Projektina Ford Sierra!

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
NHB sanoi:
En tajua minkä vuoksi niin moni itkee tonnin parin päästömittausta. Jos jollakin on tarkoitus tehdä uudehkosta autosta kunnolla kulkeva peli, niin tuo ei ole kyllä suurikaan menoerä siinä sopassa. Tai jos haluaa turbon, niin miksi ihmeessä ei osta autoa jossa sellainen on jo valmiiksi? Samalla saa moottorin ja voimansiirron jotka yleensä kestää kasvaneita voimavaroja paljon paremmin kuin siinä nuhaisessa perusmallissa.

No vaikka siksi, että mittaus maksaa >1000 egeä ja tuloksesta ei ole mitään takeita. Onpa kiva rakentaa 10000 egen katutykki, viedä se VTT:lle ja saada kouraan lappu, jolla autoa ei kilpiin saa....

Tottakai kaiken saa valmiina kaupasta, mutta jospa haluaisinkin ihan itse rakennella sen turbollisen auton, ajan kanssa, talvipimeinä iltoina ja rahaa välillä säästäen?? Niin, eipä onnistunutkaan...

Kyllähän jotkut rajat ja säännöt on oltava, mutta kenen mielestä suomen nykyisissä rakentelu(säännöissä)kielloissa on mitään järkeä, ei ainakaan minun....

Juu ollaan taas :offtopic: ja palataan sierraan.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mr.Bueno sanoi:
Sen takia että sillä parilla tonnilla saa ihan kivasti jerkkua autoon(riippuu autosta) Esim erääsen Opel Mantaan tehtiin kahdella tonnilla tuplasti tehoja. Saabin mukit, kanget ja kampiakseli 2.0 --->2.2 (puristukset kasvo niin paljon et ei 95 tarvi ajella)
Kansi koneistettiin(isommat venttiliit, parempi muotolu, vähän laanattiin pois, melkein 300asteinen nokka, säädettävä nokkapyörä ja kannen palotilat samankokosiks)
Ruisku helvettiin ja sen tilalle astettiin Weberin veljekset ruokkimaan ja pakopuolelle pelti setti ja suoraputki... 110hp--> +200hp
Tosin kyseinen ukko teki kaiken itte paitsi kannen työstön ja säädätyksen.

Jopas on ollut Esson baarissa taas kummat jutut. on tullut noitten CIH-koneitten kanssa sen verran paljon askarreltua, että voin sanoa ton +200hp olevan silkkaa soopaa noilla palikoilla. Jos tosta on dynolappu olemassa niin sitten on kyllä ollut pojilla jarrupenkki päin helvettiä säädetty. Todennäköinen teho noilla virityksillä on 150-170hp. Tohon 200:n saa jo ruveta kokeilemaan vähän eri kikkoja.
 
Zone-sarja -42%
edelbrock sanoi:
Jopas on ollut Esson baarissa taas kummat jutut. on tullut noitten CIH-koneitten kanssa sen verran paljon askarreltua, että voin sanoa ton +200hp olevan silkkaa soopaa noilla palikoilla. Jos tosta on dynolappu olemassa niin sitten on kyllä ollut pojilla jarrupenkki päin helvettiä säädetty. Todennäköinen teho noilla virityksillä on 150-170hp. Tohon 200:n saa jo ruveta kokeilemaan vähän eri kikkoja.

Valittettavasti en ite ollu mukana muutakun koneen paikoilleen laskussa ja silloin näin dynolapun. Kone on entinen f-ryhmäläisen Kadetin pata ja alunperin ollu se 110hp. Kyllähän siinä lapussa 202hp oli ja en mä sieltä pellin alta ahdintakaan löytäny. Kannesta en kysyny et onko ihan alkuperänen vai kenties jostain muusta. Onhan siellä nyt tietty kaikki kevennytty ja ihQ sytkät ja kaikki mut tiedä häntä :rolleyes:
Ja onhan tuolla f-ryhmässä se yks punanen eskokin missä on ahtamattomasta 2.5 litrasesta otettu 275hp(mitä lienee besan joukossa). Mut kai näkin jotenkin tota mun Riesa projektia edistää :jahas: :offtopic:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom