Presidentinvaalit 2012

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lipponen perkule voi olla kova vastaehdokas Niinistölle. Eiköhän Mooses huomenna julkista ehdolle lähtevänsä. Kunhan ei taas SAK lobbaa demaria pressaksi, niinkuin viime vaaleissa.
 
kyllä mulle kelpaa homo presidentiksi. En mä keksi syytä miksei kelpais. En mä kyllä häntä tule äänestämään, mutta ei se homoudesta johdu.
 
Nyt tarvitaan vahva presidentti kuka uskaltaa sanoa totuuden, eli Timo Soini. Halonen on ollut Suomen historian huonoin presidentti.
 
Mistä lähtien seksuaalinen suuntautuminen on vaikuttanu pätevyyteen? Ite näkisin mieluiten pressana jonkun päiväpolitiikan ulkopuolelta tulevan, näitä ammattiketkuja ei selvinpäin äänestä erkkikään.
 
Soinin Timo ois kyl kova, Toivottavasti Lipponen ei voita

Ite oon kyllä samaa mieltä, ettei soinin kannata lähteä tosissaan pressaksi, koska pääministerillä on enemmän valtaa.

Miulummin sauli kuin lipponen, vaikken mikään kokoomus fani olekkaan.

Jos Olli rehn lähtisi kisaan, niin häntä en pressaksi haluaisi. Liian eu-myönteinen. Mutta tuskin se pois haluaa tuolta eu-parlamentin ytimestä.
 
Ei ole yhtään hyvää vaihtoehtoa. Niinistö on vain pienin paha valikoimasta. Väyrynen tosiaan tuntuu jaksavan uskoa ainakin itse itseensä. Luovuttaisi jo reppana. Toisaalta, onneksi presidentin virka on käytännössä pelkkää pr-tehtävien hoitoa.
 
Vanhentunut instituutio koko presidentin touhu. Miksi pitää saada joku varta vasten edustamaan kansaa, kun yksi henkilö ei millään pysty edustamaan läheskään kaikkia suomalaisia? En minä halua, että kukaan jo ilmoittautuneista ehdokkaista edustaa minua. Ja vaikka se itseni ''näköinen'' ehdokas löytyisi, en vaatisi hänen saada edustaa myös henkilöitä, jotka eivät hänen mielipiteitään allekirjoita.
 
Lähinnä Lipposessa ihmettelen etteikö se nyt tajua jo jättäytyä eläkkeellä. Ei tuollaista vanhusta kyllä haluais nähdä pressana...
 
Lähinnä Lipposessa ihmettelen etteikö se nyt tajua jo jättäytyä eläkkeellä. Ei tuollaista vanhusta kyllä haluais nähdä pressana...

Olis kyllä jo aika julkaista se tiitisen lista.

Taitaisi lähteä matto Lipposen alta liukkaasti.

Mutta tiitislista on kyllä seuraavaan 30 vuoteen liian kuumaa kamaa julkaistavaksi.
 
Back
Ylös Bottom