Pro Pilkki 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja UFChamp
  • Aloitettu Aloitettu
Sama homma, meen tuoho hessuu

E: Pitäsköhä läimästä nimee pakkis jotenki niinku housel on nii tunnistaa jos pakkiksen jengii näkyy samoil vesil ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää on kyllä hyvä peli. Silloin, kun tuo julkaistiin niin tuli pari viikkoa pelattua tätä päivittäin, mutta sitten se unohtui. Nyt vois aloitella taas pelaileen, kun ei jaksa järvellekkään mennä paleleen :D

Voiskin heti koittaa miten onnistuu kalan narraus.

Hyvä hyvä. Nää arki-iltapilkkimiset taitaa mennä publaservulla, kun ei meitä kuitenkaan oo paikalla samanaikaisesti kuin max. 3 henkilöä.

Ketä on nyt sunnuntain geimeihin tulossa klo 20:00? Lista pystyyn! Kuka hostaa? Oisko vaikka eka innokas joka haluaa hostata niin nimen perään listaan ilmoitus.. Minä voisin muuten mutta oon hotellin WLAN:issa tai kännykän netillä mukana niin voipi tulla ongelmia. Kymmenellähän olis jo mukava pilkiskellä.

1. MiKa

Joo ihan inside-porukalla. :) Eiköhän me kymmenen pilkkijää tänä viikonloppuna saada kasaan ja porukka vakiintuu ajan myötä.

Olen nyt vähän pelaillut varmaan 10v tauon jälkeen. Voisin osallistua eli 6. Jesco. On niin pirusti muutujia nykyään tossa pelissä. Propilkki ykkösessä taidettiin veivaa kolmella pilkillä.

Noniin, ilmoittautuneet pelaajat tällä hetkellä ovat:
1. Mika
2. Lapajaässä
3. PakkisHouse
4. PakkisAki
5. Tave
6. Jesco

Sunnuntaina avaan pelin julkiselle pelilistalle, nimeksi vaikka pakkotoisto? Salasanaksi laitan pakkis.

Täst tulee kyl niin kingii että huhhuh! Mietin muuten, että kaiketi me sit pilkitään se normi 30 min/ kenttä? Vartissa ei tietyissä kentissä pääse edes kalapaikoille. Pitää täs vähän treenailla ennen sunnuntain koitosta, lauantaina baariin ehkäpä niin on sitten sopivan jäinen olotila sunnuntaina jäällä pojottamista varten!

Tuun kans sunnuntaina jos saan läppäriin hiiren ostettua siihen mennessä :) Joskus pari vuotta sitten viimeks pelaillu pöytäkoneella, mut nyt vois alkaa työstämään tätä uudestaan :) Nimim. Mixxxu

Tulipa tässä mieleen... Miksei samantien tehtäis ihan turnaus? Ite olin aikonaan järjestämässä kalasaalis.comissa pp2 kisoja. Siellä mentiin ihan turnaus systeemillä että oliko neljä kisaa ja aina sijotuksen mukaan pisteet jne. Sitten vaan joka kisan jälkeen aina ynnättiin pisteet ja lopulta katottiin voittaja. Tuossa ketju siihen liittyen ks.comista: KS.Comin propilkki2 kisat Siellä jossain oli kai sitten kaikki säännötkin jne. Eikä sen tarvi niin totista olla vaikka oliskin ihan turnaus. Kuitenkin ihan mielenkiintonen mun mielestä. Ja jos sunnuntaina pelaatte niin saatan nimellä laitela tulla sinne pelaileen. Tälle talvelle ei oo tullu vielä pelattua.

Tulipa tässä mieleen... Miksei samantien tehtäis ihan turnaus? Ite olin aikonaan järjestämässä kalasaalis.comissa pp2 kisoja. Siellä mentiin ihan turnaus systeemillä että oliko neljä kisaa ja aina sijotuksen mukaan pisteet jne. Sitten vaan joka kisan jälkeen aina ynnättiin pisteet ja lopulta katottiin voittaja. .

Jotain tämän tyylistä itsekin suunnittelin, kun tähän ketjuun ekaa kertaa viestiä heitin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom