Projekti Corolla AE101!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mut mikäänhän ei tietenkään voita bemareiden matalia murinoita.

Paitsi V8:n vielä matalammat murinat! Buahahahhahhha....ei sentään, makuasioita.


Eikös sun mielestä bemarissa ole ollenkaan vaihtoehtoa V8?
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Powerhousu sanoi:
Maksaa aika vitusti enemmän jos haluaa samat tehot vaparista kuin mitä saisi hyrrällä. Vituttaisi vaan maksaa tollasta 1000 euron "ylimääräistä" maksua.

Näinhän se on. Ei kyllä minulta riitä ymmärrystä tuolle 1000 euron lisätikille. Mutta tietenkin puhaltimen laitto on aina vähän kaksiteräinen miekka. Ei siitä kannata kovia tehoja repiä ilman muiden osien vaihtoa. Tietenkin sitten tekis mieli vaihtaa vielä jotain osaa, ja sen jälkeen voi taas miettiä, miksi ei ostanut valmiiksi tehokkaampaa autoa. Rakentelu voi olla hauskaa, mutta halpaa se ei ainakaan ole, jos haluaa panostaa siihen.
 
Ei olla mitään putkistoa rakentamssa. Ihan vaan viimenen takavaimennin simonssin 2". EIkä todellakaan tule kovia ääniä. Pienet murinat. Ei ollenkaan kovat omasta mielestä. Erottuupahan edes vähän vakioautoista. Ja sama homma putsarin kanssa. Joo tosiaan tiistaina projekti "edistyy" siihen että käyn hakemassa matkahuollosta peilit. Tään jälkeen voin laittaa vähän osista kuvia. Ja sitten ettimään sitä maalaria :D
 
Noniin elikkäs myös suunitelmissa oli huoltaa auto "huippu" kuntoon eli pikkuviatkin, niin ostinpa tuosas torstaina uudet tuulilasin pyyhkimet. Ja m3 peilit on noudettu postista. Kiinni laitan joku päivä kunhan pääsen kaverin lämpimään talliin. Otetaan, niitä kuvia sit samalla niin laitetaan tänne..
 
Dodiih. Tuli asennettuu noi M3 peilit ilman ongelmia. Samalla laitettiin uudet pyyhkijän sulat. Kohta pitäs vaihtaa öljyt ja suodatin tohon. Alusta asia on vielä kysymysmerkin alla. Uudet iskarit pitäs vaihtaa ja jousia en edes vaihda ellei ne ole poikki/paskana. Mutta jossain vaiheessa pitäs -40mm jouset vaihtaa ajettavuuden/ulkonäön takia (cobrat). Niin, että viitsisikö ostaa tässä vaiheesas jo noi 40mm jouset ja saentaa paikoilleen :S
 
Edistyy edistyy. Eilen verhoiltiin subikotelo. Subiks tulee ööh en muista merkkii, mut kuitenkin asiallinen 10". Ja sille 250w tehoa. Tänään pitäs käydä virtajohdon haaroti ja sit kiinni subi.
 
Mainitsit yli 3 viikkoa sitten niistä kuvista, mutta ei vieläkään näy?
 
Tuli tuossa soiteltua maalarille. Perskule 800€ tekis ovenkahvat, peilit, puskurit, kylkilistat m3 helmat jne.. Mut siitä pari sataa pois vielä..
 
Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Älä tee tolla autolle enää mitää. liikkeeseen vaihtamaan parempaan thuuning aihioon. turha tollasta mennä runkkimaan. myyt ja ostat jonku muun aihion.
 
PRIEST: Sitä, kun on jo innostunu ni ei malta lopettaa. Eilen kävin helmat autotalliin. Nyt vaan vähän säästellään ja viedään maalarille. Siis tosta PITÄÄ maalata noi puskurit koska ne ei ole korinväriset. Lisäksi mun autoa kolhi erään firman paketti auto joten jo vakuutusrahat ajaa asianasa. Enkä vaiha mihinkään. Enkä vaihtaskaan, kun toyotaan. Bemareita on helvetisti tuunattuina. Enkä tykkää bemareista. Huonoja kokemuksia tekniikkapuolelta. 200 nissan sx:ä vois olla ainut mihin vaihtasin. Siin ois jo ruutia. Helppo virittää.
 
juu 200sx on hyvä rakentelu aihio. ei mitään kun hakemaan saksasta ja teet siitä mahdollisimman huonon matkalla, eli mittariin vitusti kilsaa ja kolhuja ym pikkujuttuja ni ei tu veroo paljo mitää...
 
Dodii. Nyt on pieni 10" subi. Ja 250w sille tehoa. Perhana kaikki haarotin adapterit toiselle vahvarille jäi kotia, ku menin talleille laittaa, niin nyt ei oo takakajarit toiminnassa.. Mutta edistyy edistyy. Niin ja m3 levikkeet kävin omille talleille viimeinki hakemassa. Vois kuvia ottaa noista osista ja autosta tosissaan joku päivä tällä viikolla.
 
PRIEST sanoi:
juu 200sx on hyvä rakentelu aihio. ei mitään kun hakemaan saksasta ja teet siitä mahdollisimman huonon matkalla, eli mittariin vitusti kilsaa ja kolhuja ym pikkujuttuja ni ei tu veroo paljo mitää...

Jos satut tietämään paljolla sais halvimmillaan tommosen 200sx nisukan?
saksan maalta siis.

edit, ja veroineen
 
Parhaan tuloksen saa kun menee ja ajoittaa imu- ja pakonokat, ne kun tuppaa olemaan vakiona vähän pielessä maksimitehon kannalta. Näillä voi saada jopa 20hp lisää, enkä kuseta yhtään. Sitten vaan viedään näiden toimenpiteiden jälkeen penkkiin ja lastutetaan samalla. Säädettävä lastu on must, niillä valmiilla ei tee yhtään mitään. Jokainen moottori on yksilö, ja se pitää säätää penkityksen yhteydessä. Noilla kaikilla on tehonlisäys jo useita kymmeniä hepoja. Jos vielä haluaa lisää, niin vie kannen työstettäväksi ja lykkää peltipakosarjan.

Tekeeköhän kaikki korjaamot noita imu- ja pakonokkien ajoituksia?
Ja paljonkohan mahtaa kustantaa?
vois käyttää 146 thkm ajettuu corollaa säädöllä.
 
Tekeeköhän kaikki korjaamot noita imu- ja pakonokkien ajoituksia?
Tarvitsee säädettävät nokkapyörät koneeseen. Säädöt sitten dynossa. Eli vastauksena, ei tee.
 
Itse ymmärrän kans kyllä tehoputkiston hienot möreät äänet,mutta siihen vaaditaan vähintään 6-sylinterinen kone.4-pyttysessä se jumina on tosi ärsyttävän kuulosta,on joskus ollut itellä gti-corollassa.Meinas kyllä hermot lähteä,varsinkin pikatiellä tasasta vauhtia ajettaessa.Ei kuullosta hyvältä.


Ite sain Preludeen tosi siistit äänet vaikka olikin 4 pyttynen 2,3 litranen.

3 vaimenninta tosin oli. Ja ne oli niin matalat äänet että kukaan ei edes ärsyyntynyt niistä :) kehuja vain tuli.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom