Porvarilahti vs. Punikkila

Sori, jos on :wanha: Söörtsi ei ainakaan asiasta tiennyt, joten...

Tuolta voi käydä tsekkaileen vähän tulevia vaalejakin silmällä pitäen mitä käytännön eroja on punikeilla ja porvareilla...

http://www.punikkila.fi/

Hahahaha!!! Toi oli aivan loistava! Ja mikä parasta, niiiiiiin totta. Meitsi muuttaa Porvarilahteen.

Oli ihan hauska, oliko noi kuvat aitoja, täh?

Olis kyllä ollu hauskempi jos porvarilahteekin olis ironisoitu, tyyliin---> sairaspalvelut vain rikkaille työssäkäyville ja alkossa vain 10 eri tuotetta.

Tosin olihan tossa Stubb->varmat naurut.

Everlast sanoi:
Olis kyllä ollu hauskempi jos porvarilahteekin olis ironisoitu, tyyliin---> sairaspalvelut vain rikkaille työssäkäyville ja alkossa vain 10 eri tuotetta.
Miksi?

Kyllä niillä palveluseteleillä jokainen tarvitseva saisi ostaa tarvitsemansa hoidon itse valitsemastaan paikasta.

Haha toi on kyllä niin hirveetä paskaa. Pistää naurattamaan tollaset pellet jotka tollasta jaksaa väsätä ja vielä uskoo sanomaansa.

No kyllähän tuo on jo hieman :wanha: . Kysymyksessähän on Kokoomusnuorten viime kunnallisvaaleihin tekemästä sivustosta. Eli vaalipropagandaa, siksi siinä ei ironisoitu Porvarilahtea, vaan ainoastaan Punikkilaa. ;) Vastaavan sivustonhan voisi aivan yhtä hyvin vääntää myös toisesta näkökulmasta ja sen totuusarvo olisi silti samaa luokka.

Totta, itse viittasin lähinnä näihin tälläsiin kommentteihin.
Andy sanoi:
Hahahaha!!! Toi oli aivan loistava! Ja mikä parasta, niiiiiiin totta. Meitsi muuttaa Porvarilahteen.

Ton sivun tekijiät varmasti itse tietää mitä paskaa puhuvat mutta moniin toikin varmasti uppoaa ihan totena. Vaikka semisti vitsinä varmasti onkin tehty.

Kokoomuslaiset on sitten niin hassuja. :david: Tuossa ois pitänyt olla vielä Kiinala, Suomen uusin ja väkirikkain kunta, jonne Porvarilahdesta ja myös Punikkilasta siirretään työpaikat.

lej sanoi:
Miksi?

Kyllä niillä palveluseteleillä jokainen tarvitseva saisi ostaa tarvitsemansa hoidon itse valitsemastaan paikasta.

Aloit sitten vääntään läpästä politiikkaa. :rolleyes:

On olemassa vain yksi näkökulma ja sinun omasi on varmasti se ainoa oikea.;)

Everlast sanoi:
Aloit sitten vääntään läpästä politiikkaa. :rolleyes:

On olemassa vain yksi näkökulma ja sinun omasi on varmasti se ainoa oikea.;)
Oli niin paska läppä, että oli pakko. Ja kyllä, mun näkökulmat on aina oikeita.

Everlast sanoi:
Jaa, mun mielestä toi Porvarilahti vs. Punikkila läppä oli hauska, voi saatana olinpa taas väärässä.
En mä sivustoa (jonka otin kyllä aika huumorin kannalta) kommentoinut, vaan sitä yhtä kommenttia, joka oli mun mielestä paska läppä.

Back
Ylös Bottom