Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
se sai onnenkantamoisen Gomia vastaan.
Nyt tarttee kysästä, että tietääkö kukaan mitään baaria Helsingissä missä tuota vois sillon uutenavuotena kattoo? Ainakin Canal+:lta nuo näyttäs tulevan..?
Ois meinaan aika hienoo lähtee alottelee siinä aamupäivällä ja samalla tuijotella livenä praidia :kippis1: , jos tuo Japanissa on niin eikös ne oo meitä muutaman tunnin edellä
edit. ja niin joo, mä oon aika ajoissa mut tulipahan vaan mieleen.
kohta sitä pääsee kattomaan ihan paikan päältä, siis euroopassa jos kiinnostusta löytyy, ite lehdän varmasti kun UFC / PRIDE tulee eurooppaan niin samantien ihan sama missä se on
Bodoggiinn katsomaan Fedoria Pietariin...
Voi pyhä Sylvi!! Mikä oliskaan sen parempaa ku nähdä toi eventti livenä ja juoda muutama bisse siinä sivussa! Aivan käsittömätöntä
mihin aikaa tuo Pride NYE lähetys alkaa? Muistaakseni olen katsonut aikaisempia prideja vasta sunnuntai-aamuna Suomen aikaa...
Nehän on siellä Jaappanissa edellä, ja useimmitenhan niiden eventit pidetäänkin sunnuntaina. Ja silti ne saa aikasin Suomen aikaa sunnuntaina imutettua. Eli suht aikasin päivällä se varmasti tulee livenä.
Mitä ite oon livenä kattonu niin siinä seittemän aikaan aamulla alkaa. Ei hyvä aika.