Powerhouse Gym Tampere

Kun oli tuo treadi Tampereen Wolfista, niin laitetaas sitten treadi Quadzillan sanojen mukaan Powerhuussista.

Onko palstalla huussilla treenaajia? Mielipiteitä salista.

Salin omistaja on Tampereen ylivoimaisesti kovin ja menestyksekkäin kilpakehonrakentaja Juha "Jussi" Hakala. Salilta löytyy muutama muukin kilpakehonrakentaja ja joukko menestyviä voimailijoita.

Onhan sielä vähän aikaa jo tullut treenattua ja hyvä sali onkin.
Salin tunnelma saa mielestäni erityismaininnan.
Sielä aina tuntee ittensä vaan niin kovin pieneksi, kun on paljon isoja äijiä kolistelemassa vieressä.

Parisen vuottahan sitä tuli huussilla treenailtua. Riitävävä laitevalikoima, ainakin minulle. HC-meininkiä ainakin silloin. Paljon hyviä tuttuja sinne jäi, se on aina harmittavin homma salia vaihtaessa. :thumbs:

EDIT: Se valkoinen itsetehty rintapunnerruskone on aivan törkeän hyvä, parempaa tissimasiinaa, levytangon jälkeen saa hakea.

On Tampereen toiseksi paras sali vähintään. Syy, miksi minä kallistun Wolffille päin on sijainti. Talvella on hankala mennä Powerille, kun sinne ei mene yksikään bussi täältä.

LePale sanoi:
No ei varmaan tee kauheeta kävellä koskipuistosta tai keskustorilta sinne.

En sinusta tiedä, mutta ei ihan heti innosta kävellä sitä kovemmilla pakkasilla, kun lähempänä olisi saman tason sali.

Quadzilla sanoi:
Parisen vuottahan sitä tuli huussilla treenailtua. Riitävävä laitevalikoima, ainakin minulle. HC-meininkiä ainakin silloin. Paljon hyviä tuttuja sinne jäi, se on aina harmittavin homma salia vaihtaessa. :thumbs:

EDIT: Se valkoinen itsetehty rintapunnerruskone on aivan törkeän hyvä, parempaa tissimasiinaa, levytangon jälkeen saa hakea.

Tuo kone on muuten itse Niittymäen tekemä joskus vuosia sitten.

Kride sanoi:
On Tampereen toiseksi paras sali vähintään. Syy, miksi minä kallistun Wolffille päin on sijainti. Talvella on hankala mennä Powerille, kun sinne ei mene yksikään bussi täältä.

Tuo on kyllä totta. Ne jotka kulkevat bussilla salille, niin ei ole paras vaihtoehto. Mutta taas toisaalta autoilevalle ehdottomasti parempi kuin Wolf.

Mukavahan tuolla huussilla on pumppailla, se kun on vielä niin lähelläkin :) Motivoiva ympäristö ja mukavia immeisiä :thumbs:

Kakliu sanoi:
Mukavahan tuolla huussilla on pumppailla, se kun on vielä niin lähelläkin :) Motivoiva ympäristö ja mukavia immeisiä :thumbs:

Näin juuri. Tuohon kun lisätään laaja laitevalikoima ja Jussin neuvot, ni hjyvä on. Miinusta saapi musiikki, mutta tuonkin saa korjattua mp3-soittimella.

Jep jep, mutta kun täällä jotkut salit muuttavat kesäksi aukioloajat, esim. Herwood Gym on perjantain ja lauantain kiinni :curs:
Mutta jos Powerhouse on kesän auki tollain miten sivuilla on niin hyvä homma!

Jusushi sanoi:
Jep jep, mutta kun täällä jotkut salit muuttavat kesäksi aukioloajat, esim. Herwood Gym on perjantain ja lauantain kiinni :curs:
Mutta jos Powerhouse on kesän auki tollain miten sivuilla on niin hyvä homma!

Minä olen saanut sellaisen käsityksen, että Powerhouse ja Wolf pitävät normaalit aukioloajat vuodenajasta riippumatta.

Millainen paikka powerhouse gym on? Liittymällä heidän facebook ryhmään saa viikon treenit veloituksetta. Onko tutustumisen arvoinen paikka?

Ryhmään voi liittyä täällä: http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=52987001619&ref=ts
Jos ei toimi niin:
http://bit.ly/9JDeX1

Poweri on hieno mesta, hyvät laitteet/tarpeeksi painoja. Suuren plussan antaa vielä kanssatreenaajien tekemisen meininki. Sekaan mahtuu sitten normaaliakin kuntoilijaa, mikä on hyvä asia myös. Kerran olen tavannut laitteessa lukuhetkeä viettävän isännän, muuten on menty eikä meinattu.

Kohta tulee 3 vuotta powerilla täyteen enkä ole ihan heti vaihtamassa, vaikka muutinkin äskettäin Ylöjärvelle.

Poweri on hieno mesta, hyvät laitteet/tarpeeksi painoja. Suuren plussan antaa vielä kanssatreenaajien tekemisen meininki. Sekaan mahtuu sitten normaaliakin kuntoilijaa, mikä on hyvä asia myös. Kerran olen tavannut laitteessa lukuhetkeä viettävän isännän, muuten on menty eikä meinattu.

Kohta tulee 3 vuotta powerilla täyteen enkä ole ihan heti vaihtamassa, vaikka muutinkin äskettäin Ylöjärvelle.

Kiitoksia kommentista. Täytyy varmaan käydä itse kokeilemassa phg:n tekemisen meininkiä. Jospa parisuhde vatsa siitä vähän pienenisi. :)

Edit-

Kaksi viestiä forumilla joissa mainostetaan samaa salia. Ostakaa mainos mieluummin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom