prätkäkortti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mjjt
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On muuuten melkein naurettavan helppoa tuo pujottelu, väistö ja hidasajo kun ajokokemusta kertyy esim. ruuhkissa ja kaupungissa. Omakin antiikkimopo kääntyy yllättävän pienessä tilassa kun sen kanssa on sinut.
Autokoulussa ne tuotti aikoinaan päänvaivaa, mutta menivät kuitenkin läpi.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
tuo hitaus nimenomaan teki pujottelusta vittumaisen. meidän opettaja ainakin korosti että vauhti saa olla korkeintaan kävelyvauhtia. lienee aika hyvin pitää paikkaansa koska kytkimellä(ryömitys) ja takajarrulla pelataan kokoajan. hitauden kanssa tuli itselle juuri ongelmia harjoiteltaessa, inssissä kaikki sujui kuin rasvattu, onneksi.

Koulukuntaero? Mä olin kyllä alussa siinä luulossa että se pitää vetää hidasajotyyliin, mutta sitten jossain vaiheessa kävi ilmi että sen saa ajaa "normaalivauhtia" -toki joutuu luistattamaan kytkintä ja käyttää hidasajotekniikkaa mutta ei kuitenkaan tarvitse käyttää aikaa samalla tavalla kuin hidasajossa jossa juuri ja juuri liikutaan... Ei siinä se vauhti kovinkaan suureks voi kasvaa, vaikka kaasutteliskin.

BTW, mulla meni kaikki tehtävät huonommin kuin mitä harjotuksissa, kokeen aikana sato vettä ja ekaa kertaa (pl. pientä reissua märällä maantiellä) kun märällä alustalla veteli niin jotenkin vaistomaisesti sitä liukkautta varoi.

Sade otettiin kyllä huomioon sitten niissä suorituksissa, esim. jarrutus sai mennä yli jne. Lisäks se ukko seisoskeli ilman sateenvarjoa niin eipä sitä hirveemmin varmaan kiinnostanu laittaa uusiksi, paitsi pujottelun kun sössin ekan yrityksen laittamalla jalan maahan :D Meni kuitenkin ihan ok, vaikka en ehtinyt kertaakaan ottamaan tuntumaa ennen käsittelykoetta (pujottelun ajoin 2 kertaa), mikä yleensä kai kuuluu asiaan.

Sama homma liikenteessä, mitä ilmeisemmin olin perjantain viimeinen "asiakas" joten melkosen lyhyt oli reissukin -toki meni oikeastaan täydellisesti mitä nyt ajolinjojen tarkkuudesta huomautti. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom