- Ikä
- 37
Mulla on hiilareita ja proteiinia nyt dieetillä tasamäärät. Normaalikaudella hiilaria on vain vähän enemmän, ehkä 50-70g. Mulle toimii varsin hyvin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, ei kannata kovin yleistää. Itselläni hiilarit 30-60g/vrk. Olen erittäin fyysisessä työssä (päivät 8-10h), kävelyä kertyy päivän aikana paljon, raskaiden laatikoiden nostelua ym. Erinomaisen hyvin jaksaa! Itseasiassa paljon paljon paremmin, kuin korkeampihiilarisella. Tuohon päälle jaksaa vielä helposti käyttää koirankin tunnin lenkillä, eikä energia todellakaan lopu! Tai sitten mä oon vaan Ihmenainen.. :D ;)Aivi sanoi:Toki jos työ on kevyttä ja ainoat treenit 4x punttia niin varmasti 40% on tarpeeksi. Mutta jos aerobista on runsaasti ja/tai työ raskasta tarvitaan hiilareita enemmän.
Vatsa voi paremmin(ei kipuiluja, turvotusta yms), allergiaoireet pysyy kurissa, iho pysyy hyvässä kunnossa, jaksaa töissä paremmin, ei verensokerin heilahteluja, keskittymiskyky parempi, muisti parempi, olo on kaikenkaikkiaan paljon virkeämpi ja parempi. Voi syödä huoletta enemmän rasvaa.. :D Tämän takia hormonitoiminta pelaa vaikka rasvaprosentti olisikin suht alhainen. Listaa voisi jatkaa ties kuinka pitkälle. Heh, jännää kuinka low-carb osataan yhdistää vain diettaamiseen ja hoikkana pysymiseen.. Hyvässä kunnossa pysyminen/sen saavuttaminen on vain yksi plussa koko elämäntavassa. Lisäksi, miksi niitä hiilareita pitäisi syödä enemmän jos on hoikka, mikä hyöty on korkeammista hiilarimääristä? ;)quiz sanoi:mutta mikä muka on hyöty alhaisemmasta hiilarimäärästä/osuudesta, jos on hoikka eikä liho suuremmallakaan hiilarimäärällä?
Aivi sanoi:Matalahiilarisessa elämäntavassa voi esim kuidunmäärä jäädä pieneksi. Lisäksi täysjyväviljasta saa paljon vitamiineja. Itse en voi elää ilman kaurapuuroa tai ruisleipää. Ymmärrän jos joku rajoittaa esim pastaa, riisiä ja perunaa.
Aika vaikea olisi saada 2500kcl täyteen pelkällä rasvalla ja proteiinilla. Tuossa low-carb ruuassa on just se, että kalorit jää helposti liian alhaiseksi.
Aivi sanoi:Aika vaikea olisi saada 2500kcl täyteen pelkällä rasvalla ja proteiinilla. Tuossa low-carb ruuassa on just se, että kalorit jää helposti liian alhaiseksi.
niit on kiva mussuttaa :Dlentoemo sanoi:Lisäksi, miksi niitä hiilareita pitäisi syödä enemmän jos on hoikka, mikä hyöty on korkeammista hiilarimääristä? ;)
quiz sanoi:niit on kiva mussuttaa :D
Meah sanoi:Joo, niin on. Ja siitä paskamaisia onkin, että kun niitä syö, niin tekee mieli kokoaika hiilariruokaa. Ja hiilareilla ei lähde edes nälkä kunnolla minusta.