Poseland videot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kyllä enää malta olla kommentoimatta, että mikä näiden videoiden idea täällä enää on? Ymmärrän, jos joku "oikea nimi" tekee jonkun lomavideon tms. väliin. Mut nää on jotain Alona ostaa tissiliivit, Alona ostaa sängyn, Alona kaivaa nenää -videoita. Onko näiden paikka ihan oikeasti täällä kilpailijat ja bodyjuorut -palstalla ja mikä anti näillä tänne on?
 
Ei kyllä enää malta olla kommentoimatta, että mikä näiden videoiden idea täällä enää on? Ymmärrän, jos joku "oikea nimi" tekee jonkun lomavideon tms. väliin. Mut nää on jotain Alona ostaa tissiliivit, Alona ostaa sängyn, Alona kaivaa nenää -videoita. Onko näiden paikka ihan oikeasti täällä kilpailijat ja bodyjuorut -palstalla ja mikä anti näillä tänne on?
En tiedä mut helvetin tylsiä ainakin.
 
Ei kyllä enää malta olla kommentoimatta, että mikä näiden videoiden idea täällä enää on? Ymmärrän, jos joku "oikea nimi" tekee jonkun lomavideon tms. väliin. Mut nää on jotain Alona ostaa tissiliivit, Alona ostaa sängyn, Alona kaivaa nenää -videoita. Onko näiden paikka ihan oikeasti täällä kilpailijat ja bodyjuorut -palstalla ja mikä anti näillä tänne on?

En oo jaksanu kommentoida samasta, mutta pakko oli tulla kattomaan, mitä tällä kertaa. Poselandissa on ollu bodiaiheisia vieraita ja jotain treeniinkiin liittyvää (joskus aikoja sitten). Nyt aivan totaalista random höpöhöpöä, kuten "siskon läksiäiset"? Konaa toki aktiivisena uppaa jokaisen pätkän tulemaan, mutta rehellisesti sanottuna nämä kuulus johonki lifestyle -blogiin, siitä kiinnostuneille, ei kilpailijat/bodijuorut osioon.
 
Aivan samaa olisin kommentoinut, aivan väärä paikka laittaa näitä videoita. Ei mitään tekemistä kilpailijoiden tai bodyjuorujen kanssa.
 
Miksihän tämä ketju on olemassa, kun ei nää pätkät nyt oikee liity asiaan millään muotoa....
No toisaalta ei oo minulta pois vaikka ketju onkii olemassa
 
No eihän näistä videoista mitään haittaakaan ole, ainakin ovat oikeassa ketjussa.
Mutta ihmettelen suuresti videoita pikakelauksella katsoessa, että elääkö jotkut ihmiset oikeesti noin, vai onko käsikirjotettua ja näyteltyä. Tuoltako näyttää normaalin ihmisen elämä, ja minä nyt vain olen epäsosiaalinen juntti enkä ymmärrä?
 
Vois jotenkin veikkaa, että jonkinmoista käsikirjoitusta noihin sisältyy. Sellainen kuva jäänyt. Joo on toi elämöntapa täysin erilaista kuin oma.
 
No eihän näistä videoista mitään haittaakaan ole, ainakin ovat oikeassa ketjussa.
Mutta ihmettelen suuresti videoita pikakelauksella katsoessa, että elääkö jotkut ihmiset oikeesti noin, vai onko käsikirjotettua ja näyteltyä. Tuoltako näyttää normaalin ihmisen elämä, ja minä nyt vain olen epäsosiaalinen juntti enkä ymmärrä?

Eikai kenenkään elämä tuollaista jatkuvasti ole, noissa varmasti videoitu ne ns. parhaimmat palat?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom