Profeetta summonoi UFOja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja apophis
  • Aloitettu Aloitettu
Tää ansaitsee kyllä jotain huomioo... vaikee sanoo oliko vain kanavan pr-kikka tehty yhes ton ennustajan kans vai aito havainto? Ois hauska tietää miten tilanne näky ilmavoimien tutkanäytöllä... mielenkiintoista!

No huh huh...missä on Skepsis Ry kun sitä tarvitaan;)

Powerhousu sanoi:
Oonko mä jotenkin tyhmä ja sivistymätön, vai onko toi summonoida joku slangisana, kun en sitä ymmärrä?

Eipä taida suomenkielessä sellaista sanaa olla :)

Englanti-Suomi
summon ['sʌmən] v, 1. ylät, kutsua (kehottaa, pyytää), kutsuttaa, 2. käskeä, 3. lak, ~ to court haastaa oikeuteen summon (up) kerätä (jtk ominaisuutta), koota (jtk ominaisuutta) ~ courage kerätä rohkeutta, ~ the courage to tell the police kerätä rohkeutta kertoakseen poliisille; summon up kirj, palauttaa mieleen ~ a memory / thought palauttaa mieleen muisto / ajatus, The event last night summoned up memories Eilisiltainen tapahtuma palautti mieleeni muistoja

Nörtin mielestä "Summon" tarkoittaa tietysti infernaalisen ökkömönkiäisen kutsumista manalan syövereistä taistelemaan nörtin rinnalla galaksin pelastamiseksi. Summonointi vaatii aina manaa. Riippuen summonoitavasta apuvoimasta manan pitää vielä olla oikeantyyppistä.

Voisko joku kertoa mitä ne haastelee kun omat kaikuttimet ei ole toiminnassa? Partajeesus siis kutsuu valkoisia boolsseja flouttaamaan ympärilleen? Pitääpä itsekin kokeilla summonointia ens kerralla potkupallokentällä :evil:

Siistiä. Sunnuntaihin mennessä selviää oliko feikki :D

Kaveri arveli, että tää olis jotain lobbausta sen War of the Worlds - leffan tiimoilta. Itse olen tietysti vakuuttunut, että kyseessä on todellinen ufojen invaasio ja humanoidit suunnittelevat käyttävänsä meitä mitä sairaimpiin tarkoitusperiinsä. :evil:

summon ['sʌmən] (v) tr 1 kutsua, käskeä luokseen 2 kutsua koolle ~ a meeting kutsua kokous koolle 3 oik haastaa oikeuteen 4 kerätä, koota, loihtia esiin ~ courage kerätä rohkeutta

Miksiköhän toi tapahtu Jenkkien armeijan tukikohdan yläpuolella. Miksiköhän ne ei kommentoinu asiaa? :thumbs:

Back
Ylös Bottom