Priden, UFC:n ja K1:sen "friikit"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ChemBros
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Giant silva on ollut pridessä ja hävinnyt muistaakseni kaikki ottelunsa....ei todellakaan kova ukko. No Akebononhan se voitti lukolla uutenavuotena k-1 dynamitessa..hirveä ja lyhyt matsi..

Yhden matsin Giant Silva voitti Pridessa.. Ja muut 6 hävinnyt kaikki ensimmäisessä erässä... Näytti kyllä Silva aika "nöyrältä" kaikissa matseissa

Giant Silva on voittanu kaks matsia uransa aika :D Molemmilla ollu sumotausta, hahahaa! Kertoo aikasen paljon... No joo, ei mun pitäis nauraa niille ku ei varmaan itekkään paremmin osais.

Ja ku puhuin Huntista ja Butterbeanista, ni tarkotin ettei kukaan muu kun Hunt selviäis päähänlyöntiskabasta sitä vastaan. Kyllä esim. Mirko pistäis kaveria niin pahasti turpaan että oksat pois. Tosin en tiedä miks joku ottais edes semmosen riskin. Kaveri on helvetin kovaiskunen muttei osaa grapalata sitten viiden pennin edestä. Hmm... missä olis suurin mahdollisuus voitta matsi?

Bob Sapp oli kyllä raukkamainen tossa matsissa, oisin toivonu että kaveri ois vetäny takaa highkicking suoraan naamariin, sen se olis ansainnu. Helvetin hyvin kaveri on kyllä pärjänny pelkällä lihasmassalla! Ei siitä pääse mihinkään, ei todellakaan ole teknisin ottelija, mutta on se musta kunnioitettavaa joka tapauksessa.

Hong Man Choi on kehittyny ihan perkeleesti viime aikona. Mun silmät ainakin aukes ku katoin sitä uudenvuoden matsia Ologunia vastaan. Kyllä siinä miehessä oli räjähtävyyttä (siis sen kokoseks kaveriks). Et en mä naurais sille päin naamaa baarissa ainakaan :P

Kuulemma Nikolai Valueville oltas järkkäämässä jotain toimintaa K1seen tms. Mielenkiintoinen matsi ois Hong Man Choi VS. Valuev. Venäläinen saattas viedä, sikäli kun se osaa lyödä paremmin kuin Choi.

Joku Choita vastaan otellut, oli todennut matsin jälkeen, että sillä on ihan saatanan kovat ja vahvat luut, ja potkut tuntu lähinnä omissa säärissä eikä sen:D

Mun mielestä on justiinsa hienoa kun on näitä isoja pystyottelijoita, eikä persoonattomia lattiakiehnääjiä. Iskujenvaihto seisaalteen on se, missä katotaan kuka putoo imo.

Pysty otteluissa nämä "friikit" pärjäävät hyvin, mutta mma matseissa ne saa kylmää kyytiä helpommin. Laskisin Semmy Schiltin jonkinatiseksi friikiksi, ihan voittamaton K1sessä, mutta Pridessä taas aika helppo nakki Fedorille.

Mutta Schiltin eka Ufc matsi,tai ainakin toinen erä oli mieheltä helvetin hyvää ja viihdyttävää katsottavaa,nyrkit heiluu ja etu potkut suoraan solar plexukseen,iso mies käyttää hyvin vahvuuksiaan hyväksi.Ei mun mielestä friikki,koostaan huolimatta näyttää ihmiseltä,päin vastoin kuin butterbean,sapp,tai varsinkaan choi..

Niin se oli LeBanner, joka sanoi, että sattui omaan jalkaan Choita potkiessa.

Choista muuten näkee päällekin päin, että hän ei ole tavallinen pitkä hemmo, vaan koko on seurausta gigantismista eli kasvuhormoonin liikaerityksestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom