Prison Break season2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eggman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vihdoin sain jakson koneelle ja katottua.
houru meinaa sillä lautalla päästä Hollantiin :D Sucre pölli sen papan auton, luulin et nyt jäi sekin kiinni, mutta ei.

Rehellisyyttä jumalauta! yks parhaista sarjoista
mitä on koskaan tehty melkee perkele,
ei paljo kiinnosta jos yhen jakson seisoo "ehkä" juoni paikallaan, "HUI SAATANA" :whip:

Prison Break for the win!

kannattaako noita teijän spoilereita lukee jos on kattonu sitä telkkarista?
Mikä tuotantokaus siel on muuten menos nyt telkkaris?

Kyl on edelleen niin jännittävää sarja että tekee huonoa syrämmelle ja verenpaineelle :)

Saa nähä mitä Kellerman tekee. Selvästikin Presidentti Reynolds yrittää vain käyttää Kellermania hyväkseen ja jos se tuo veljekset sen luokse niin se kuitenkin heitetään Kimin ja kumppaneiden raadeltavaksi.

Mietityttää että miten se agentti Mahoney sai tapettua sen yhden agentin joka ampui aikaisemmin Veronican.

En tiedä olenko ainoa ketä on alkanut kyllästyttämään tuo sarja. Tuntuu että tuosta ekasta tuotantokaudesta olisi saanut ehkä yhden hyvän leffan tehtyä, mutta sarjana tuo on pitkästyttävä. Muutenkin tuo on mielestäni jotenkin lapsellinen sarja. Idea on hyvä, mutta kliseiset ja ohuet henkilöhahmot sekä juoni epätäydellisyyksineen ei iske tänne. Hahmoissa ei ole mitään syvyyttä tai särmää kuten Lostissa, ja kun tuotantokausi on näin pitkä, ja se keskittyy vain tuohon pakoon josta ei tunnu tulevan kakan vertaa niin lopputulos=tylsä.
Lisäksi suoraa kopiontia esim. The Shawshank Redemptionista. Vanki joka suunnittelee pakoa, tekee palveluksen vankilan johtajalle ja sitten käyttää johtajaa hyväksi paossaan jne. Tämä on niin nähty jo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olet luultavasti ainoa. :D Jos mietit liikaa, etkä vain keskity itse jaksoon siitä menee kaikki hauskuus. Joten koitapa ihan, että katsot sitä "valot palaa, mutta ketään ei ole kotona"-tyyliin etkä keskity siihen onko ideoita kopioitu tai voisiko näyttelijät olla parempia.

Ite tulee myös aika usein mietittyä miten jonkun kohtauksen olisi voinut tehdä toisin, mutta onko se sarjojen/elokuvien tarkoitus? :)

En tiedä olenko ainoa ketä on alkanut kyllästyttämään tuo sarja.
Juu et... mun mielestä siitä lähtien kun
Abruzzi kuoli
on sarja lähtenyt tosi jyrkästi alamäkeen. Ei nyt johdu varmaan juuri tosta kyseisestä tapahtumasta, vaan yleensä tuntuu siltä. Juoni junnaa paikallaan pahemman kerran sekä kärsii pahasta punaisen langan katkeilusta eikä mitään oikeita cliffhangereita ole, kun niiden tarkotuksena on vaan pärähtää ruutuun jännästi just ennen mainostaukoa. Tai jos jakso jää koukuttavaan kohtaan, niin yleensä se ratkeaa jollain niin "epäpalkitsevalla" tavalla että ei voida edes enää puhua mun mielestä mistään en-malta-odottaa-efektistä, kun tietää jo etukäteen, että ratkaisu on naurettava. Esimerkiksi siinä yhdessä jaksossa kun
jengi kaivoi rahoja sieltä asunnosta, T-Bag kävi käsiksi siihen muijaan ja jakso loppuu "kutkuttavasti" siihen kun muijan poliisitytär tulee kotio. Se ratkaisu seuraavan jakson alussa oli ihan vitun laimea!
raipat sanoi:
Jos mietit liikaa, etkä vain keskity itse jaksoon siitä menee kaikki hauskuus. Joten koitapa ihan, että katsot sitä "valot palaa, mutta ketään ei ole kotona"-tyyliin etkä keskity siihen onko ideoita kopioitu tai voisiko näyttelijät olla parempia.
En mä jatkuvasti ihan kriitikkona leffoja tai sarjoja katokaan, mutta mulle ton sarjan katsojan aliarvioiminen puskee läpi niin reippaasti että se ei herätä enää minkäänlaisia tunteita. Ja se
Steadmanin itsemurha
oli oikeasti kaiken huippu ja viimeistään osoitus siitä, että tää sarja ei varmaan lopu ikinä. Paska sarja, mutta pakkohan tätä nyt on seurata loppuun saakka kun silti haluaa nähdä kuinka siinä lopuksi käy. :(

Mä taidan olla sopivasti tyhmä tälläsen sarjan seuraamiseen. :D
Joo ei mutta onhan tossa ollut kaikenlaista typerää mm. toi minkä Esis mainitsi, mutta PB rokkaa silti ihan kympillä.

Kyllä PB edelleen rokkaa ja kovaa :D Tosiaan alkanu mennä vähän hapuiluksi toi touhu, mutta edelleen pysyny koukussa. Ei sentään ihan Lostimaiseksi venytykseksi ole mennyt! Tai saas nähdä milloin Burrows ja Scofield päätyy ratsastamaan jollain jääkarhulla Kellermanin perään....

Mua ainakin kutkuttaa todella paljon seuraavat jutut:

Meneekö Kellerman presidentti Reynoldsin juoneen? Siis sehän ei oikeesti Kellermania takaisin halua, se on vissi. Ja kyl Kellerman sen pian tajuaa.

Entäs

Minkä vitun takia muka Steadmanin DNA on tunnistamaton, kuten viimeistä edellises jaksos sanottiin? Jos kerran sen tiedot on hävitetty, so what, oltais otettu siitä (tai nyt sen ruumiista) näyte ja verrattu siskoonsa presidenttiin jos salaliitto oltais oltu selvittämässä. Aika selvä sillon.

Ja sit taas

miksei Sara ja Michael ei voi tavata ja pian! Viimeinen kunnon kosketus oli ekan kauden The Key -jaksos, jolloin nähtiin se suudelma. Jos ei nyt tule pian jotain sutinaa ni kuiva meininki. Tosin tän viikon trailereis näkyny uus suudelmakohtaus joten sitä odotellessa!

Okei, olen vähän koukussa :nolo:

Meneekö Kellerman presidentti Reynoldsin juoneen? Siis sehän ei oikeesti Kellermania takaisin halua, se on vissi. Ja kyl Kellerman sen pian tajuaa.

Entäs

Minkä vitun takia muka Steadmanin DNA on tunnistamaton, kuten viimeistä edellises jaksos sanottiin? Jos kerran sen tiedot on hävitetty, so what, oltais otettu siitä (tai nyt sen ruumiista) näyte ja verrattu siskoonsa presidenttiin jos salaliitto oltais oltu selvittämässä. Aika selvä sillon.

Okei, olen vähän koukussa :nolo:

Lievästi sanottuna vähän koukussa. :)

Ei todellakaan mene. Sanoi vain sen viimeisen repliikkinsä hiukan siihen tyyliin, että katsoja saattais luulla niin.
Jos sille presidentille ehdottaisi jotain tuontyylistä tää kivittäis sitä ehdottaneen henkilön ja sen perheen. Alkaisi kauhea selittely kuinka hänen veljensä on kuollut monta vuotta sitten & ruumis löytyy hautausmaalta ymsyms. Koko Steadmanin oikea kuolema on pyyhitty pois ihmisten mielistä jo. Presidentti & muut on alkanut itsekin jo uskoa, että Steadman kuoli oikeasti Burrowsin toimesta.
..päläpälä bum

Ase ohimolle ja a vot? Eihän se mikään taikatemppu voi olla.

Totta.
Mutta yleensä noita superagentteja ei tunnu olevan ihan helppo tappaa noin vain. Ihmettelen ettei sen kuolema oo jo herättäny Kimiä ja kumppaneita. Luulis että Mahoney on aika lirissä pian.

Ja jostain Bellickistä tulee joku FBI agentti:D. Olis vaan pysyny siel vankilassa, et olis nähny ku sitä oltais piesty;).

Suositut

Back
Ylös Bottom