Proteiinin maustamaminen?

Raven sanoi:
Itse olen yleensä laittanut jotain maistettua protskua sekaan. Ei sitä tarvitse edes kovinkaan paljoa laittaa, kun maku jo maistuu.

Sama täällä. Viimeksi ostin Pakkiksen kaupasta sitä SportPharman vanilijan makuksta protskua, sitä riittää mun makuun 1/3 proteiinin määrästä ja tulee hyvä makusta. Tämä siis palautusjuomassa, loput on ion92 maustamatonta ja tottakai maltoa.

Mutta tollanen reilun kahden kiloin purkki maustamismielessä kestää todella pitkään, eli kannattaa vaikka maksaakin reilummin jotta varmasti saa hyvää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sporter sanoi:
Huomasin vasta threadin. Olen ostanut purkin Fruktomaxia ja aion ostaa toistekin sitten, kun ostan seuraavan kerran maustamatonta proteiinia. Hyvää vaihtelua kaakaojauheelle.
Paljon sä laitat yhtä 1dl heraa kohden tota jauhoo? ja peittääkö
se hyvin heran maun?

Ei sitä Fruktomaxia tarvitse laittaa, kun n. 2-4 teelusikkaa/annos (eli siihen n.1dl heraa). Ja kuten varmasti huomasit hiilarit on fruktoosia ja dextroosia joka on hyvä lisä palkkariin. Purkki kestää joka tapauksessa useamman kuukauden.

Edit. Ostin silloin aiemmin sitruunan makua ja se peitti mielestäni riittävän hyvästi heran maun.

Ruokakaupoissa myydään myös sellasia pieniä pulloja esanssia. Makuina oon nähnyt ainakin vaniljan, pähkinän, suklaan ja mansikan. Se pikkupullo maksaa jonkun 3-4eur, eli ei nyt ihan halvimmasta päästä, mutta ei sitä tosin menekään kuin pari tippaa/annos. Lisäksi pieni pullo kulkee helposti repussa/taskussa, joten ei tarvii sitä etukäteen tiputella sinne protujauhojen joukkoon.

Käytän itse myös fructosea, sokeri kaakaojauheiden sijaan. Puoli litraa maitoa ja pari rkl fructosea nin saan ihan mitä maustamatonta protskua tahansa kurkusta alas. Jopa boosmannin bulldogin paskalle maistuva hera menee alas.

Kertokaas joku vinkkejä, mitä sotken mansikanmakuisen whey3:sen (fast) sekaan, jotta saan tuon paketin käytettyä.... Pitäisi koittaa peittää ällömakea maku ja se karvaan kitkerä jälkimaku varsinkin... Käytin sitä siis tänään ekan kerran palkkarissa ja maltoa oli seassa ja palkkarina se pitäisi pystyä käyttämään...

Palkkarissa meikäläisen makuun kävi hyvin Mehukatin mustikkamehutiiviste. Sokeria siinä on jonkin verran, joten välipalaprotskuun se ei ole paras vaihtoehto. Toisaalta en näe taas mitään järkeä käyttää aspartaamia palkkarin maustamiseen.

Ei kaakaossa mitään vikaa ole, kunhan se ei ole mitään oboyta, vaan kunnon kaakaota. Just aamulla otin oikein kunnon joulusuklaadrinkin :kuola:.

Eksoottisempi elämys on lisätä vähän Laihduttajan supershakea, sellaista marjanmakuista sikakallista hifistelyherkkua.

Mitäh... pitääkö protsku jotenki maustaakin...?
No mäkin ennen, mut huomasin että turhaa vaivannäköä, hyvin menee ihan vaan veteen sekotettuna, pitää vaan nielasta nopeesti :thumbs:

Jouluinen maustamisvinkki:

- pistä sheikkeriin jotain suklaan tai vaniljan makuista protujauhoa sopivaksi katsomasi määrä (vaihtoehtoisesti maustamatonta protujauhoa ja kaakaojauhoa)
- lisää hyppysellinen kardemummaa, siis aika vähän
- lisää noin tuplamäärä kanelia kardemumman määrään nähden, eli noin puoli teelusikallista voisi olla passeli
- lisää sopivaksi katsomasi määrä raanavettä tai kylmää maitoa.

Sekoita ja nauti. :kuola: Oon tuommosia juomia tässä parin päivän aikana juonu ja on kyllä namia ja sopii joulunseutuun hienosti. :)

Kaikista parhaan makuista juomasta tulee kun laittaa punaviinimarjamehua sekaan, mieluiten mummon tekemään niin on ainakin hyvän makuista. Aivan sama mitä jauhoja on seassa, niin aina maistuu paljon hyvälle, paljon paremmalle kuin kaupasta ostettujen mehutiivisteiden kanssa maustetut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom