Poser siwan mainoksessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu
Just tuli neloselta mainoskatkolla niit Siwan mainoksii mis ollaan joku äiäj haastattelee ohikulkijoit ja kyselee mikä on paras kauppa jne... Ni tais olla Poser se äijä, joka näytti siinä vihasena paitansa tekstii mis luki Siwa.

Ainaki kaveri oli iso ja kiree ku perkele ja ihan samannäköne ku Poser.

Btw. Se toinen bodari, joka käveli kans samas mainokes ohi, ni oliks se Make Savolainen vai näkiks mun silmät väärin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tommih sanoi:
Just tuli neloselta mainoskatkolla niit Siwan mainoksii mis ollaan joku äiäj haastattelee ohikulkijoit ja kyselee mikä on paras kauppa jne... Ni tais olla Poser se äijä, joka näytti siinä vihasena paitansa tekstii mis luki Siwa.

Ainaki kaveri oli iso ja kiree ku perkele ja ihan samannäköne ku Poser.

Btw. Se toinen bodari, joka käveli kans samas mainokes ohi, ni oliks se Make Savolainen vai näkiks mun silmät väärin?

Huomasin eilen ihan saman jutun...HYVÄ POSER... :D :hyper:

Meitsi joskus aikaa sit katteli et iha Poserin näköne tyyppi pokena Stadin tähdes, voi kyl ol et iha eri tyyppi.

No kattokaa nyt herranjumala sitä telkkaria, sieltä se näkyy. :)

Joo, vilaukselta näin, kalju oli, lihasta löytyi, ja ehkä samaa näköäkin, joskin en kasvoja kerinnyt juurikaan katsoa, kun piti katsella onko sillä ukolla lihastakin. Poser tuli kuitenkin mullekin mieleen siitä.

On se satavarmasti poser..justiin tuli se mainos ja katoin tarkkaan...hehheh tiukat öllistykset laitto.lopussa...heh :D

tommih sanoi:

Hetkinen hetkinen hetkinen, hetkinen! Kuka on "Poser" ?

Tunnistin kans ekalla kertaa ku näin mainoksen.Aloin akalle hokemaan et näiksä ton äijän,se on se....sit ei tullu nimi mieleen ja piti tulla pakkikselta näyttämään kuka ;)

tommih sanoi:

Ja muuten varpilla ei ole. Ei se minusta bodarilta näyttänyt vaan tukkijätkältä. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom