Pride NYE

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toivon ja rukoilen että kyseisten matsien voittajat kohtaa toisensa. Oli toisella sitten matseja contractissa jäljellä tai ei! Hansen - Kawajiri II Olis Maharoton spektaakkeli....

Toivottavasti Hansen veisi suvereenisti ja saisi uuden entistä paremman pride-sopimuksen. Mielestäni Jokke ansaitsisi pikkuhiljaa jo tittelimatsinkin Gomia vastaan...

Ei ole vielä titteliottelun aika, välissä pitää ola joko Kawajiri(Shooto vyöstä tai ei) tai aurelio. Itse en pidä Aureliota juuri minään, mutta Japskit pitää sitä puoli jumalana vain koska se sai onnenkantamoisen Gomia vastaan.

Nyt tarttee kysästä, että tietääkö kukaan mitään baaria Helsingissä missä tuota vois sillon uutenavuotena kattoo? Ainakin Canal+:lta nuo näyttäs tulevan..?

Ois meinaan aika hienoo lähtee alottelee siinä aamupäivällä ja samalla tuijotella livenä praidia :kippis1: , jos tuo Japanissa on niin eikös ne oo meitä muutaman tunnin edellä

edit. ja niin joo, mä oon aika ajoissa mut tulipahan vaan mieleen. :)

Kyllä Hansenin olisi aika saada tittelimatsi. Gomillahan on selkeät voitot Kawajirista ja Sakuraista sekä decision voitto Aureliosta. Sitäpaitsi Hansen on aikaisemminkin voittanut Gomin. Nyt olisi revanssin aika. Lightweightissä on kyllä pirun kova taso, mutta kuka muu olisi Gomin ykköshaastaja kuin Hansen?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt tarttee kysästä, että tietääkö kukaan mitään baaria Helsingissä missä tuota vois sillon uutenavuotena kattoo? Ainakin Canal+:lta nuo näyttäs tulevan..?

Ois meinaan aika hienoo lähtee alottelee siinä aamupäivällä ja samalla tuijotella livenä praidia :kippis1: , jos tuo Japanissa on niin eikös ne oo meitä muutaman tunnin edellä

edit. ja niin joo, mä oon aika ajoissa mut tulipahan vaan mieleen. :)

Voi pyhä Sylvi!! Mikä oliskaan sen parempaa ku nähdä toi eventti livenä ja juoda muutama bisse siinä sivussa! Aivan käsittömätöntä :hyper: :rock:

kohta sitä pääsee kattomaan ihan paikan päältä, siis euroopassa jos kiinnostusta löytyy, ite lehdän varmasti kun UFC / PRIDE tulee eurooppaan niin samantien ihan sama missä se on:hyper:

Bodoggiinn katsomaan Fedoria Pietariin...:rock: :rock:

Joo olishan se ihan helvetin hienoo, mut meikäläiselle toi pietariin lähtö täältä autolla taitaa kumminki jäädä, kerran oon käyny viipurissa RUK:n kanssa ja se kyl riitti, jos joku täältä on lähössä isommalla porukalla niin miksi ei :D mutta tänään kaikki kattomaan meidän salille Espoosee matseja, pitäis löytyy kymmenkunta amatööri otteluu ja nelisen ammattilais jos en ihan väärin muista.

Miks sä nyt auton ottaisit mukaan? Eiköhän matka sujuis mukaviten junalla suoraan Pietariin? Eikä ole edes kauheen kallista, menopaluu joku 100€... jos tolle matkalle vielä saa opiskelijaalennuksen ni helvetti sehän on puolilmasta :)

Voi pyhä Sylvi!! Mikä oliskaan sen parempaa ku nähdä toi eventti livenä ja juoda muutama bisse siinä sivussa! Aivan käsittömätöntä :hyper: :rock:

:kippis1: Näinpä! Oulun Pintistä kysyin voivatko näyttää ja aikoi baarimikko neuvotella josko se näkyis... Sinne siis jos näkyypi. :thumbs:

mihin aikaa tuo Pride NYE lähetys alkaa? Muistaakseni olen katsonut aikaisempia prideja vasta sunnuntai-aamuna Suomen aikaa...

Nehän on siellä Jaappanissa edellä, ja useimmitenhan niiden eventit pidetäänkin sunnuntaina. Ja silti ne saa aikasin Suomen aikaa sunnuntaina imutettua. Eli suht aikasin päivällä se varmasti tulee livenä.

Nehän on siellä Jaappanissa edellä, ja useimmitenhan niiden eventit pidetäänkin sunnuntaina. Ja silti ne saa aikasin Suomen aikaa sunnuntaina imutettua. Eli suht aikasin päivällä se varmasti tulee livenä.

Mitä ite oon livenä kattonu niin siinä seittemän aikaan aamulla alkaa. Ei hyvä aika.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom