Project Dolphin - testaa paljonko käytät näppäimistöäsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tidus
  • Aloitettu Aloitettu
http://www.project-dolphin.nl/

Rekisteröidy, lataa ohjelma koneellesi download -kohdasta, liity Pakkotoisto.com -tiimiin ja katsotaan, kuinka korkealle joukkue saadaan nousemaan. Isoimmat ja kovimmat tiimit ovat kirjoittaneet miljardeja merkkejä.

Itse aloitin viime vuoden huhtikuussa ja nyt on kertynyt 3 528 398 merkkiä.

täytyypi kokeilla. miten ne lyönnit menee sinne tiimin tietoihi? oon nyt tiimissä, ja näppäilen tässä niin meneekö ne lyönnit sinne

No en varmaan. Joku sitten katselee mun alan foorumeille lähettämiä tunnustuksia homoseksikokemuksistani. :jahas:
Ei mutta tollahan voi joku noista ylläpitäjistä PERIAATTEESSA saada tietoon vaikka mun pakkiksen salasanan, tai jotain muuta kultaakin kalliimpaa.

Asialliselta sivustolta tuo minusta vaikuttaa. En ainakaan tässä menneen vuoden aikana ole huomannut mitään salaliittoteorioihin viittaavaa.

Juzzi87 sanoi:
täytyypi kokeilla. miten ne lyönnit menee sinne tiimin tietoihi? oon nyt tiimissä, ja näppäilen tässä niin meneekö ne lyönnit sinne

Jos olet tehnyt kaiken oikein, niin ohjelma "pulsettaa" serverille tietyin väliajoin kirjoittamasi merkkimäärän. Valikosta voi valita, kuinka usein ohjelma "pulsettaa".

Mites luotettava ohjelma toi on ku ei oikein viittis asentaa sellasta ohjelmaa iha huvin vuoks mikä tallettaa kaikki mun kirjotukset?

Toooosi fiksua:jahas:
Sinne sitten meneekin kaikki teidän salasanat, pankkitunnukset ja homoeroottiset päiväkirjamerkinnät.

Elcaco sanoi:
*klip*
Ei mutta tollahan voi joku noista ylläpitäjistä PERIAATTEESSA saada tietoon vaikka mun pakkiksen salasanan, tai jotain muuta kultaakin kalliimpaa.
Tämä sama mulla kävi ekana mielessä.

Should I join?
Gee, let me think... :jahas:

NO!

Edit: eihän kukaan täällä kytke konetta nettiinkään ilman virustorjuntaa...

Onhan toi jo vanha juttu. Olisko 2002 tai jotain ku tonne miljoonan vedin ja sit lähti softaki. Eiköhän se ihan luotettava oo.

Ei vitsi :hyper:

Miksi turhaan asentaa keyloggereita troijalaisten tai vakoilijoiden kautta ihmisten koneille? Paljon helpompaa on, kun pyytää ihmisiä suoraan asentamaan keyloggerin koneelleen :lol2:

CIA aikoo tappaa Osama Bin Ladenin aiheuttamalla magneettisäteellä maanjäristyksen, joka tuhoaa koko afganistanin.

siis onko toi oikeesti joku härdelli millä joku runkkari ottaa tietoja salasanoista yms. no onneksi en kirjautunu muutaku pakkikseen ton aikana. :)

Back
Ylös Bottom