Prison Break season2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eggman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
T-Bag itki. Paljastu siitäki vähän ihmismäisempi puoli... Multa meni vähän ohi ne tapahtumat siellä sen himassa. Mitä sen isä pakotti sitä opiskelemaan tai jotain? T-Bag halus katkasta Bagwellien pahan perinteen ja kasvattaa sen naisen lapsista hyviä, vai?

No niin, sarja on ilmeisesti jo jonkin aikaa sitten palannu tauolta... Missä nyt mennään, eli mikä on viimesin julkastu jakso toisesta tuotantokaudesta?

No niin, sarja on ilmeisesti jo jonkin aikaa sitten palannu tauolta... Missä nyt mennään, eli mikä on viimesin julkastu jakso toisesta tuotantokaudesta?

S02E17 ilmestyi maanantaina.

Millsia loppuasetelmia te veikkaatte tälle sarjalle, kun tää pian kohta ja toivottavasti loppuu?

Mä luulen ainakin, että T-Bag kuolee vielä. Olis jotenki laimeeta jos se onnistuis jossain katoamistempussa tai vielä laimeempa jos se joutuis takas vankilaan. Miten sitä ei muuten alunperinkään ollu tuomittu kuolemaan, ku Lincoln tuomittiin yhdestä murhasta?

Fernandoki jää varmaan tavalla tai toisella kiinni, mutta sen juttu ei pääty silti täysin onnettomasti.

Muista en osaakaan sanoa paljon mitään. Aika absurdilta tuntuis, että kaikkia odottais jonkunlainen onnellinen loppu.

Millsia loppuasetelmia te veikkaatte tälle sarjalle, kun tää pian kohta ja toivottavasti loppuu?

Mä luulen ainakin, että T-Bag kuolee vielä. Olis jotenki laimeeta jos se onnistuis jossain katoamistempussa tai vielä laimeempa jos se joutuis takas vankilaan. Miten sitä ei muuten alunperinkään ollu tuomittu kuolemaan, ku Lincoln tuomittiin yhdestä murhasta?

Fernandoki jää varmaan tavalla tai toisella kiinni, mutta sen juttu ei pääty silti täysin onnettomasti.

Muista en osaakaan sanoa paljon mitään. Aika absurdilta tuntuis, että kaikkia odottais jonkunlainen onnellinen loppu.

Lincin tuomion saneli aika pitkälle "yhtiö"...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
oli kyllä hyvä toi 17 jakso vasta tänään sain koneelle, mutta kannatti odottaa.
Linkki muilutti kunnolla sitä vinosilmää :D c-note antautui, t-bag jätti sen perheen rauhaan, ja huomena pääsee väijymään uutta jaksoa :D

oli kyllä hyvä toi 17 jakso vasta tänään sain koneelle, mutta kannatti odottaa.
Linkki muilutti kunnolla sitä vinosilmää :D c-note antautui, t-bag jätti sen perheen rauhaan, ja huomena pääsee väijymään uutta jaksoa :D
Jep. Pääs maksamaan vähän takas :D Mä oikeestaan nautin vähän siitä kohasta:nolo:

Iha hyvä jakso, ite pidin.. ei tää niin kuraa ala viel olee ku LOST :(
Jäi kyllä semi kesken, hitaasti etenee..

Toivon sydämeni pohjasta, että Kellerman snipaa sen huora pressan :rolleyes:

Ihan hyvä jakso tämä 18.

Hiukka häiritsi että miten se superhyperduper älykäs päähenkilö ramppaa pitkin kyliä ainoa pelastava tallenne taskussa. Ja ainuttakaan kopiota ei kenelläkään. Ei kopioida vaikka tuhanteen paikkaan fileä jemmaan ja porukka hajaantuu kolmeksi, kukin voi tyrkyttää tallennetta maililla tai kertomalla filestä puhelimessa sitten mihin tykkää. Tai pistää vaikka filen jakoon maailmalle, sieltähän sitä ei enää poista mikään mystinen firma.

+Fileä pitää kaikkien ihmetellä paikan päällä, ei voi missään tapauksessa pistää vaikka sähköpostilla kenellekään.

+Tuomarit horisee jostain tiedostojen aikaleimoista, noitahan voi nyhvätä mielensä mukaan mihin suuntaan haluaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom