- Ikä
- 38
Toki voit kertoa, jos tiedät :DKyllä tiedän mutten voi kertoa......:(
Ja hyvä maku on aina makuasia..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toki voit kertoa, jos tiedät :DKyllä tiedän mutten voi kertoa......:(
Ja hyvä maku on aina makuasia..
Toki voit kertoa, jos tiedät :D
no niin on mutta ei ne makeutus aineet paljon maksa. ylihintaisia ne maulliset on silti.
Kaikki jutut mitä siellä krea-ketjussa olen laittanut, olen myöhemmin perustellut.
Esim. "yksi labratesti ei merkkaa mitään"
Oletin että olisi itsestään selvyys ettei kukaan luota yhteen testiin, lisäsin myös että esim. saksassa jokainen erä testataan jo tehtaalla.
Mutta ei siitä sen enempää
Ja tiedän että on olemassa uusavutonta porukkaa, mutta luulisi heidän (sinut mukaanlukien) osaavan itsekin laskea. En edellisessäkään viestissä laskenut hintoja, jokainen saa itse laskea.
Jep, oon pahakin trolli.
Ensin hieman offtopikkia, ennen kuin menen itse asiaan:
Vaadin sinulta sen takia perusteluja, koska ensimmäinen viestisi oli todella vajavainen (kuten vaikutat itsekin olevan, pohjaan väitteeni niihin sun pari-kolmisen kuukautta vanhoihin trolliviesteihin, joissa ei ollut mitään järkeä). Heitit väitteen x ja perusteluja et ollenkaan. Muistaakseni olit lukiossa ja siksi toivonkin, että kuusi pakollista äidinkielen kurssia edesauttaa sun opiskelua, näin ollen en ole aivan menettänyt toivoani sun suhteen.
(Jos haluaisit oikeasti olla vakuuttava keskustelija, niin kiinnittäisin sinuna huomiota viestiesi ulkoasuusi.)
Ja sitten itse asiaan:
Mulla ei ole mitään syytä poistua takavasemmalle sen takia, että pyysin sulta perusteluja provosoivaan viestiisi
En ole missään vaiheessa väittänyt, ettenkö käyttäisi Evolutionia, vai olenko?
Kuva lisäravinteistani. Jos oikein tarkkaan katsot kuvaa (ota se trollipeikon naamari ensin pois), saatat jopa huomata siellä muutaman Evolutionin tuotteen. Päivitystä tuohon kuvaan on tullut sen verran, että ostin viime viikolla SKIPin tuotteita pari kappaletta ja FASTin patukoita lisää viime viikolla.
Kuka olisi niin idiootti, että ostaisi yhdeltä valmistajalta kaikki tuotteensa. Saa toki niinkin tehdä, mutta se ei välttämättä ole viisain ratkaisu. Miksei voi yhdistellä useamman valmistajan tuotteita ja luoda niistä itselleen sopivimman yhdistelmän?
Voin itse vaikka antaa omakohtaisen esimerkin:
FAST: ProFX-juomat + ProFX-patukat (+ vetoremmit & rannetuet)
EAS: CLA + Myoplex Carb Sense (patukka)
Evolution: Whey1 (suklaa) + Phase3 (suklaa, palautusjuoma)
Leader: 100% Creatinepyruvate (tosin niin mielettömän pahaa maustamattomana, että tuskin tulen ostamaan uutta purkkia, Evolutionin CRP maistui paremmalta)
Optimum Nutrition: Opti-Vites (vitamiinit, mineralit, kivennäisaineet..)
SKIP: Creatine 100% + AminoForce (aminohappoja tablettimuodossa)
UFS: Whey (maustamaton) + Casein (maustamaton)
Vitamar: Omega3 + ADE-vitamiinit
Satunnaisesti käytän myös muita FASTin tuotteita, kuten esimerkiksi Maito90-tuotetta + American Wheyta. FASTin tuotteiden sekoittuvuuden kanssa mulla ei ole ollut mitään ongelmia, enkä ole kuullut kavereiltakaan, että heillä olisi ollut sellaisia ongelmia. Ihmettelinkin siksi, että juuri sulla näitä ongelmia ilmenee?
Älä suotta revi pelihousujasi kovin pahasti.
Kiitos ja kumarrus, terv. Hullu-Ernesti
Vittu mikä hyllyllinen äijällä!!! paljon on menny rahaa noihin? muutama satanen väkisinkin koska nuo evolutionin tuotteet on kalleimpia...
Jos haluat niin laske vaikka se.
Mutta tarkoitin että osaat itsekin laskean, että miksi sanoin että "Fast on ylihintaista shittiä"
Se on hyvä, niiden hintojen perusteella olisi jopa sinunkin olisi luullut huomaavan että Fast on kallista.
En halua paljastaa hintojani ;) , enkä jaksa ruveta laskemaan.
Mikä tekee minusta trollipeikon sinun mielestäsi? Se että olen perustellut vastaukseni myöhemmin (ja olen läväyttänyt samalla sinulle "jauhot suuhun")? Vai se että et pysty ymmärtämään faktoja ja haluat kinastella kuin pikkuvauva?
Vai olenko kenties järkyttänyt ajatusmaailmaasi niin paljon että olen saanut sinut hämmentyneseen ja turvattomaan tilaan, joka on saanut sinut puolustuskannalle? Siitä johtuen haluat koittaa päteä ja kun se ei onnistu, niin sanot minua trolliksi?
Kaikkien perusteluitteni jälkeen olet jättänyt asian siihen ja koittanut päteä jossain muussa asiassa, kunnes sama toistuu taas.
ylimääräistä lässytystä
edit:
44.3g proteiinia/100g/4.5€ EAS Myoplex Carb Sense Bar
30g proteiinia/100g/ 2.7€ fast profx
Eli jos halutaan saman verran proteiinia, niin profx hinnaksi tulee 4€.
Kummatkin on ilman alennusta, mutta omassa tilauksessa oli alennus enemmän kuin 10% ;)
Ja toisessa on sokeria 60g ja toisessa ~5g. Joten 0.5€ tuo sinulle 55g vähemmän sokeria (joka on imo hyvä asia). Jos laskisin alennukset mukaan, ni fast häviäisi reilusti ;)
edit2: en laskenut tuolla 1.5€ hinnalla, koska en tiedä oliko se määräaikainen.
Millä tavalla kalleimpia? Halvemmaksi tuo whey1 tulee kuin fast80 maustettu