Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paskallakäyminenkin kuuluu treenaamiseen, pitäisikö siitä tehdä kansikuvajuttu?jakoavaimen valmistus ei liityy reenamiseen mutta douppaus kuuluu
Itse yllätyin positiivisesti kun lehti tuli ja vielä kirje kuoressa. Onneksi tuli en olis muuten hoksannut yhtä lehdessä olevaa ilmoitusta.
No miksei voi puhua vaikka naisten hilloviikoista tai jakoavaimen valmistuksesta? Toki voi, mutta ProBody nyt ei vain ole niistä puhumassa. Kantsii perustaa oma lehti, jos haluaa lukea jotain stedoideista, tai sitten klikkailee tänne. Eikö 69 tuhatta viestiä ole tarpeeksi?
Paskallakäyminenkin kuuluu treenaamiseen, pitäisikö siitä tehdä kansikuvajuttu?
Otahan nyt kuitenkin se huomioon,että lajin pariin eksyy koko ajan uusia ihmisiä.Mikä perkele on, kun joka toisessa lehdessä käsitellään min. 3 sivua eri proteiinilähteiden käyttötarkoitusta tai paremmuutta.
Onko jutut vähissä vai mikä maksaa?
Itse en jaksa lukea enää miten hera on proteiinien kuningas ja maitoprotskua voi laittaa palkkariin!
:DEiku en edes muistanu että olin tilannu lehden ja olin jo lähdössä lehtipisteeseen ostamaan sitä, mutta sitä ennen katsoin postin ja siinähän se oli:haart:. Minusta ProBody on asiallisin alan lehti mitä on tullut vastaan(ja tosin ainoa mikä tänne perälle tulee).Ajattelitko, että "ei ne kumminkaan mulle mitään lehteä lähetä..."
Toivottavasti Probody ei lähde samalle linjalle kuin jotkut kilpailevat lehdet siinä asiassa, että joka lehdessä on juttu tyyliin "maksimoi testosteroni tuotantosi" tai "proteiinisynteesin maksimointi mikrofraktioden avulla" ;) yms.
Olisi mukava lukea juttuja myös muiden kuin kehonrakentajien treeneistä. Hirveän montaa juttua ei jaksa lukea kuinka eri kehonrakentajat treenaavat esim. hauiksiaan, kun eipä niissä nyt hirveästi eroa ole.
Juttusarja voisi olla esim. voimamiesten, yleisurheilijoiden, jääkiekkoilijoiden yms. voimaharjoittelusta. Osittain tämän tyylisiä juttuja on Probodyssä jo ollutkin ja toivottavasti ne jatkuu.
Pisti lehteä lukiessa silmään että aika paljon erinäisiä mainoksia lehdessä, noin joka 4 sivu mainos. Toki ymmärrän että jollainhan se pitää rahoittaa lehden teko.
koska ja miltä kanavalta tuo MAXIMAL alkaa näkymään?