Proteiinien erot?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no niin on mutta ei ne makeutus aineet paljon maksa. ylihintaisia ne maulliset on silti.

No sanokaas millä ois hyvä maustaa? missä suhteessa? oon maustanu funlightilla aika kauan ja alkaa kyllästyttämään jokainen eri funlightin maku. Maustamatonta heraa ja maltoa löytyy vielä monia kiloja kun tuli tilattua kunnon erä. j

Fast on ihan niinku mona lisa taulu. maalaajan nimen takia se oli niin kallis. eihän hyvänimisen taiteilijan tarvii ku piirtää silmät kiinni niin arvoa tulee jumalattomasti. vähän sama homma fastin tuotteissa. fast sais myytyä vaikka leivin jauhetta 30e kilohintaan.

joo niin on. ,mulla meni nyt muutama tuote sekaisin. mutta esim finmaxilla on tosi halpaa maustettua protua. luultavasti halvinta. en mee takuisiin mutta luulisin..

Palmulta hyvät perustelut, yksi virhe kyllä oli, laskut puuttuivat. Laskeskelin itse nopeasti ja näyttäisi pitävän paikkansa. Alennuksesta en kyllä tiedä.
Snelz vaikuttaa trollilta:jahas:

Jep, oon pahakin trolli.

Ensin hieman offtopikkia, ennen kuin menen itse asiaan:
Vaadin sinulta sen takia perusteluja, koska ensimmäinen viestisi oli todella vajavainen (kuten vaikutat itsekin olevan, pohjaan väitteeni niihin sun pari-kolmisen kuukautta vanhoihin trolliviesteihin, joissa ei ollut mitään järkeä). Heitit väitteen x ja perusteluja et ollenkaan. Muistaakseni olit lukiossa ja siksi toivonkin, että kuusi pakollista äidinkielen kurssia edesauttaa sun opiskelua, näin ollen en ole aivan menettänyt toivoani sun suhteen.
(Jos haluaisit oikeasti olla vakuuttava keskustelija, niin kiinnittäisin sinuna huomiota viestiesi ulkoasuusi.)

Ja sitten itse asiaan:
Mulla ei ole mitään syytä poistua takavasemmalle sen takia, että pyysin sulta perusteluja provosoivaan viestiisi :)

En ole missään vaiheessa väittänyt, ettenkö käyttäisi Evolutionia, vai olenko?
Kuva lisäravinteistani. Jos oikein tarkkaan katsot kuvaa (ota se trollipeikon naamari ensin pois), saatat jopa huomata siellä muutaman Evolutionin tuotteen. Päivitystä tuohon kuvaan on tullut sen verran, että ostin viime viikolla SKIPin tuotteita pari kappaletta ja FASTin patukoita lisää viime viikolla.

Kuka olisi niin idiootti, että ostaisi yhdeltä valmistajalta kaikki tuotteensa. Saa toki niinkin tehdä, mutta se ei välttämättä ole viisain ratkaisu. Miksei voi yhdistellä useamman valmistajan tuotteita ja luoda niistä itselleen sopivimman yhdistelmän?

Voin itse vaikka antaa omakohtaisen esimerkin:

FAST: ProFX-juomat + ProFX-patukat (+ vetoremmit & rannetuet)
EAS: CLA + Myoplex Carb Sense (patukka)
Evolution: Whey1 (suklaa) + Phase3 (suklaa, palautusjuoma)
Leader: 100% Creatinepyruvate (tosin niin mielettömän pahaa maustamattomana, että tuskin tulen ostamaan uutta purkkia, Evolutionin CRP maistui paremmalta)
Optimum Nutrition: Opti-Vites (vitamiinit, mineralit, kivennäisaineet..)
SKIP: Creatine 100% + AminoForce (aminohappoja tablettimuodossa)
UFS: Whey (maustamaton) + Casein (maustamaton)
Vitamar: Omega3 + ADE-vitamiinit

Satunnaisesti käytän myös muita FASTin tuotteita, kuten esimerkiksi Maito90-tuotetta + American Wheyta. FASTin tuotteiden sekoittuvuuden kanssa mulla ei ole ollut mitään ongelmia, enkä ole kuullut kavereiltakaan, että heillä olisi ollut sellaisia ongelmia. Ihmettelinkin siksi, että juuri sulla näitä ongelmia ilmenee?

Älä suotta revi pelihousujasi kovin pahasti.
Kiitos ja kumarrus, terv. Hullu-Ernesti

Kaikki jutut mitä siellä krea-ketjussa olen laittanut, olen myöhemmin perustellut.
Esim. "yksi labratesti ei merkkaa mitään"
Oletin että olisi itsestään selvyys ettei kukaan luota yhteen testiin, lisäsin myös että esim. saksassa jokainen erä testataan jo tehtaalla.
Mutta ei siitä sen enempää :)
Ja tiedän että on olemassa uusavutonta porukkaa, mutta luulisi heidän (sinut mukaanlukien) osaavan itsekin laskea. En edellisessäkään viestissä laskenut hintoja, jokainen saa itse laskea.

