalta. Muistaakseni osa oli jopa sitä mieltä, että pikku tumut kerran viikossa jopa edistävät lihaskasvua...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Henk.koht empiiristä tutkiskelua harrastaneena voin vaikka väittää että kunnon ryyppääminen nostaa elimistön testosteroni-arvoja huimasti...

Kuinkas muuten selitätte sen että karmeessa krapulassa panettaa niimpali että...:hyper:

ehec, näitä löytyy googlella varsin mukavasti:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/sites/entrez?cmd=Retrieve&db=PubMed&list_uids=11584159&dopt=AbstractPlus

Oikealla on lisää asiaan liittyviä linkkejä. Huomaa että seagram ei puhunut proteiinisynteesin estosta, vaan sen "munaksi menemisestä" heh.
Joo, voi olla että "munaksi menee". Mutta jos se munaksi meneminen merkkaa jotain esim parin kolmenkymmenen prosentin laskua proteiinisynteesin määrässä, niin en näe mitään syytä miks ei alkoholin vaikutuksen alaisena kannattas sitä proteiinia nauttia. Vai missaanko jotain olennaista? (en lukenut vielä noista tutkimuksista kuin tiivistelmät hätäseen)

Joo, voi olla että "munaksi menee". Mutta jos se munaksi meneminen merkkaa jotain esim parin kolmenkymmenen prosentin laskua proteiinisynteesin määrässä, niin en näe mitään syytä miks ei alkoholin vaikutuksen alaisena kannattas sitä proteiinia nauttia. Vai missaanko jotain olennaista? (en lukenut vielä noista tutkimuksista kuin tiivistelmät hätäseen)

Samoilla linjoilla olen itsekin, kohtuullinen käyttö ei sitä prot synteesiä kokonaan estä joten kannattanee syödä oluen lomassa.

Mä olen aina ollut siinä uskossa että proteiinisynteesi tapahtuu maksassa. Jos näin on, niin kyllä se etanolin polttaminen siellä samassa toimipisteessä(maksassa) vetää koko proteiinisynteesin kuralle=sitä ei tapahdu. Ja mä en nyt puhu 1-2 annoksesta alkoholia/vrk.vaan päihdekäytöstä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom