Prison.Break.Season.4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juste
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oli aika kehno jakso. Odotukset olivat toki kovemmat edellisen jakson ankaran menon jälkeen. Jos Bellick herää vielä henkiin niin loppuu tämän sarjan katsominen :david:

Oli hieman tylsähkö jakso mun mielestä.. Loppu kyl vittumaiseen paikkaan, tuli joku halpa saippuasarja mieleen :D

Taas pitää odottaa viikko.. jäi kyllä kutkuttavaan tilanteeseen.. Osaa ainakin pitää jännitystä yllä.

edit. oliko sen maikkelin ite pakko mennä sooloilee sinne lopussa ois vaikka sucreen kouluttanu vähän leikkaa lasia :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olipas se helppoa purkaa metrin paksuinen teräsbetoniseinä, ja ääntäkään ei tullu 10 desibeelii enempää:D.

Maikkeli se vaan aina keksii ratkaisun mihin tahansa pulmaan, alkaa jotenkin menee överiks tämä juoni.

T-bagillakin on reilu työkaveri kun tarjoo 50 000 $ omasta pussistaan...

En tiedä mitä sieniä sarjan käsikirjoittajat käyttää mut mä haluun samoja:hyper:

Turhaa huijaat ittees.

Parempi uskotella itselleen vääryyksiä kuin tajuta tosiasia että Sara on liian kaunis itselle :thumbs:

Menipäs hieman överiksi toi skyllan luokse tunkeutuminen. On ne kyllä perhanan taitavia poikia (ja tyttöjä). Toisaalta alkaa jo toivomaan, vaikka hyvä sarja onkin, että saisivat tuhottua se yhtiön ja pääsisivät elämään onnellisesti ja sarja loppuisi.

Ihmettelin kyllä miten ne ei tajunnut että itse scyllassa on jotkut kosketus-tunnistimet. Ei tommonen olis saanut jäädä skoupparilta huomaamatta.

Ihmettelin kyllä miten ne ei tajunnut että itse scyllassa on jotkut kosketus-tunnistimet. Ei tommonen olis saanut jäädä skoupparilta huomaamatta.

Kyllähän tän sarjan kanssa saakin ihmetellä :D Vaikka sitä, että miten on edes mahollista murtautua tonne saamatta aikaan yli 10db ääntä. Ja miksi helvetissä sen mikulin piti mennä se lasi rikkomaan kun muutenkii koko ajan lähellä pyörtymist...

Mikäs tässä oli oikein jujuna? Eli kuusi korttia tarvitaan, joista viimeinen puuttuu, joka on kenraalilla. Mikäs tää hökötys oikein oli mitä ne viime jaksossa yritti varastaa. Sekö lukee sitten ne kuusi korttia?

Suositut

Back
Ylös Bottom