Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pyranha sanoi:Kerros tarkemmin tästä "puolitehosta"
Käyttäjä kun rikkoo prosun fyysisesti niin kyllä se sitten on ihan kokonaan rikki.
jalat sanoi:Mietin vaan onko emo vai prosu rikki.
Rikkinäinen prossu tarkoittaa sitä ettei se toimi kylmänäkään. Jos lähdetään prossun ehjyyttä epäilemään niin ensin on tietty varmistettu sellaiset perusasiat kuten jäähdytys.metalman sanoi:kyllä prossut voivat käsittääkseni olla osittain rikki, esim. tilanteessa joissa siilin alla oleva tahna on epätasaisesti levitetty, jolloin osa transistoreista ylikuumenee. Tämä aiheuttaa laskuvirheitä ja kaatuiluja.
Pyranha sanoi:Ripe hommaa se piipperi vaan, vika voi olla yksinkertaisesti löydettävissä sillä !
Itse kun viimeksi metsästelin vika en millään löytänyt kunnes huomasin että 12V pikkujohto oli irti, olin kytkenyt vain emon päävirtakaapelin... Eli vielä kerran ne johdot, jumpperit ja namiskat syyniin
Pyranha sanoi:Ripe hommaa se piipperi vaan, vika voi olla yksinkertaisesti löydettävissä sillä !
Itse kun viimeksi metsästelin vika en millään löytänyt kunnes huomasin että 12V pikkujohto oli irti, olin kytkenyt vain emon päävirtakaapelin... Eli vielä kerran ne johdot, jumpperit ja namiskat syyniin
Kerroppa jotakin perusteluja tähän mielipiteeseen? Puolijohteilla on taipumus toimia eri tavoin eri lämpötiloissa.Jansku sanoi:Rikkinäinen prossu tarkoittaa sitä ettei se toimi kylmänäkään. Jos lähdetään prossun ehjyyttä epäilemään niin ensin on tietty varmistettu sellaiset perusasiat kuten jäähdytys.