Mitäs mun pitäisi laskeskella nyt? Sun älykkyysosamäärää, vaimitähäh?

Jauhojen kilohintoja mun ei tartte laskeskella, tiedän kyllä vallan hyvin mistä saan alennuksineen kilpailykykysimpään hintaan kamani.

Btw, yhdessä vaiheessa olit kovinkin innokas laskemaan ns. "kilohintoja". Mistä johtuu tämä haluttomuus laskutoimituksia kohtaan?

Jep, oon pahakin trolli.

Ensin hieman offtopikkia, ennen kuin menen itse asiaan:
Vaadin sinulta sen takia perusteluja, koska ensimmäinen viestisi oli todella vajavainen (kuten vaikutat itsekin olevan, pohjaan väitteeni niihin sun pari-kolmisen kuukautta vanhoihin trolliviesteihin, joissa ei ollut mitään järkeä). Heitit väitteen x ja perusteluja et ollenkaan. Muistaakseni olit lukiossa ja siksi toivonkin, että kuusi pakollista äidinkielen kurssia edesauttaa sun opiskelua, näin ollen en ole aivan menettänyt toivoani sun suhteen.
(Jos haluaisit oikeasti olla vakuuttava keskustelija, niin kiinnittäisin sinuna huomiota viestiesi ulkoasuusi.)

Ja sitten itse asiaan:
Mulla ei ole mitään syytä poistua takavasemmalle sen takia, että pyysin sulta perusteluja provosoivaan viestiisi :)

En ole missään vaiheessa väittänyt, ettenkö käyttäisi Evolutionia, vai olenko?
Kuva lisäravinteistani. Jos oikein tarkkaan katsot kuvaa (ota se trollipeikon naamari ensin pois), saatat jopa huomata siellä muutaman Evolutionin tuotteen. Päivitystä tuohon kuvaan on tullut sen verran, että ostin viime viikolla SKIPin tuotteita pari kappaletta ja FASTin patukoita lisää viime viikolla.

Kuka olisi niin idiootti, että ostaisi yhdeltä valmistajalta kaikki tuotteensa. Saa toki niinkin tehdä, mutta se ei välttämättä ole viisain ratkaisu. Miksei voi yhdistellä useamman valmistajan tuotteita ja luoda niistä itselleen sopivimman yhdistelmän?

Voin itse vaikka antaa omakohtaisen esimerkin:

FAST: ProFX-juomat + ProFX-patukat (+ vetoremmit & rannetuet)
EAS: CLA + Myoplex Carb Sense (patukka)
Evolution: Whey1 (suklaa) + Phase3 (suklaa, palautusjuoma)
Leader: 100% Creatinepyruvate (tosin niin mielettömän pahaa maustamattomana, että tuskin tulen ostamaan uutta purkkia, Evolutionin CRP maistui paremmalta)
Optimum Nutrition: Opti-Vites (vitamiinit, mineralit, kivennäisaineet..)
SKIP: Creatine 100% + AminoForce (aminohappoja tablettimuodossa)
UFS: Whey (maustamaton) + Casein (maustamaton)
Vitamar: Omega3 + ADE-vitamiinit

Satunnaisesti käytän myös muita FASTin tuotteita, kuten esimerkiksi Maito90-tuotetta + American Wheyta. FASTin tuotteiden sekoittuvuuden kanssa mulla ei ole ollut mitään ongelmia, enkä ole kuullut kavereiltakaan, että heillä olisi ollut sellaisia ongelmia. Ihmettelinkin siksi, että juuri sulla näitä ongelmia ilmenee?

Älä suotta revi pelihousujasi kovin pahasti.
Kiitos ja kumarrus, terv. Hullu-Ernesti

Vittu mikä hyllyllinen äijällä!!! paljon on menny rahaa noihin? muutama satanen väkisinkin koska nuo evolutionin tuotteet on kalleimpia...

Vittu mikä hyllyllinen äijällä!!! paljon on menny rahaa noihin? muutama satanen väkisinkin koska nuo evolutionin tuotteet on kalleimpia...

Mm, meneehän noihin rahaa, tarkkoja hintoja tuskin tarvinnee paljastaa. Useamman kuukauden satsi aina kerralla tilaillaan kaverien kanssa.

Jos haluat niin laske vaikka se.
Mutta tarkoitin että osaat itsekin laskean, että miksi sanoin että "Fast on ylihintaista shittiä"

Se on hyvä, niiden hintojen perusteella olisi jopa sinunkin olisi luullut huomaavan että Fast on kallista.

En halua paljastaa hintojani ;) , enkä jaksa ruveta laskemaan.

Mikä tekee minusta trollipeikon sinun mielestäsi? Se että olen perustellut vastaukseni myöhemmin (ja olen läväyttänyt samalla sinulle "jauhot suuhun")? Vai se että et pysty ymmärtämään faktoja ja haluat kinastella kuin pikkuvauva?
Vai olenko kenties järkyttänyt ajatusmaailmaasi niin paljon että olen saanut sinut hämmentyneseen ja turvattomaan tilaan, joka on saanut sinut puolustuskannalle? Siitä johtuen haluat koittaa päteä ja kun se ei onnistu, niin sanot minua trolliksi?
Kaikkien perusteluitteni jälkeen olet jättänyt asian siihen ja koittanut päteä jossain muussa asiassa, kunnes sama toistuu taas.

Pahoittelen tätä pitkäksi venynyttä offtopikkia.

Aivan. Olet perustellut / yrittänyt perustella aina kun joku on sinulta VAATINUT perusteluja. Jos vaikka jatkossa olisit niin oma-aloitteinen, ettei niitä perusteluja tarvitse erikseen vaatia, okay? Ja edelleenkään, minulla ei ole ollut mitään puolustettavaa ennen tuota viestiä, jossa totesin sun trollailevan. Eli aika vaikea sun on heittää mulle "jauhot suuhun".

En tietenkään kiellä, että FAST olisi paikoittelen kalliimpi kuin Evolution. Haluisitko kuitenkin (näin ohimennen) mainita mistä saisin yhtä hyvän patukan ja ravintoaineiltaan kuin FASTin ProFX? VIP-alennuksella hinta 1,80 e / kpl - ei mielestäni todellakaan paha. Samaten tuo ProFX-juoma on laadukas ja painii lähes omassa sarjassaan hintansa kanssa. Hintakaan tuossa juomassa ei päätä huimaa, 2,50 e (- VIP-alennus)

Jos haluat käyttää pelkästään Evolutionia - se on ihan okei mulle. Käytän itsekin Evolutionia, so? Mutta älä tule kommentoimaan tänne yhdellä rivillä FAST:sta "imo ylihintaista shittiä".

ylimääräistä lässytystä

edit:
44.3g proteiinia/100g/4.5€ EAS Myoplex Carb Sense Bar
30g proteiinia/100g/ 2.7€ fast profx
Eli jos halutaan saman verran proteiinia, niin profx hinnaksi tulee 4€.
Kummatkin on ilman alennusta, mutta omassa tilauksessa oli alennus enemmän kuin 10% ;)
Ja toisessa on sokeria 60g ja toisessa ~5g. Joten 0.5€ tuo sinulle 55g vähemmän sokeria (joka on imo hyvä asia). Jos laskisin alennukset mukaan, ni fast häviäisi reilusti ;)

edit2: en laskenut tuolla 1.5€ hinnalla, koska en tiedä oliko se määräaikainen.

Siitä kreatiinikeskustelusta on aikaa, mutta jos oikein muistan, niin onko kyseessä juurikin se keskustelu, joka johti sun lentolippuun banaanisaarille tai ainakin varoitukseen? Alkaa näin monen asian käsitteleminen olla sulle melkoisen iso pala, kun ei tuo tekstin jäsentely tunnu enää onnistuvan sulta. Vähän vaikeaselkoista tuo kirjoittelusi alkaa olemaan, mutta eiköhän sekin kokemuksen myötä hioudu parempaan suuntaan.

Ja jälleen itse asiaan. Sinuna keskittyisin tarkkailemaan asiaa yleisellä tasolla, ei minua kiinnosta sun saamat alennukset. Jos välttämättä haluat tietää, niin saan itsekin melkoisia alennuksia eräästä kaupasta tilattaessa (puhutaan yli 30% alennuksista OVH:n nähden), enkä siltikään lähtisi edes miettimään vertailua niillä hinnoilla.

Kuten varmaan huomaat, niin mulla on tossa kuvassa myös noita mainitsemiasi EAS:n patukoita, ja asiansa ajavat siinä missä FAST:n vastaavat. Pääpointtihan noissa patukoissa on se proteiinin saaminen, itselläni tuo 24 g (ProFX) riittää vallan mainiosti kerta-annokseksi proteiinia. Ei mun siinä tapauksesa tarvitse lähteä vertailemaan proteiinia / 100g. Se patukan hinta ratkaisee silloin, kun kyseessä on yli 20 g proteiinia sisältä tuote. Toki laadusta voi maksaa hieman ekstraa.

Ja jotta triidi ei menisi aivan harakoille, niin keskitytään välillä itse aiheeseen.

Jos haluaa ostaa sen pari pussia kerralla heraa, niin tuskin kannattaa tilailla mistään kaupasta (merkistä riippumatta). Käy ostamassa lähimmästä Prismasta, niin ei tule postikulujakaan päälle. Isommissa tilauksissa tuo postikulujen osuus alkaa olemaan minimaalinen, niin hintavertailujen tekeminen lienee kannattavaa. Samaa tavaraahan noissa pääosin on, eroja sitten löytynee isolaatin ja konsentraatin välillä (mm. laktoosipitoisuudet). Itselläni tuo isolaatti on osoittautunut loistavaksi vaihtoehdoksi palautusjuomaan, tykkää tuo pakkikin hyvää. Leaderin jauhoissa on parilla kaverilla ollut sekoitettavuuden kanssa ongelmia, mutta siihen en pysty enempää ottamaan kantaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom