Postin nopeus tai pikemminkin hitaus...

Oon tässä odotellut synttäripakettia viimeset 2 vuotta Saksasta. Eipä oo vieläkään tullut, mutta eiköhän se tule jossain välissä :P

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Satariel sanoi:
Pyydä sitä skannaamaan ja lähettämään sulle kuitti jossa näkyy paketin seurantanumero ym. lähetystiedot. Jos se ei onnistu, niin taisi kusettaa.
Sehän ei mua paljon lohduta, kusetti tai ei. Pitää vissiin lähteä "lomalle" Saksaan..

Vanhaa threadia ylöspäin mutta on aivan uskomatonta miten posti voi olla näin hidasta. Sain laskun joka oli lähetetty 22.2 vasta tänään. Onneksi tiesin laskun tulevan joka kuukauden alussa niin olin jo viime viikolla yhteydessä asiakaspalveluun tästä asiasta. Mutta miten helvetissä on mahdollista että posti saapuu 2 viikkoa myöhässä?

Vanhaa threadia ylöspäin mutta on aivan uskomatonta miten posti voi olla näin hidasta. Sain laskun joka oli lähetetty 22.2 vasta tänään. Onneksi tiesin laskun tulevan joka kuukauden alussa niin olin jo viime viikolla yhteydessä asiakaspalveluun tästä asiasta. Mutta miten helvetissä on mahdollista että posti saapuu 2 viikkoa myöhässä?

Se on todennäköisesti lajittelussa "kadonnut" muutamaksi viikoksi, sitten ovat kaivaneet sen jostain hyllyn takaa ja pistäneet kaikessa rauhassa muutaman viikon myöhässä.

Jos se DHL:llä tulee, niin saat kyllä träkättyä lähetystä...

Jenkeistä pikkutavara tulee about viikossa, saksasta 50 kiloinen kaappi tuli about viikossa. Näin siis kuriirilla, tavallinen posti sitten voi kestää vaikka miten.

Miten muuten suomessa postin lähettäminen voi olla nii-in kallista? Lähetin joskus Italiasta tänne kortin ja hinta oli jotain 5-10 senttiä.

Samaa mietin itsekkin. Pitäisi lähettää isompi erä tavaraa ulkomaille kaverille ja Postin hinnat ovat jotain aivan törkeää. Jenkeistä kun tilaa ihan vaikka eBaysta yksityishenkilöltä niin postikulut ovat aina olleet jotain $10 luokkaa vakuutettuna ja toimitus reilussa viikossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom