Giant Silva on voittanu kaks matsia uransa aika :D Molemmilla ollu sumotausta, hahahaa! Kertoo aikasen paljon... No joo, ei mun pitäis nauraa niille ku ei varmaan itekkään paremmin osais.
Ja ku puhuin Huntista ja Butterbeanista, ni tarkotin ettei kukaan muu kun Hunt selviäis päähänlyöntiskabasta sitä vastaan. Kyllä esim. Mirko pistäis kaveria niin pahasti turpaan että oksat pois. Tosin en tiedä miks joku ottais edes semmosen riskin. Kaveri on helvetin kovaiskunen muttei osaa grapalata sitten viiden pennin edestä. Hmm... missä olis suurin mahdollisuus voitta matsi?
Bob Sapp oli kyllä raukkamainen tossa matsissa, oisin toivonu että kaveri ois vetäny takaa highkicking suoraan naamariin, sen se olis ansainnu. Helvetin hyvin kaveri on kyllä pärjänny pelkällä lihasmassalla! Ei siitä pääse mihinkään, ei todellakaan ole teknisin ottelija, mutta on se musta kunnioitettavaa joka tapauksessa.
Hong Man Choi on kehittyny ihan perkeleesti viime aikona. Mun silmät ainakin aukes ku katoin sitä uudenvuoden matsia Ologunia vastaan. Kyllä siinä miehessä oli räjähtävyyttä (siis sen kokoseks kaveriks). Et en mä naurais sille päin naamaa baarissa ainakaan :P