Pro Evolution Soccer 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wainio
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
PES on täällä taas, tarkemmin lokakuussa. Tällä kertaa ei edes Xbox360:lle ilmesty keskeneräistä raakiletta vaan ihan "koko" peli kuten pleikkarillekkin. Eli eroavaisuuksia ei pitäisi 360 ja Pleikkari 3:sen välillä olla. Jotain uudistuksiakin mahtuu mukaan normaalin faceliftin lisäksi:

- Untucked shirts
- Full 3D fans
- Amazing collisions
- Very realistic goalkeepers
- New Menu system, much simpler with blue world map as the background.
- No more scripts, better control of the player (More user defined motion).
- The ball physique looks heavier.
- No black screen after fouls are given.
- A non-scripted AI is one that will not repeat the same patterns of play. Matches will be unique in all aspects as the AI is advanced enough to adapt in real-time to current in-match situations presented by the player.

Mukana myös uusi liike, dive, eli sukeltelua rankkarin toivossa odotettavissa.

www.winningelevenblog.com

Eipä tosta nätimmäksi voi enää oikein pelaajat mennä. Katsojat 3D:nä on todellakin odotettu uudistus. Untucked shirts? Onhan se ollut jo edellisessäkin versiossa?

Ton takia mä sit ostan sen PS3:n.

Paras fudis peli formaatti ever :) ja yks parhaimmista peleistä mitä olen koskaan pelannu, ihan ykkösestä saakka tullu vedettyy. Sama homma taitaa joutuu ostaa ps3:n.

Lisenssijoukkueet:

Alla lag i engelska Premier League (inga licensierade lag alls)
• Alla lag i franska Ligue 1 (alla lag licensierade)
• Alla lag i italienska Serie A (alla lag licensierade)
• Alla lag i holländska Eredivisie (alla lag licensierade)
• Alla lag i spanska Liga Espanola (alla lag licensierade)
• Bayern Munchen (licensierat)
• Anderlecht (licensierat)
• FC Brugge (licensierat)
• Dinamo Zagreb (licensierat)
• FC Copenhagen (licensierat)
• FC Honka (licensierat)
• Olympiacos Piraeus (licensierat)
• Panathinaikos (licensierat)
• AEK Athens (licensierat)
• Rosenborg BK (licensierat)
• Wisla Krakow (licensierat)
• Benfica (licensierat)
• FC Porto (licensierat)
• Sporting Lisbon (licensierat)
• Spartak Moskva (licensierat)
• Lokomotiv Moskva (licensierat)
• Celtic (licensierat)
• Glasgow Rangers (licensierat)
• Red Star (licensierat)
• AIK (licensierat)
• Hammarby IF (licensierat)
• Helsingborgs IF (licensierat)
• IFK Göteborg (licensierat)
• FC Basel (licensierat)
• Besiktas (licensierat)
• Fenerbahce (licensierat)
• Galatasaray (licensierat)
• Dynamo Kiev (licensierat)
• Boca Juniors (licensierat)
• River Plate (licensierat)
• Internacional (licensierat)
• Sao Paulo (licensierat)

Honka mukana...

Level7

Minä ainakin toistaiseksi elän siinä toivossa, että tulee.

Mua ainakin harmittaa ihan sikana, että saksan liiga on tippunu pois...
Käsittääkseni ei tule PS2:lle. Tai jos tulee, niin ei kyllä ole samanlainen. PS2:ssa loppuu potku kesken, sen takia tekoälyä ei ole pystytty kunnolla uudistamaan. Nyt PS3:n myötä tekoäly on kirjoitettu hiukan uudella tavalla ja se ei kyllä taida enää pyöriä PS2:lla. Tämä siis ihan mutupohjalta.

Käsittääkseni ei tule PS2:lle. Tai jos tulee, niin ei kyllä ole samanlainen. PS2:ssa loppuu potku kesken, sen takia tekoälyä ei ole pystytty kunnolla uudistamaan. Nyt PS3:n myötä tekoäly on kirjoitettu hiukan uudella tavalla ja se ei kyllä taida enää pyöriä PS2:lla. Tämä siis ihan mutupohjalta.

Mulla on samanlaista mutua. Tai ainakin olen käsittänyt, että ei ole kakkoselle tulossa.

Ei ole näköjään vieläkään saanut kaikkia Valioliigan joukkueiden lisenssejä. Mikäköhän siinä oikein mättää:confused:

Mulla on samanlaista mutua. Tai ainakin olen käsittänyt, että ei ole kakkoselle tulossa.

Ei ole näköjään vieläkään saanut kaikkia Valioliigan joukkueiden lisenssejä. Mikäköhän siinä oikein mättää:confused:

Kuinka niin ei ole?

"Alla lag i engelska Premier League (inga licensierade lag alls)"

Hups.. enpä huomannut tuota suluissa lukevaa. En tosin ole ihan varma mitä tarkoittaa

Ja vielä Pelaajalehdestä:
"Pro Evolution Soccer 2008 julkaistaan syksyllä PlayStation 3:lle, Xbox 360:lle, PSP:lle, PlayStation 2:lle, pc:lle ja DS:lle."

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kuinka niin ei ole?

"Alla lag i engelska Premier League (inga licensierade lag alls)"

Hups.. enpä huomannut tuota suluissa lukevaa. En tosin ole ihan varma mitä tarkoittaa

Ja vielä Pelaajalehdestä:
"Pro Evolution Soccer 2008 julkaistaan syksyllä PlayStation 3:lle, Xbox 360:lle, PSP:lle, PlayStation 2:lle, pc:lle ja DS:lle."

Selvä, sit mulla oli väärää mutua.

Suluissa lukeva teksti meinaa just sitä, ettei kaikki joukkuueet oo lisenssissä. Ainakin mun kielipäällä.

Selvä, sit mulla oli väärää mutua.

Suluissa lukeva teksti meinaa just sitä, ettei kaikki joukkuueet oo lisenssissä. Ainakin mun kielipäällä.

Mun kielipäällä tuo tarkottais, että kaikki joukkueet on lisenssissä mutta esim kaikki pelaajat ei ole :rolleyes:

ah, peli tulee pc:lle ettei tarvi lähtä gigolon hommia pyörittämään että saisi xbox360. edelliset pessit ovat olleet jotain niin viihdyttävää että kyllä kelpaa! Pitääkin pistää ennakkotilaukseen jo.

Jaa, kai se sitten tulee PS2:llekin, jos ne kerran niin väittää. Mutta tuskin kyllä on ihan samanlainen, kun sen ei kaiken järjen mukaan pitäisi pyöriä sellaisenaan PS2:ssa. PES:seissä on ollut aiemminkin aika suuria eroja pelialustasta riippuen, PS2 on ollut se oikea alusta, jolle se on tehty ja jolla pelaaminen on ollut parasta. Jostain muistan kuulleeni, että nyt olisi tarkoitus tehdä kunnollinen versio myös Xbox360:lle. Tosin ohjain on hiukan, joten pelattavuus ei välttämättä ole silti ihan sama.

Jep ja onhan se nihkeetä vääntää PS2:lla, kun kuitenkin tietää, että nurkan takana olisi mahdollista pelata 100 kertaa parempaa ja hienompaa versiota.:D

Eipä tuo mun päätöstä hirveästi muuta. Toki voin kokeilla ekana PS2:llla, mutta PS3 hommataan sitten kun uusi PES tulee. Maksaa vaan edelleen niin vitusti.:curs:

Kovat oli puheet, edelleen Pleikka kakosella jauhetaan...MUTTA huomenna pitäisi olla uusin PES koneessa, toivottavasti. Mites muilla? Onko kukaan vielä päässyt ottamaan tuntumaa? Laitan jotain analyysia kun maltan.

Jep ja onhan se nihkeetä vääntää PS2:lla, kun kuitenkin tietää, että nurkan takana olisi mahdollista pelata 100 kertaa parempaa ja hienompaa versiota.:D

Eipä tuo mun päätöstä hirveästi muuta. Toki voin kokeilla ekana PS2:llla, mutta PS3 hommataan sitten kun uusi PES tulee. Maksaa vaan edelleen niin vitusti.:curs:

Pro Evolution Soccer 6:n PS2-versio oli sata kertaa parempi kuin XO versio. Olihan XO versio nätimpi, mutta sillä nyt ei ole vittuakaan väliä jos peli lagailee ja on kankea.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom