Proteiinin liiallinen saanti?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kokeilkaapa bikarbonaattia eli ihan tavallista ruokasoodaa kun tuntuu kroppa olevan kovin hapoilla ja tyhjä. Lantratkaa 1tl johonkin puoleentoista litraan vettä ja juokaa hitaasti litkien. Ruokasooda on tosi emäksistä ja sekin auttaa hyvin neutraloimaan kropan happamuutta. Sitä ei vaan kannata käyttää liian usein. Pauliina Taluksen treeniopuksesta löytyy lisää tietoa:)

En keksiny oikeen että missä kysyis ni kysytään nyt täältä. Mulla oli tossa virtsakokeessa proteiini koholla +2, edellisenä päivänä oli juuri ollut jääkiekko harjotukset.. haluaisin tietää vähä tarkemmin että onko vakavampaa vai ei, lääkäri sano että pitäs lähtee tutkimuksiin mut en haluais turhan takia sinne mennä..

En tarkottanu tollasia haittoja vaan sitä ku lääkäri sano jotain munuaisten vajaatoiminnan mahollisuudesta tai jostain ni mietin että onko järkeä lähteä kuitenkaan tutkimuksiin ku tiedän että treenaus lisää proteiinia virtsassa.

En keksiny oikeen että missä kysyis ni kysytään nyt täältä. Mulla oli tossa virtsakokeessa proteiini koholla +2, edellisenä päivänä oli juuri ollut jääkiekko harjotukset.. haluaisin tietää vähä tarkemmin että onko vakavampaa vai ei, lääkäri sano että pitäs lähtee tutkimuksiin mut en haluais turhan takia sinne mennä..

Mene vain sinne lääkäriin juuri tuon munuais vaivan takia huom. mahdollisen vaivan. Ellen ole väärin ymmärtänyt niin virtsan proteiinipitoisuudella ei ole mitään tekemistä vaikka palautus juoman prtskulla yms. korjatkaa jos olen väärässä.

E: Ei siinä mitäään menetäkkään muuta kuin aikaa. Parempi mieli kun on varma.

Unohdin tohon mainita kait että lääkäri sano suurinpiirtein näin: Jos on harrastanu raskasti liikuntaa 3 päivän sisällä ni se voi nostaa sitä, en oo ihan varma sanoko se lisäproteiinin käytöstä mitään.

Liiallinen tai ylimääräinen proteiini muutuu loppupeleissä rasvaksi.
todella hienosti ilmaistu, siis oikeestihan se menee niin että liika kalorit muuttuu rasvaksi, kuluttaa se kroppa sitä proteiinia siinä missä hiilareita ja rasvaakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom