taivaskäsi
VIP
Vihdoin sain jakson koneelle ja katottua.
houru meinaa sillä lautalla päästä Hollantiin :D Sucre pölli sen papan auton, luulin et nyt jäi sekin kiinni, mutta ei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sarjan jännitys on laskenut paljon, kun sitä pitää venyttää liikaa.
Juu et... mun mielestä siitä lähtien kunEn tiedä olenko ainoa ketä on alkanut kyllästyttämään tuo sarja.
En mä jatkuvasti ihan kriitikkona leffoja tai sarjoja katokaan, mutta mulle ton sarjan katsojan aliarvioiminen puskee läpi niin reippaasti että se ei herätä enää minkäänlaisia tunteita. Ja seraipat sanoi:Jos mietit liikaa, etkä vain keskity itse jaksoon siitä menee kaikki hauskuus. Joten koitapa ihan, että katsot sitä "valot palaa, mutta ketään ei ole kotona"-tyyliin etkä keskity siihen onko ideoita kopioitu tai voisiko näyttelijät olla parempia.
Mietityttää että miten se agentti Mahoney sai tapettua sen yhden agentin joka ampui aikaisemmin Veronican.
Meneekö Kellerman presidentti Reynoldsin juoneen? Siis sehän ei oikeesti Kellermania takaisin halua, se on vissi. Ja kyl Kellerman sen pian tajuaa.
Entäs
Minkä vitun takia muka Steadmanin DNA on tunnistamaton, kuten viimeistä edellises jaksos sanottiin? Jos kerran sen tiedot on hävitetty, so what, oltais otettu siitä (tai nyt sen ruumiista) näyte ja verrattu siskoonsa presidenttiin jos salaliitto oltais oltu selvittämässä. Aika selvä sillon.
Okei, olen vähän koukussa
Ase ohimolle ja a vot? Eihän se mikään taikatemppu voi olla.